Modna dizajnerica Donatella Versace zacijelo je osoba koja pomiče granice u modnom svijetu. Iza privlačnog i ironičnog zaraznog osmijeha krije svoj oštar i inteligentan um, a itekako je i sposobna poslovna žena. Stoga ne čudi da je Donatella u 2017. godini, prije nego je svoj modni brend i tvrtku prodala Michaelu Korsu, zaradila 668 milijuna eura, od čega je 64 posto ostvareno iz njihovih vlastitih trgovina.

Nedavno je u intervjuu za 'Magazine For Fashion' otvorila dušu i otkrila nepoznate detalje iz svog privatnog i poslovnog života. 

Kako je često isticala i govorila o snazi žena, na pitanje misli li da je jaka žena, Donatella je odgovorila: 'Biti jak ne znači biti neranjiv. Čak i jaka žena ima svoje slabosti, ali to nije nešto što je čini slabom, to je ljudsko. Biti jaka žena za mene znači igrati igru slijedeći pravila, pomicati granice i razbijati prepreke, prevladati slabosti i boriti se za ono u šta vjeruješ'. Prisjetila se i svog prvog modnog sjećanja: ' Rođena sam u obitelji u kojoj su kreativnost i vještina sve. Moja majka bila je krojačica, italijanskog tradicionalnog rezanja, oblika i kvalitete, koji su postali dio mog života, i to su upravo moja prva modna sjećanja'. 

Pitali su je i je li joj se teško osvrnuti unazad na smrt njenog brata Giannia, no 63-godišnja dizajnerica nije htjela dublje ulaziti u svoje osjećaje.  'Proživjeli smo trenutke ogromnog rasta kao i one najteže, ali uvijek smo uspjeli podići raspoloženje i iskoristiti priliku da ponovo osmislimo i učinimo revolucionarnim naš način stvaranja mode. Zapravo, svaki modni brend, baš kao i svaka kompanija, mora se ponovo osmisliti ako želi uspjeti', rekla je i dodala kako se od Giannijevog doba modna industrija korjenito mijenja zbog internet kupovine.

Donatella je otkrila i gdje nalazi inspiraciju. 'Inspirirana sam svime oko sebe, cijelim svijetom i ženama koje u njemu žive. Volim promatrati, gledati sadašnjost i razmišljati o budućnosti. Danas gledam žene kako se oblače, šta traže, kako žele živjeti svoje živote. Moderne žene me inspiriraju i potiču da stvorim kolekciju za njih i svijet u kojem žive', objasnila je. 

S obzirom da se ne pojavljuje često u medijima osim ako nije riječ o poslu, objasnila je koliko joj je važna privatnost. 'Vjerujem da je to važno svima, postoje neke stvari koje volim podijeliti sa svojim poslom i životom, postoje i druge koje su samo za mene'.  I za kraj je otkrila da joj je vrlo važan miris. 'Miris je veoma važan i za muškarce i žene. Jaki mirisi odgovaraju jednom tipu muškaraca, dok vrste citrusa odgovaraju drugom. Volim da moj muškarac miriše svježe i na drvo, ali i kao čovjek', zaključila je svjetska modna carica.