Storyjevo posebno izdanje, Story Green, u potpunosti je posvećeno ekologiji, osviještenom pristupu životu kada je riječ o okolišu i prirodnim resursima, kao i ekološkom pristupu modi, ljepoti te općenito životnome stilu. Već devetu godinu zaredom dajemo svoj doprinos kako bismo potaknuli što više čitatelja na očuvanje okoliša i recikliranje te neprestanu brigu o planetu Zemlji, koja svoj dan obilježava 22. travnja. Ove je godine Story naglasak stavio na povratak tradiciji, prirodi i novom početku pa smo reciklirali modni editorijal iz 2004. godine s glumicom Natašom Janjić Medančić, čija je eterična ljepota poslužila kao prava inspiracija. Iako je od spomenutog snimanja prošlo već 16 godina, 38-godišnja glumica nije mogla sakriti oduševljenje kada smo je podsjetili na fotografije u pregači, oplećku i šlingi. Otkrila nam je i zašto je ovo snimanje za nju imalo posebno značenje.

'Trudna i s bebom pokraj sebe, bojim se neizvjesne budućnosti'
Marko Grubišić 

- Jako ste me razveselili oživljavanjem ovih fotografija jer riječ je o mojem prvome modnom editorijalu iz 2004. godine. Prošlo je punih 16 godina! Story je bio mlad, a ja sam imala 22 ili 23 godine i još sam studirala na Akademiji dramske umjetnosti. Zahvaljujući prvim ulogama u kazalištu, pozvali su me kao mladu glumicu u ovu modnu avanturu. Mislim da je to bio dizajner Robert Sever, čiju sam haljinu nosila na jednoj od svojih prvih premijera. Robert je na snimanju bio stilist, šminkao me Saša Joković, a fotografije su zasluga Marka Grubišića. Svi smo bili mladi, ali na dobrom putu karijera koje imamo danas. Sjećam se entuzijazma i veselja kada je Robert donio te šarene odjevne komade i kada me Saša uljepšavao - s veseljem se prisjeća Nataša, koja je na snimanju nosila narodne motive koji su u privatnom životu teško nosivi.
- Robert je, sjećam se, donio svega pomalo. Tema je bila etno i zaigrao se raznim komadima iz različitih narodnih nošnji. Bilo je tu domaćih, ali i mongolskih komada, nešto iz njegovih prijašnjih kolekcija, kao i krpica s Hrelića. Takve se stvari uvijek na neki način vraćaju i ponavljaju u modi, ali za snimanje smo dodali malo ekstravagancije. Teško da bih se usudila ovako nešto privatno odjenuti, eventualno kao kazališni kostim ili za snimanje - govori Nataša koja je tada u intervjuu otkrila koliku ulogu kostimi imaju u kazališnom komadu.

'Trudna i s bebom pokraj sebe, bojim se neizvjesne budućnosti'
Marko Grubišić 

- Kada napokon počnu probe u kostimima, proživljavam faze koje bez njih ne bih mogla. Zapravo, često ‘napravim’ ulogu tek u kostimu - otkrila je te Splićanka koja je glumačku karijeru počela u Gradskom kazalištu mladih u Splitu.
- Od tada do danas snimila sam zaista puno modnih i beauty editorijala, a mnoge više ne pamtim. Nisam još bila vješta s poziranjem i bila sam pomalo sramežljiva u toj svojoj nesigurnosti. Sjećam se da sam se oslanjala na iskustvo i vjeru cijelog tima, a sve mi se to činilo laskavo, veliko i važno - otkriva.

Svakako mislim da ćemo reducirati odjeću i stvari koje koristimo. Konzumerizam nas je jednostavno progutao

 Osim što je od 2004. snimila mnogo modnih editorijala, Nataša je ostvarila brojne filmske, televizijske i kazališne uloge, ali i vanjske angažmane te se nametnula kao jedna od najtraženijih i najuspješnijih glumica. Posljednje su joj dvije godine donijele i privatni mir za kojim je godinama tragala - ljubav s Nenadom Medančićem okrunila je brakom, postala je majka sina Tonija, a trenutačno očekuje i drugo dijete. Obitelj je svoje gnijezdo savila u novom stanu u centru Zagreba, čiji je mir, nažalost, poremetio snažan potres koji je zadesio sve stanovnike Zagreba prije mjesec dana. No ne kaže se uzalud da nas i teški dani mnogo toga uče pa je energična glumica izvukla najbolje iz svega što nas je snašlo posljednjih tjedana. Zbog potresa i pandemije koronavirusa, kako kaže, više će cijeniti male životne radosti.
- Svakako mislim da ćemo reducirati odjeću i stvari koje koristimo. Konzumerizam nas je jednostavno progutao. Ovakve situacije zaista osvijeste da nam je svima potrebno puno manje. Možda ćemo biti i kreativniji kada su nam sredstva ograničena. Beskrajno mi nedostaju bezbrižne kave s prijateljima na terasama kafića, kao i šetnje gradom i tome se najviše radujem. Slobodu uzimamo zdravo za gotovo, a njezine veličanstvenosti svjesni smo tek kad nam je uskraćena ili ograničena. U to ime, veselim se nekim novim vremenima koja nas, nadam se, čekaju što prije - govori Nataša koja nešto više od godinu dana igra najvažniju ulogu u životu - onu majčinsku.

'Trudna i s bebom pokraj sebe, bojim se neizvjesne budućnosti'
Marko Grubišić 

U ovim čudnim vremenima u kojima se svi nalazimo, dok sam još trudna i s bebom pokraj sebe, strah od neizvjesne budućnost postao je još jači.

 Iako biti majka donosi brigu, odgovornost, nedostatak vremena i izazove s kojima se nikada prije nije susrela, ljubav i osmijeh koje suprug Nenad i ona dobivaju od sinčića Tonija ne može se ni s čime usporediti. Upravo će se ta ljubav, osmijeh i još jedno ‘mama’ i ‘tata’ udvostručiti u kolovozu jer sretnoj obitelji stiže kćerkica i mlađa sestrica koju svi nestrpljivo iščekuju.
- Život se neminovno promijeni kada postaneš roditelj. Prioriteti se preokrenu, vrijeme postane dragocjeno i postaneš svjestan da se cijeli smisao tvog života počinje vrtjeti oko tog malenog bića koje te treba i koje trebaš izvesti na put i zaštititi, pružiti mu najviše što možeš. Prije sam živjela kao da nema sutra, danas mi i najobičnije putovanje predstavlja svojevrstan rizik za život, a potreban mi je zato što me moje dijete još treba. I onda postaneš svjestan svoje prolaznosti. U ovim čudnim vremenima u kojima se svi nalazimo, dok sam još trudna i s bebom pokraj sebe, strah od neizvjesne budućnost postao je još jači. Voljela bih da nas sve dočeka ona bezbrižnost ili barem da nas nada ne napusti. I, naravno, da naši najbliži ostanu zdravi - zaključila je Nataša.

Tim koji jamči izvrsnost

Marko Grubišić (fotograf)

“Iako je to bilo davne 2004., sjećam se da smo se prilično intenzivno pripremali za taj editorijal te se nalazili, razgovarali i smišljali što ćemo i kako - raditi nešto s kosom ili ne, staviti nešto na glavu ili ne, što s make upom... Uglavnom, bio je to jedan od kreativnijih modnih editorijala za Story i prvi koji je uključivao komade narodnih nošnji u kombinaciji s ‘običnom’ odjećom.”

Saša Joković (make up artist)

“Sjećam se da mi je to bio jedan od dražih editorijala s prekrasnom Natašom u glavnoj ulozi. U to smo vrijeme svi radili editorijale za Story koji nam je prvi dao priliku da izrazimo svu svoju kreativnost.”

Robert Sever (stilist)

"Moj najdraži editorijal ikad, i to prije svega zato što smo imali potpunu kreativnu slobodu stvarati iz osobne vizije. Na snimanje sam donio puno osobnih stvari - dijelove narodne nošnje moje bake Ljubice, detalje s mog putovanja u Mongoliju te vunenu jaknu iz Perua koju sam nosio cijelu srednju školu. Turban je napravljen od stolnjaka moje mame. Sve sam to pomiješao s komadima iz high street brendova. Čak je na jednoj fotografiji ručno oslikana jakna iz moje druge kolekcije ‘InfraSever’. Nataša je, s mnogo povjerenja u ekipu, pozirala kao da nosi najskuplju couture odjeću, s puno snage i digniteta. Upravo ta sloboda i naivno stvaranje nedostaju danas, kada svi žele izgledati prije svega seksi i trendy.”