Američki glumac i komičar Rip Taylor, kojeg su zvali i 'komičarom koji plače', umro je u 84. godini u svom domu na Beverly Hillsu, javljaju svjetski mediji. Vijest je objavio njegov predstavnik za medije Harlan Boll, ne navodeći uzrok smrti. Rip je bio jedinstven i poznat po tome što bi svoju publiku znao zasuti hrpom konfeta, a nosio je i prepoznatljive guste brkove, ekstravagantnu odjeću i razmetljivi, kričavi nakit.
Pravog imena Charles Elemer Taylor. Jr., Rip je rođen u Washigntonu 1935. godine. Kao žrtva zlostavljanja u djetinjstvu, posvetio je život borbi za prava djece žrtve nasilja i bio glasnogovornik udruga koje pomažu takvoj djeci. Nakon što se vratio u SAD nakon služenja u Korejskom ratu, počeo se 60-ih probijati u showbiz industriji nastupima u The Ed Sullivan showu i Merv Griffin showu. Bio je voditelj brojnih kvizova igre, a najviše ga je proslavio beauty show '1.98 dolara', u kojem su se natjecatelji borili za nagrade po pravilima natjecanja ljepote.
Osim kao voditelj, zabavljao je publiku i kao glumac u serijama 'The Brady Bunch Variety Hour' i sapunici 'Santa Barbara', a nastupio je i na velikim ekranima u hollywoodskim hitovima poput' Wayne's World 2', 'Indecent Proposal', 'Chatterbox!', 'Jackass 3D' i 'Tom & Jerry: The Movie'.
Posebno prijateljstvo Rip je gajio s scenaristom Simpsona Timom Longom. 'Ne samo što je bio dobar i smiješan čovjek - i hrabar glasnogovornik za djecu žrtvu nasilja - Rip je bio i predmet meni osobno najsmiješnije šale koju smo ikada smislili u Simpsonima, u kojoj su se mrtvi celebovi dizali iz groba da bi se žalili kako se njihove fotografije koriste da bi se povećala prodaja proizvoda', napisao je Tim na Twitteru opraštajući se od voljenog kolege.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.