Domaća pjevačica i osnivačica kozmetičkog brenda La Piel, 35-godišnja Lana Jurčević, u svojoj se posljednjoj objavi na Facebook profilu osvrnula na kolegice koje su, baš poput nje, i same odlučile pokrenuti posao s beauty proizvodima te im indirektno poručila kako ju kopiraju.
Ovo postalo bolje od dezinficijensa
'Ajme hit! Svi odjednom pokreću kozmetičke brendove, od poštara do knjigovotkinje i svi od reda imaju shimmer oil, shimmer sprej, i svi od reda se zovu ili beach ili glow... Ovo postalo bolje od dezinficijensa... Ajme kako će nam ekonomija procvjetati. Jupi', napisala je pjevačica na spomenutoj društvenoj mreži indirektno prozivajući konkurenciju.
Inače, osim Lane, u proizvodnju kozmetičkih preprata od nedavno se uključila i supruga Marija Mamića, poduzetnica Tia Mamić, koja je u suradnji s prijateljicom, vizažisticom Ladom Mitrašinović, poznatijom kao Bela Make Up, kreirala novi kozmetički proizvod na našem tržištu, Glow&Go puder losion.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju