Majka, influencer, bivša modna dizajnerica i još mnogo mnogo uvodnih riječi ne bi pravedno opisalo ovu svestranu, energičnu Hrvaticu, koja svojim osebujnim modnim izričajem plijeni pažnju gdje god da se pojavi. Riječ je, dakako, o Borni Kotromanić. Ova 46-godišnjakinja ovom je prigodom za Story.hr porazgovarala o svom stilu, modnim utjecajima, ali i neraskidivoj vezi unutarnjeg i vanjskog.

Na Vašem smo Instagramu zamijetili fotografiju Vas u zanimljivom outfitu. Možete li nam reći tko je dizajnirao kaput i kojeg su brenda tenisice? Na koji način svakodnevno birate outfite?

Kaput je Simone Rocha, tenisice Balenciaga. Volim izmiješati dizajnerske i high street komade, veliki sam fan Zare. Žena koja ima stila nikad si ne bi smjela dozvoliti da bude neplaćeni poster određene modne kuće, njen modni izričaj bi trebao biti odraz njezine osobnosti i estetskog senzibiliteta, a nikako potrebe da se društveno pozicionira noseći određeni brendirani komad koji je trenutno u modi.

Koji vam je najdraži domaći, a koji strani dizajner?

Sve poznate modne kuće mahom su nastavak duge tradicije davno umrlih modnih genija, a s vremena na vrijeme im talentirani kreativni direktori ponovno udahnu život. No, tu nema pravog kontinuiteta, postoji samo rotacija dizajnera tako da brendovi zapravo ovise o njima i tako ponekad ostanemo zbunjeni jer Celine počne estetikom podjećati na Chloe, ili Pucci na Versace. Hermes je vjerojatno jedini luksuzni modni brend koji nepokolebljivo njeguje svoj prepoznatljivi look luksuza i elegancije. Što se tiče hrvatske modne scene, činjenica je da brendovi koji traju moraju više koketirati sa konfekcijom nego visokom modom kako bi opstali, tako da je u našim okvirima vrlo teško talentiranim dizajnerima ostvariti svoje kreativne potencijale.

Kako biste pobliže opisali svoj stil? Možete li izdvojiti neku javnu ličnost čiji stil posebno volite ili cijenite?

Moj stil je skladni spoj nespojivog, ekletičan, ali ne ekscentričan, odvažan, ženstven s istančanim estetikom preciznog oka, bujne mašte, lavovskog srca i nježne duše, a isti spoj prepoznajem i kod Judite Franković Brdar. Obje smo sklone metamorfozama, a za njih vam je potrebno razvijeno sebstvo koje se voli i koje voli, i zato ga vole.
Tim povodom bih još dodala kako su u modnom svijetu dašak istinske svježine u proteklih nekoliko godina, donijeli brendovi Zimmerman i Jacquemus.