Youtuberi James Charles i Tati Westbrook prošlog su tjedna dominirali na društvenim mrežama. I oni koji možda ne prate beauty scenu, velika je vjerojatnost da su čuli za ime James Charles. Naime, radi se o 19-godišnjaku koji je sa 17 godina postao prvi muški ambasador CoverGirl-a. No, kako je u samo 48 sati izgubio više od dva milijuna pratitelja?
Prošlog petka na Youtube-u izašla su dva videa. Prvo je izašao onaj od Tati Westbrook u trajanju od čak 43 minute s naslovom 'BYE SISTER'. Kap koja je prelila čašu, kako kaže Tati, bio je trenutak u kojem je James na Coachelli promovirao kompaniju koja prodaje vitamine za rast kose, SugarBearHair koje je u nekoliko navrata ponizio. Za Tati je to bio veliki problem jer upravo ona proizvodi sličan proizvod, a spomenuta kompanija najveća joj je konkurencija. Kako nakon nekoliko dana nije primila poziv ili poruku isprike, odlučila je snimiti video i prikazati javnosti kakav je James zapravo. Nekoliko sati poslije, James Charles je također pustio novi video i dospio u središte pozornosti. No, usprkos novom videom, počeo je gubiti pratitelje.
Kao i svakom mladom influenceru, i Jamesov početak bio je težak. Bitno je napomenuti da je baš Tati zaslužna za početak Jamesove karijere. Već tada je, kaže, shvatila da James ima snažan karakter, ali je uvijek to pripisivala njegovim godinama. Sada je to ipak nešto drugačije. Optužila ga je za degutantno ponašanje u društvu svojih, pa i njegovih roditelja. Nadalje, smatra da se James svojom slavom i novcem poigrava s emocijama drugih, a posebice muškarcima heteroseksualne orijentacije koje smatra privlačnima.
Na sve optužbe, James je odgovorio videom isprike kojeg je nazvao 'Tati'. U osam minuta videa priznao je sve svoje pogreške i ispričao se poznatoj Youtubericii njenom suprugu. Dok Tati na taj video nije reagirala, publika je pokazala svoje razočarenje. U svega 48 sati izgubio je dva milijuna pratitelja na svom kanalu.