Srbija je poznata kao zemlja koja ima veliki broj pjevača i još više osoba koji htjele to postati. Pjevači koji se tek probijaju na tamošnjoj estradi imaju strašnu konkurenciju, pa se moraju koristiti trikovima kako bi 'napuhali' brojke pratitelja i pregleda njihovih spotova na društvenim mrežama i Youtubeu, piše Blic.

Koliko srpske pjevače košta milijun pregleda na Youtubeu?
YouTube screenshot 

Ako imate dobar broj pregleda pjesme na Youtubeu, veća je vjerojatnost da ćete dobiti bolje novce za nastup. Jest tužno, ali je istinito da nitko ne gleda kvalitetu same glazbe, već je bitnije koliko ima klikova i kakav je spot

  Često se u medijima spominje broj pregleda spotova nekog pjevača na Youtubeu, a mnogi izvođači u Srbiji služe se različitim vrstama promocija kako bi na svojim videima imali što veći broj klikova. Jedna od mogućnosti koju koriste jesu sponzorirane objave, a taj trend je sve popularniji među mlađim generacijama, otkrio je stručnjak za ovu oblast Ivan Dabetić u razgovoru za Noizz..

'U pitanju je poznata taktika, kojoj se ne okreću samo naše regionalne zvijezde, već i brojni svjetski glazbenici. Naime, ako imate dobar broj pregleda pjesme na Youtubeu, veća je vjerojatnost da ćete dobiti bolje novce za nastup. Jest tužno, ali je istinito da nitko ne gleda kvalitetu same glazbe, već je bitnije koliko ima klikova i kakav je spot', rekao je Dabetić.


Objasnio je i kakav je standardni cjenik za takve usluge. 'Za 35 eura možete dobiti tisuću pregleda na Youtubeu. Milijun pregleda košta tisuću eura, a postoje i paketi koji uključuju i komentare i pretplatnike. Tako za 1,5 tisuća eura u paketu ide milijun pregleda,100 pretplatnika i određeni broj lajkova i komentara. Komentari mogu biti na engleskom, ili na bilo kojem od jezika bivše Jugoslavije', otkrio je.