Splitska pjevačica, 33-godišnja Lidija Bačić, dobro zna što znači imati utjecaj na društvenim mrežama. Upravo zbog toga, prenosi Net.hr, govorit će na ovogodišnjem izdanju Digital Shapersa te je tim povodom za spomenuti portal u intervjuu otkrila i neke zanimljive stavove. 

Lidija je, može se reći, jedno od prepoznatljivih lica hrvatske estrade, a njezini profili na društvenim mrežama to i potvrđuju. Na Instagramu i na Facebooku zajedno prati je preko pola milijuna ljudi. No, ona, kako kaže, ne shvaća to ozbiljno koliko bi trebala i želi da joj pjevačka karijera bude na prvom mjestu.

'Teško mi je procijeniti koliko vremena trošim na Instagram. Na profilu sam stalno i nikad. To je dio rutine i malo se informiram, razmislim od budućim objavama i potezima. Ne mogu to vremenski izmjeriti, toliko sam navikla na to da mi je jednako kao dnevni ritual kave ili spavanja, jednostavno je tu i prisutno. Nisam rob društvenih mreža, ali im posvećujem dužnu pažnju. To mi je dio posla', rekla je. 

Pjevačica je također progovorila i o uzorima kada se radi o utjecajnosti u doba društvenih mreža. Kao pozitivan primjer navodi Kylie Jenner, 23-godišnju milijarderku koja je čitavo carstvo šminke izgradila pomoću Instagrama. Hvali i Jennifer Lopez za koju kaže da se drži u korak s vremenom iako joj je 50 godina. 

U društvenim mrežama Lidija, dakle, vidi potencijal za osobni razvoj. 'Ako pametno vodiš društvene mreže one nemaju izrazitih negativnih strana. Ja sam sretna jer je moj privatni i poslovni život bez ijedne mrlje. Negativno je možda to što si vidljiv svakome i svatko dođe u poziciju stvarati mišljenje o tebi, iako te realno uopće ne poznaje', zaključila je Lidija.