Protekla je godina u modnom smislu obilježena, među ostalim, i famoznom čipkom koju su eminentni modni dizajneri skloni eksperimentiranju uklopili u svoje kolekcije. Riječ je o brandovima poput D & G-a, Balmaina, Stelle McCartney, Alexandera McQueen i Chanela. Međutim, kraljica tog istog trenda u 2008. sigurno je bila gospođa Miuccia Prada, koja je pozitivno šokirala idejom ‘od glave do pete u čipki’, i to u onoj najpoznatijoj, švicarskoj, pod imenom Chantilly.
Prozračno Crna se čipka kao luksuzni materijal vezuje isključivo uz glamurozne varijante koje vole senzualan i upečatljiv make up, najčešće podvučen sivo-crnim zadimljenim pogledom. Poznato je da je malo francusko selo Caudry meka čipke, sa stoljetnom tradicijom izrade iste, koja nalikuje morskoj pjeni i za kojom su lude sve svjetske modne kuće i poznate osobe kao što je Madonna, koja u posljednje vrijeme čipku kombinira na sve moguće načine. Da taj luksuzni i tradicionalni materijal, kako ga opisuju, ne inspirira samo krojače nego i dizajnere na području kozmetologije, dokazuju i mnoge parfemske bočice ili, kako ih nazivaju, mala umjetnička djela koja su potpuno ili djelomično presvučena ili samo ovlaš zaogrnuta čipkom. Tako je još davne 1945. francuski dizajner Marcel Rochas (osnivač kultne kuće Rochas) lansirao parfemski klasik Femme, čije je pakiranje ukrašeno raskošnim materijalom. Da je trend jači nego ikada prije, dokazao je i Diesel koji nam je u prošloj godini ponudio miris čija je bočica doslovce obučena u blijedu starinsku čipku. Tijekom godina, svoju su fascinaciju ovom rukotvorinom pokazala i mnoga poznata imena.
Kontrast Pudraste blijedoružičaste usne u kombinaciji s pozamašnim slojem crne maskare, dovoljna su make up intervencija na znalački isteniranom licu koje se skriva ispod damskog šešira. Primjerice, Jean Paul Gaultier nije odolio rupičastoj tkanini kao inspiraciji pa je svoju kolekciju Le Classique iz 1993. obogatio verzijom Black Lace, Christina Aguilera predstavila je retro bočicu presvučenu čipkom kao senzualnu aluziju na Marilyn Monroe, iako inspiracija potječe od haljine dizajnera Rochasa koju je kreirao za Mae West.
Crna linija Lak, krzno, koža i oči u fokusu obilježili su prošlogodišnju modno-kozmetičku scenu, koja je crnoj olovci za oči dala potpuno novo značenje. Inspiraciju u finim materijalima potražilo je i talijansko modno carstvo pod prepoznatljivim imenom Max Mara, koje za ovu godinu sprema mirisno iznenađenje naziva Kashmina Touch. Naravno, riječ je o spoju kašmira i pašmine, elegantnoj kombinacija topline i senzualnosti koja proizlazi iz drva kašmira i tkanine. Nakon naporne godine, voditeljica Nove TV Mirna Maras odmara se na Kubi i prikuplja snagu za nadolazeće izazove. Kaže da joj se sviđa čipkasti trend, ali isključivo u umjerenoj i decentnoj varijanti te u posebnim prigodama koje trpe injekciju glamura.
Napisala Mirta Bašić Broz Snimio Šime Eškinja Styling Marko Grubnić Šminka Ana Rajić Odjeća Linea Eksklusive, Maksimirska 54; Faith, Gundulićeva 8
Crna linija Lak, krzno, koža i oči u fokusu obilježili su prošlogodišnju modno-kozmetičku scenu, koja je crnoj olovci za oči dala potpuno novo značenje. Inspiraciju u finim materijalima potražilo je i talijansko modno carstvo pod prepoznatljivim imenom Max Mara, koje za ovu godinu sprema mirisno iznenađenje naziva Kashmina Touch. Naravno, riječ je o spoju kašmira i pašmine, elegantnoj kombinacija topline i senzualnosti koja proizlazi iz drva kašmira i tkanine. Nakon naporne godine, voditeljica Nove TV Mirna Maras odmara se na Kubi i prikuplja snagu za nadolazeće izazove. Kaže da joj se sviđa čipkasti trend, ali isključivo u umjerenoj i decentnoj varijanti te u posebnim prigodama koje trpe injekciju glamura.
Napisala Mirta Bašić Broz Snimio Šime Eškinja Styling Marko Grubnić Šminka Ana Rajić Odjeća Linea Eksklusive, Maksimirska 54; Faith, Gundulićeva 8