Specifičan odnos kojeg je pokojni dizajner Karl Lagerfeld imao sa svojom ljubimicom, mačkom Choupette, završio je njenim nasljeđivanjem milijuna koje joj je veliki modni mag ostavio oporukom, ali priča tu ne završava. Choupette će se svijetu predstaviti i kao modna poduzetnica, te lansirati limitiranu modnu liniju.
Riječ je o kolekciji pod naslovom ’RIP Daddy’, čime se želi odati počast Lagerfeldu. Bazirana na ilustraciji Monice Smiley na kojoj je Choupette prikazana u prepoznatljivom stilu velikog dizajnera, s visokim bijelim ovratnikom, crnom kravatom, tamnim naočalama i velom preko lica. Kolekcija će sadržavati majice, majice s kapuljačama, te razne modne dodatke, od rokovnika do maskica za mobitele.
Podsjećamo, Karl Lagerfeld je umro u veljači ove godine, nakon borbe s rakom gušterače. S obzirom da je bio vrlo vezan za Choupette, odlučio je ostaviti joj svoje bogatstvo, procijenjeno na 150 milijuna eura, učinivši ju najbogatijom mačkom na svijetu. Karlova ljubimica ima na raspolaganju luksuz nedostupan većini ljudi: od dvije sluškinje koje ju prate u stopu, do rezerviranih hotelskih apartmana samo za nju. Tome treba i dodati i vojsku od preko 300 tisuća pratioca na Instagramu, koji je čine i najpoznatijom mačkom na svijetu.
Podsjećamo, Karl Lagerfeld je umro u veljači ove godine, nakon borbe s rakom gušterače. S obzirom da je bio vrlo vezan za Choupette, odlučio je ostaviti joj svoje bogatstvo, procijenjeno na 150 milijuna eura, učinivši ju najbogatijom mačkom na svijetu. Karlova ljubimica ima na raspolaganju luksuz nedostupan većini ljudi: od dvije sluškinje koje ju prate u stopu, do rezerviranih hotelskih apartmana samo za nju. Tome treba i dodati i vojsku od preko 300 tisuća pratioca na Instagramu, koji je čine i najpoznatijom mačkom na svijetu.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.