Popularni fenomen Black Friday polako ali odlučno u svom punom smislu stiže u Hrvatsku. Riječ je o neslužbenom nazivu petka nakon američkog Dana zahvalnosti, kada Amerikanci tradicionalno počinju božićnu šoping sezonu. Nju brojni brendovi otvaraju ozbiljnim popustima od minimalno 70 posto, što redovito izaziva nevjerojatne reakcije i ogroman interes kupaca.
Ova konzumeristička pojava oživljava i kod nas, a ove će godine najpopularnija kupnja s popustima u Hrvatskoj biti 29. studenog. U korak s Black Fridayom, Story ove godine, točnije ove srijede, prvi put na kioske dolazi u svojem Black Issue izdanju u kojem slavimo modu, svevremenski stil, promišljenu kupnju i osobe iz javnog života koje svakodnevno žive modu. Story i ovog puta jasno postavlja nove standarde u svijetu lifestyle časopisa. Izdanjem Black Issue osnažujemo ideju ciljane kupnje koji će u Hrvatskoj tek zaživjeti u punom sjaju, jer je kod nas kultura velikih popusta tek u povojima.
Za Black Issue izdanje razgovarali smo s osobama koje definiraju domaću komercijalnu, ali i art modnu produkciju, insajderima kao što su personal i secret shopper, ciljani make up artisti te ikone domaće pop kulture. Pričali smo s osobama koje predvode stilove, svakodnevno oduševljavaju svojim modnim odabirima, onima koji su pri kupnji praktični i čiji stil nije na udaru trendova, nego ostaje odraz njihovog karaktera i karizme. Oni su Đurđa Tedeschi, Mia Kovačić, Olja Vori, Juraj Zigman i Judita Franković Brdar.