Popularna američka pjevačica, 31-godišnja Lizzo, suočila se ovih dana s brojnim negativnim komentarima na račun svojeg izgleda, točnije, težine, prenosi magazin People. Naime, jedan se korisnik Twittera u podužem postu obrušio na glazbenicu, tvrdeći da je popularna samo zato što u 'Americi vlada epidemija debljine'.

'Umjesto da ljude ohrabrujemo da budu bolji, mi im lažemo i govorimo da su dobri takvi kakvi jesu. Nažalost, mnogi od tih ljudi u konačnici umiru od dijabetesa i srčani bolesti', napisao je korisnik te društvene mreže. Glazbenici, međutim, nije trebalo dugo da reagra na prozivke, na koje je uzvratila istom mjerom. 'Ja sam popularna je pišem dobre pjesme koje izvodim s puno energije na koncertima koji traji  sat i pol, a ispunjeni su ljubavlju. Jedina osoba koja treba biti bolja si ti. Drži moje ime podalje od svojih usta i pogledaj u ogledalo prije nego što kreneš s napadanjem mene. Evo ti pozornosti koju si tražio', uzvratila je.

Ovaj je komentar 'mržnje' stigao tek nekoliko dana nakon što se glazbenica pohvalila značajnim uspjesima koje je postigla u karijeri. Nedavno je tako objavila dirljivu fotografiju na kojoj pozira odjevena u kostim Kipa slobode, iz vremena dok je radila kao maskota. Odmah uz tu fotografiju starijeg datuma objavila je i novu sa sličnim ukrasom na glavi, s kojim je nastupila u emisiji 'Saturday Night Live'. 'Ne odustajte... Mi vas trebamo. Vaše vrijeme tek dolazi', poslala je tada motivacijsku poruku svojim obožavateljima ova pjevačica nominirana za Grammyja.