Foto: Story
Foto: Story
Foto: Story
Foto: Story
Foto: Story
Nitko u Vogueu, a najmanje glavna urednica Anna Wintour, nije očekivao pismo koje je na adresu redakcije uputila vjerna čitateljica, no ipak su ga objavili. U njemu kritizira Vogue, te kaže kako je postao rutinski, te da se unazad nekoliko godina na naslovnicama pojavljuju ista lica kao što su Gwyneth Paltrow, Gisele Bundchen, Nicole Kidman, Sienna Miller... Autorica pisma Kathryn Williams iz San Diega piše: "Mogla bih napraviti kalendar od naslovnica Voguea, jer svake godine gotovo po obrascu se na mjesečnoj b
Foto: Story
azi pojavljuju iste osobe."- i nastavlja " Budimo realni, Vogue je postao pomalo otrcan." Iako je glavni razlog recesija, Vogue je u 2008. smanjio broj stranica za skoro 10%, dok su ostali modni magazini za 8%. Zamjerka je i ta da uredništvo ne prati niti razumije digitalnu eru, povećali su broj reklama, magazin nije napravio nikakvu drastičnu promjenu godinama, a dosadna lica zvijezda godinu za godinom više nisu zanimljiva. Mnogi forumaši Vogue su usporedili sa neprestanim slušanjem Enye, a sve manje u njemu nalaze materijal koji bi ih ostavio bez daha.
Foto: Story
Da li je vrijeme za promjenu, te da li će Annu Wintour ipak trebati zamijeniti pitanje je vremena. No, usprkos nagađanjima da će urednica francuskog Voguea doći na njezino mjesto, nitko za sada nije
Foto: Story
toliko jak kandidat kao sama Anna. Carine Roitfeld je svojevremeno izjavila da ona nije poslovna žena, a poznato je da Wintour ima jak utjecaj na oglašivače koji bi u slučaju da ode i sami odustali od reklamiranja u Vogueu. Istina je da američki Vogue ima jedne od najboljih fotografa, urednika i kolumnista ali velika promjena biti će potrebna ukoliko žele zadržati sada već mnoge nezadovoljne čitatelje.
B.Š.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.