Sara Jovanović, publici poznata kao Sara Jo je 26-godišnja srpska pjevačica rođena u Italiji, kojoj je karijera na samome vrhuncu. Da je postala hit diljem regije, pa i šire, dokazuju i brojke pregleda njezinih hitova 'Nemam vremena za to', 'Bez sna', 'Mili, mili'. Njezin posljednji singl 'Kaži mi' također nastavlja u istom ritmu. U svega nekoliko dana nakon objave, sakupio je preko milijun pregleda na YouTubeu. Kako je do sada svaki put imala organiziranu promociju za svoje pjesme, ovoga je puta naišla na prepreku - koronavirus. Kako je to utjecalo na samu promociju, koliko ju pjesma opisuje i što možemo očekivati od nje u budućnosti, simpatična Sara je ispričala za Story.hr.
Za početak, čestitke! Možete li nam pjesmu ‘Kaži mi’ opisati u nekoliko riječi. Po čemu je drugačija?
Početkom godine smo vrijedno radili na nekoliko pjesama, ali smo se na kraju odlučili za singl 'Kaži mi' koji je, između ostalog, nastavak suradnje s producentom Nikolom Kirćanski Kei iz Bassivity-a (iza nas su singlovi 'Nemam vremena za to', 'Bez sna' i 'Mili, mili'). S obzirom na to da sam se zasitila agresivnijeg pristupa u pjesmama, poželjela sam da ovog puta pružimo publici potpuno drugačiji vibe - lagan i nježan, a u isto vrijeme upečatljiv i senzualan. Spot je snimljen u veljači i trebalo je izaći početkom ožujka, međutim, zbog cjelokupne situacije, smatrali smo da bi trenutni fokus trebao biti na nekim drugim temama i da bi bilo neumjesno ostaviti ih po strani. Bilo nam je jasno da će u nekom trenutku ljudima biti prijekopotreban sadržaj zabavnog karaktera, i da bi vjerojatno imalo kontraefekta pričati i baviti se samo koronavirusom, pa smo samo odložili objavljivanje singla i sačekali prikladniji trenutak za tako nešto. Nadam se da će im pružiti neki vid zabave, da će ih pokrenuti i da će zaživjeti čak u ovim uvjetima.
Unatoč izolaciji, promocija pjesme se dogodila, i to na društvenim mrežama. Kako to da ste ipak odlučili na taj ‘drugačiji’ način predstaviti pjesmu publici?
Poželjela sam ispoštovati tradiciju i da i ovog puta, usprkos okolnostima, organiziramo neku vrstu promocije. S obzirom na to da okupljanja uveliko nisu dozvoljena, pomislila sam da bi bila sjajna ideja da predstavim svoje suradnike i prijatelje koji su sudjelovali u projektu svojoj publici putem Instagram livea i da tako zabilježimo izlazak singla.
Pjesma je na trendingu, a broji i preko milijun pregleda. Jeste li očekivali ovakve reakcije?
Iskustvo u glazbenoj industriji te brzo nauči da ne postoji siguran recept za uspjeh ili hit. U studiju stvaram ono što mi u datom trenutku godi i najbolje predstavlja, bez ikakvih kalkulacija. Mislim da je to jedini način da privučeš svoju publiku i gradiš zdravu glazbenu priču.
Pjesma je stigla i do američkih slušatelja koji su oduševljeni, kako to komentirate?
James Bray je beskrajno simpatičan YouTuber koji je već nekoliko puta snimao tzv. 'reakcije' na neke od mojih singlova. Zanimljivo je bilo slušati njegove komentare, iako ne razumije ni jednu jedinu riječ teksta.
Koji stih Vas najbolje opisuje?
Ako dolaze u obzir i moji prethodni singlovi, onda stih iz pjesme 'Nemam vremena za to': 'Trudim se da radim to što radim najbolje što znam; nisam klik i nisam trač, ja sam ritam ples i glas'.
Ako pričamo o novom singlu, najmanje točan stih je: 'Daj adresu, bit ću tu za sat', s obzirom na to da često zakasnim.
Po prirodi sam društven i otvoren tip, ali mi treba malo više vremena da se opustim u potpunosti, pogotovo tijekom upoznavanja
Jeste li uistinu otvorena knjiga kao što pjesma govori? Mogu li ljudi lako doprijeti do Vas?
Zavisi naravno o situaciji, kao i od pristupa osobe. Po prirodi sam društven i otvoren tip, ali mi treba malo više vremena da se opustim u potpunosti, pogotovo tijekom upoznavanja. Mislim da je i do toga što ne volim biti nametljiva, pa netko može to protumačiti na pogrešan način.
Kako su na novu pjesmu reagirali Vaši najbliži? Koga je najviše oduševila?
Moji najbliži su do sada uvijek voljeli ispratiti cijeli kreativni proces - od demo snimaka pa sve do snimanja spota. Znači mi njihovo mišljenje (iako se većina bavi potpuno različitim poslovima od mog) jer znam da nam se prijateljstvo bazira prije svega na surovoj iskrenosti. Najviše su se oduševili kada su čuli da će u spotu biti zahtjevnija koreografija, jer znaju koliko sam to dugo priželjkivala i koliki sam zaljubljenik u ples.
Od kuda ideja za spotom?
Čim smo završili prvi kostur pjesme, znala sam sa sigurnošću dvije stvari: prva, da će priča i odnos dvoje glavnih uloga biti prikazani kroz koreografiju; druga, da posljednji dio pjesme gdje se znatno mijenja atmosfera mora pratiti ogromna estetska promjena, kako bi doprinijela tom efektu 'šoka'. To je neka osnova koju smo suradnici i ja danima gradili zajedno, sve dok nismo našli i savršenu lokaciju, vjerovali ili ne, u biblioteci 'Mašinskog fakulteta'.
Gdje pronalazite inspiraciju za outfite, šminku? Sudjelujete li aktivno u tom procesu ili se prepuštate suradnicima?
Kao i za ideju spota, uvijek volim prvo dati neku svoju osnovu i zamisao, pa da se onda ta referenca gradi zajedno s beauty sektorom. Savršeno funkcioniram godinama s istom ekipom ljudi, te se podrazumijeva da postoji veliko povjerenje i razumijevanje.
Što možemo očekivati od Sare u budućnosti?
Mnogo više pjesama i odvojenog vremena za album prvijenac.