Manifestacija kojom obilježavamo mjesec borbe protiv raka dojke, koji su zajedničkim snagama organizirali udruga P.I.N.K. Life i magazin Story, na poseban je način ukazao na potrebu prevencije i brige za zdravljem. Kroz jedan ružičasti pogled na život, izložbu slika i modnu reviju High Heels for High Hopes, dočarali su posjetiteljima kako pozitivnim stavom i hrabrošću pokazuju svoju vjeruj u bolje sutra te znaju važnost zajedništva.

Upravo to zajedništvo im pruža članstvo u ovoj udruzi koja se aktivno bavi ne samo kupovinom aparata koji doniraju potrebitim bolnicama, nego i svakodnevnim terapijskim aktivnostima za svoje članice. Zato su danas s ponosom predstavili i radove članica art terapije, koje kroz ovakav vid radionica ne samo da uče nešto novo, nego i dobivaju svoj toliko potreban mir i novi pogled na život.

'Sretna sam da smo se i ove godine sastali u listopadu kada je Europski tjedan zdrave dojke. Mnoge udruge ovaj mjesec obilježavaju ovaj važan period, a mi smo jedna od njih i to je sad već tradicionalno. Žene i dalje oboljevaju, ali stopa smrtnosti je, na sreću, pala. Mlade žene se trebaju što ranije pregledavati, a zato smo mi tu - da pomognemo u prevenciji, da slavimo život i da pomognemo onim ženama koje su oboljele', rekla je za Story.hr Nives Moric, predsjednica udruge 'P.I.N.K.' te dodala kako bi se žene trebale početi pregledavati već s 25 godina.

Vrhunac je svakako bila revija žena članica udruge koje su pratile i osobe iz javnog života.

Ovaj program došli su podržati i izaslanici Predsjednice, Vlade, Sabora, te sam gradonačelnik Milan Bandić, uz kojeg su tu bili i državni tajnik ministarstva zdravstva te izaslanik Premijera Andreja Plenkovića, gospodin Tomislav Dulibić, ovogodišnja ambasadorica udruge P.I.N.K. Life, ali i izaslanica Hrvatskoga Sabora, gospođa Sanja Putica.

Održan STORY PINK FEST pod parolom 'Sačuvajmo zdrave dojke'
Filip Hofer 

'Vrlo je važno da se kao pojedinac, a osobito ako je riječ o javnoj osobi, da se uključi u ovakve akcije jer one bude zanimanje i potiču podizanje svijesti o prevenciji i liječenju. Imponira mi bi biti ambasadorica jer upoznajem veliki broj žena koje sa mnom mogu podijeliti te svoje probleme i uvidjeti kako možemo djelovati i institucionalno i kroz udruge', za Story.hr je ispričala HDZ-ova saborska zastupnica Sanja Putica.

Ni gradonačelnik grada Zagreba, Milan Bandić, nije skrivao ponos što gradom vlada ovakav angažman kada je u pitanju akcija prevencije raka dojke. 'Zagreb je prvi grad u Hrvatskoj koji je uveo mobilne mamografe kako bi liječenje i prevencija raka dojke kod žena bila što učinkovitija i uspješnija. Stopa smrtnosti je smanjena i to mi je izrazito drago, sretan sam što možemo tako pozitivno utjecati na javnost.

'Story već dugo godina radi na ovoj hvalevrijednoj akciji, a to je jako važno jer, možda ja nemam problema govoriti o tome, ali na nekim manje urbanim mjestima žene može biti sram potražiti pomoć ako pate od ove bolesti ili imaju sličan problem. Mislim da je ovo jako velika stvar i sretna sam što je uspješna', rekla je za Story.hr glumica Mirna Medaković koja se svake godine pridruži manifestaciji.

'Nažalost, ja sam u svojoj okolini imala nekoliko žena koje su prekasno otkrile da imaju rak dojke i više nisu mogle napraviti taj korak naprijed. Njih danas više nema s nama, a to su bile žene koje su meni i ljudima oko mene značile jako puno i da je bilo ovakvih akcija o podizanju svijesti o prevenciji, možda bi bilo drugačije. Nijedan život nije vrijedan toga da bude izgubljen pa je važno da se ranije informiramo i učinimo sve što možemo', kazala je za Story.hr voditeljica i glumica Doris Pinčić Rogoznica.

Mnogi su posjetitelji došli i uživali u ovom programu te donirali za rad Udruge kroz kupovinu raznih artikala koje su im se nudile, primjerice donacijom kolačića i čokoladnih štikli u ovu hvalevrijednu akciju uključio se i Hrvatski Telekom kao magazine Story sa svojim dizajnerskim artiklima, a isto su učinili I Planet obuća te JYSK. U pauzama između nastupa pjevačkih zvijezda, posjetitelji su mogli shopingirati uz Story shopping kupone, s popustom od čak 40% koju je u brojnim dućanima diljem Hrvatske pa tako i u centru Zagreba omogućio American Express.  Tu je bio i izrazito zanimljiv selfie point koji je za posjetitelje pripremio i Hrvatski Telekom, a bio je izrazito upečatljiv zbog velike štikle koja je bila središnji motiv, jer štikle su okosnica nove hit serije “Osveta u štiklama” koja će se prikazivati samo na MAXtv-u, na PICKBOX TV kanalu.