Mahir Kapetanović, poznatiji kao Mahkey, jedan je od natjecatelja glazbenog showa 'The Voice' koji svoj talent pokazuje u emisiji 'A strana', ali i kroz svoje pjesme. Kad nije u studiju i kad ne pjeva, Mahkey je u svom automobilu. Ono po čemu ga znanju njegovi prijatelji na društvenim mrežama su itekako njegove 'ispovijesti iz automobila', putem kojih razgovara s onima koji to žele i izražava svoje mišljenje o svemu i svačemu. Za Story.hr ispričao je što se krije iza svega toga, što o svemu misle njegovi najbliži, što za njega predstavljaju društvene mreže, ali i kakvo iznenađenje priprema za svoje fanove. 

Od kuda vučete inspiraciju za sve teme koje provlačite kroz 'ispovijesti'?

Inspiraciju vučem iz svakodnevnog života, svog i svojih brijača (fanova). Tijekom dana u vožnji se dogode svakakve stvari i eto, ja sam tu da ih primijetim i podijelim sa svijetom, a s obzirom na to da jako često pjevam dok vozim i pjesme znaju povuć svakakve teme.

Postoji li neki veći cilj prilikom iznošenja mišljenja? Smatrate li da možete napraviti neku promjenu?

Veći cilj je entertainment. Story je moj virtualni koncert. Kao singer/songwriter živim od stage-a i feedbacka ljudi. Najdraža promjena koju radim je kad mi se ljudi jave da sam im uljepšao dan, a time i oni meni poprave dan tako da imamo 'win-win' situaciju. Osim toga, javljam i neke poteškoće u prometu na koje naiđem i situacije kroz dan. Kad već imam priliku, zašto ne?

Tim govorom se uvijek nekome obraćate. Sudjeluju li pratitelji u tome, odgovaraju li?

Uvijek se nekom obraćam, široj javnosti koja me prati, brijačima, kolegama, dragim ljudima i Hejterima. Nekada su fore interne pa se jave prijatelji i u tom valu smijeha se stvaraju novi prijatelji. Odgovaranje na moje storyje je i potaknulo veći angažman oko toga.

Kako općenito gledate na društvene mreže? Jesu li one za vas ispušni ventil ili imaju neko veće značenje?

Bolje da niste pitali Mahkeya prije pet godina što misli o društvenim mrežama, ali s vremenom sam shvatio da se napredak ne može zaustaviti i krenuo raditi. Na kraju sam sam sebe udarao po čelu jer sam shvatio da su društvene mreže ključ modernog društva i komunikacije. Proteklih šest mjeseci mog života su dobile dodatno na značenju kada sam shvatio da su one super podloga, ne samo za posao i ekspresiju, već i upoznavanje ljudi koji slično rezoniraju. Zbog društvenih mreža sam upoznao i osobe kao što je Chempo iz Youtube grane i javnog života, koji me upoznao s Youtuberom Kobireko i sad se nalazimo  i snimamo skupa nove sadržaje. Život zaista može biti realan uz društvene mreže ako si dovoljno pametan i angažiran. Volim društvene mreže, ukratko.

Kakve reakcije najčešće dobijete? Postoji li neka tematika koju možete izdvojiti kao najzanimljiviju, tj. neku koja je najbolje prošla s tvojom publikom?

Najčešće reakcije su 10 vrištećih emojia i poruka kako mu/joj je cijeli dan bio katastrofa i nakon storyja sam vratio stanje ako ne u plus barem na pozitivnu nulu. Ljudi najviše reagiraju kad je tematika vezana za glazbu, moju i domaću, što mi je drago jer se treba o tome razgovarati i angažirati. Opet, obožavaju i priču kako se borim protiv znaka na križanju koje se nalazi kraj osnovne škole u Sigetu, između dva igrališta. Na nepreglednoj cesti je postavljen znak zbog kojeg svaki dan dolazi do jako velike nervoze, nesporazuma i potencijalnih ozljeda jer pitanje pješaka i auta nije riješeno, a male djece s roditeljima i mlađih tinejdžera je mnogo i jako sam zabrinut u vezi toga, a kao što vidim i moji Brijači su. Cijelu priču sam i dokumentirao na svom profilu u higlights rubrici Raskrsnica.

Što na ispovijesti kažu tvoji bližnji? Misliš li da takav stav dobro prolazi kod djevojaka?

Majka voli Instagram jer tako može pratiti gdje su joj sinovi. Ona je isto iz svijeta glazbe i umjetnosti, tako da imam pravog kritičara u pozitivnom smislu što da god radim. Kao i svaka majka nekad joj previše 'frustrirajuće' djelujem, a zapravo je to moj neki 'stand up' stav iz kojeg govorim. Muškarci se lože na ono što vide i s njima je lako, a žene više vole nešto lijepo čuti, recimo karizma i mirisi su bitniji od neke vanjštine, jer ako osobu gledamo kroz njenu dušu uočit ćemo drugačiji osmijeh. Statistika kaže da su 73% moje publike djevojke pa procijenite sami.  

Smatrate li da bi svaki glazbenik trebao izražavati vlastito mišljenje? Mislite li da vam je takav stav pomogao u gradnji karijere?

Ne mogu govoriti u ime svih glazbenika, ali smatram da ja kao kreativac imam društvenu odgovornost sa svojim talentom i radom utjecati na ovaj svijet i njegov kulturološki napredak. Zvuči herojski, ali nije, samo je potreba da podijelim sve ljepote koje nosi ovaj život i to radim 24/7/365 sa svih 118%. Ovaj stav i priča unutar Instagrama je skoro 100% onoga zbog čega većina brijača sluša moju glazbu koja je zapravo ništa drugo nego moj story u obliku pjesme. Živimo u doba brzog protoka informacija i čovjek propusti stvari jer se ne stigne 'prikeljit' uz val, a ja kroz moj društveni doprinos na platformama dajem propusnicu u svoje srce i zbog tog ljudi shvaćaju moju glazbu i upijaju. Smatram da bi svaki moj kolega trebao ući dublje u klinč s fanovima. 

Pripremate li nešto svojoj publici u budućnosti?

Naravno, sve ovo je i super podloga za moj novi album na kojem radim svaki dan i noć, stilski malo drugačiji nego ste naviknuli. Okrenuo sam se stvarima za koje sam shvatio da me stvarno usrećuju, a pošto je razlika jako velika od onoga što su ljudi navikli čuti, tu sam na mrežama da upoznaju i prihvate možda naizgled drugačijeg mene, a zapravo sam to opet samo ja, na steroidima.

Za kraj, htio bih samo napomenuti da za svoje sretnih ljudi pripremam iznenađenje koje će sigurno pamtiti dugo. Ne smijem puno otkrivati, ali veselim se jer je čarolija u malim stvarima. Pratite Instagram i sve ćete znati na vrijeme.