U Hrvatskoj udruzi poslodavaca održana je svečanost primanja novih tvrtki i medijskih kuća u 'Inicijativu 30%'. Riječ je o dobrovoljnoj inicijativi koja zagovara veću zastupljenost žena, od najmanje 30 posto, na upravljačkim pozicijama, odnosno na pozicijama u upravama i nadzornim odborima tvrtki.

Utemeljili su je Hrvatska udruga poslodavaca i Veleposlanstvo Kanade 2018. godine, zajedno s čelnicima 14 tvrtki u Hrvatskoj. Inicijativi se danas priključilo novih 16 kompanija koje su izrazile spremnost da stvaraju jednake prilike za žene i muškarce na upravljačkim pozicijama, uz izvrsnost i stručnost kao najvažnije kriterije profesionalnog uspjeha i napredovanja.

Medijske kuće podržale 'Inicijativu 30%'
Story 

Medijske kuće podržale 'Inicijativu 30%'
Story 

Posebna gošća događaja bila je Tanya Golesic, predsjednica Uprave Jimmy Chooa za SAD, Kanadu i Južnu Ameriku. 'U kompanijama je balans nužan za postizanje boljih poslovnih rezultata. Bez rodne ravnopravnosti nedostaje nam raznolikost u vještinama potrebna za pomicanje poslovne strategije u pozitivnom smjeru, jer s raznolikim timovima imamo i raznolik način razmišljanja', istaknula je Tanya.

S njom se složila i predsjednica HUP-a Gordana Deranja, koja je upozorila na porazne podatke u Hrvatskoj. 'Nažalost, udjeli žena u upravljačkim strukturama i dalje ili stagniraju ili rastu jako sporo. A u Hrvatskoj bilježimo i silazni trend. Posljednji rezultati istraživanja kojim Selectio prati udjel žena u upravama društava u sastavu indeksa CROBEX, pokazuju da je on u 2019. značajno pao na svega 14,5% u odnosu na 19,7% krajem 2018. godine. Prema globalnom Gender Gap Indeks-u Svjetskog ekonomskog foruma za 2018. Hrvatska je na ljestvici država prema smanjenju rodne nejednakosti zauzela 59. mjesto. To nas svrstava u skupinu zemalja kojima će, ovom dinamikom, biti potrebno 124 godine da dođu do potpune ravnopravnosti među spolovima. Time ne možemo i ne smijemo biti zadovoljni', izjavila je Gordana.

Medijske kuće podržale 'Inicijativu 30%'
Story 

Medijske kuće podržale 'Inicijativu 30%'
Story 

Adria Media Zagreb pridružila se 'Inicijativi 30%' te time izrazila spremnost u kontinuiranom stvaranju jednakih prilika za žene i muškarce na upravljačkim pozicijama te svoju opredijeljenost da je izvrsnost, odnosno, stručnost najvažniji kriterij profesionalnog uspjeha i napredovanja pojedinca u tvrtki.

Pored Adria Medie Zagreb, tvrtke koje su se ove godine priključile 'Inicijativi 30%' su:A1 Hrvatska d.o.o., Addiko Bank d.d., Deloitte Savjetodavne Usluge d.o.o., Energia Naturalis d.o.o., Ernst & Young d.o.o. Hanza Media d.o.o., Hrvatska radiotelevizija, IBM Hrvatska d.o.o., Lider media d.o.o., Media servis Global d.o.o., NOVA TV d.d., N1, RTL, Specijalna bolnica Sv. Katarina, te 24 sata d.o.o.

Medijske kuće podržale 'Inicijativu 30%'
Story