Ovaj put nije riječ o Nininom hitu „Luda večer“, kojim je ovoga ljeta zaintrigirala publiku na 10. CMC festivalu u Vodicama, nego o privatnoj fešti mlade pjevačice koja je proslavila svoj 21. rođendan. Atmosfera je bila luda, ali sasvim drugačija nego u Nininom istoimenom spotu, u kojem Nina s frendicama i dečkima tulumari uz vino, tekilu i glasnu glazbu. Svoj 21. rođendan Nina je odlučila proslaviti u intimnoj atmosferi, u društvu samo svojih najboljih prijateljica. Bez ijednog dečka. Na Nininoj zabavi nije bio ni Ivan Herceg, zgodni glumac s kojim smo je viđali posljednjih mjeseci. Ali to ne znači, kaže, da nije i dalje zaljubljena i sretna. Ovoga puta, željela je biti samo s frendicama i totalno „podivljati“, napraviti večer za pamćenje.
Ludovale smo, na kraju mi je torta prisjela i ujutro me boljela glava, ali ne zamaram se. Sad sam punoljetna i po američkim zakonima, istaknula zgodna pjevačica.
Ako je suditi po ovdje viđenim fotografijama, bilo je to pravo slavlje. Uostalom, i sama Nina doista ima mnogo razloga za slaviti.
U samo dvije godine ova seksepilna plavooka crnka rođena u Mariboru, koja pjeva isključivo na hrvatskom, a obiteljsko prezime Vodušek zamijenila je umjetničkim Donelli, ostvarila je senzacionalnu glazbenu karijeru. Nakon prvog singla „Zašto cure boli glava“ kojim se predstavila slovenskoj i hrvatskoj publici, već drugi singl, „Nina zovu me“, a potom i skladbe „Šalajdalaj“, „Moje tijelo“, „Zapalit ću klub“ te „Primitivac negativac“ , lansirali su Ninu među nove pjevačke zvijezde, što potvrđuju i impresivne brojke posjeta njezinih atraktivnih video-spotova: „Nina zovu me“ ima ih više od šest stotina tisuća, dok je najnoviji, za ovoljetni hit „Dalmatino“, premašio milijun!
Zašto je atraktivna pjevačica sa svoje rođendanske fešte isključila muškarce, možemo samo nagađati. Jesu li u Nininom srcu dečki trenutno u nemilosti jer je pukla romantična veza sa 36-godišnjim zagrebačkim glumcem Ivanom Hercegom? Ili je takvom odlukom Nina samo željela dodatno zaintrigirati medije i svoje obožavatelje? Sve je moguće s obzirom da je Nina svjesna koliko su prisutnost u medijima i na društvenim mrežama danas važni za uspjeh, što potvrđuju njezini pomno isplanirani medijski istupi. Nedavno je ostala zapamćena po izjavi kako se „pjevačice na ovim prostorima, da bi bile uspješne i da bi naši koncerti bili posjećeni, moraju dodatno angažirati kako bi s publikom bile u posebnom odnosu. Dobra pjesma više nije dovoljna. Glazba se odavno prestala samo slušati, sada pjesma postane popularna ovisno o atraktivnom spotu i posjećenosti na društvenih mrežama, a ne, kao nekad, radijskim emitiranjem. Ništa ja nisam izmislila, nego samo slijedim trend koji su kod nas već doktorirale Severina,Nives i Maja".
A možda takvoj odluci i ne treba pridavati posebno značenje. Možda je Nina u privatnom životu naprosto nekonvencionalna mlada djevojka koja ne pridaje važnost formalnostima. Nek dečko shvati da ne mora uvijek biti centar svijeta. U svakom slučaju, Nina, čestitamo ti ročkas!