Ako se pitate što je zajedničko Britney Spears, Lucianu Pavarottiju i Miss Piggy, sigurno će vas iznenaditi odgovor - mirisni portret, odnosno parfem. Trend lansiranja mirisa slavnih osoba nije nikakva novost u svijetu kozmetike. Naime, još je Audrey Hepburn kao vječna inspiracija dizajnera Huberta de Givenchyja davne 1957. dobila svoj parfem L’interdit, koji je kreirao slavni parfemist Francis Fabron. Međutim, 1991. istinsku maniju brandiranja vlastitog imena putem parfemskih bočica pokrenula je Elizabeth Taylor svojim bestselerom White Diamond, koji slovi za najprodavaniji celebrity parfem ikad. Lista onih koji su lansirali miris sa svojim imenom poprilično je dugačka, tako da se uz Saru Jessicu Parker, Céline Dion i Naomi Campbell javljaju i imena poput Michaela Jordana koji je, baš kao i ostali, i na ovaj način pokušao popraviti kućni budžet. Iako je dobro poznata činjenica da ti parfemi nikada ne opstaju kao kozmetički klasici, čest je slučaj da se ubrajaju u najprodavanije. Teško da će jedan parfem poput onog s potpisom Enriquea Iglesiasa (vjerojatno uopće niste ni znali da postoji) postati kultni miris, iako je jednoj osobi i to uspjelo! Riječ je o Palomi Picasso, kćeri slavnog slikara Pabla koja je, osim svojim slavnim prezimenom i jakim umjetničkim pedigreom, uspjela postići i vrlo uspješnu karijeru dizajnerice nakita, koju je počela još 1968.
Neutralno Potpuno prirodan make up već je neko vrijeme apsolutni trend ljepote koji se temelji na savršenom tenu, blago izvučenim konturama lica, znalački oblikovanim obrvama i nezaobilaznom sjajilu. Svoj je status potvrdila kreirajući za najpoznatiju draguljarnicu na svijetu Tiffany & Co., a sredinom osamdesetih godina prošlog stoljeća eksperimentira s mirisima, što je rezultiralo kreiranjem uspješnog parfema Paloma za kuću L’Oréal. Njezino zanimanje za svijet kozmetike i nije tako slučajno s obzirom na to da je njezina baka bila poznata parfemistica. Luksuzne reklamne kampanje koje su pratile njezine proizvode bile su karakteristične po glamuru i dvije boje, crvenoj i crnoj, koje, prema njezinu mišljenju, simboliziraju snagu. Upravo su nas aktualne stranice ljepote s Milanom Vlaović u naslovnoj ulozi u određenim segmentima podsjetile na fotografije slavne Palome. Poznata kantautorica i tekstopisac na pitanje o kreiranju svog parfema odgovorila je kako bi to bila zanimljiva ideja kada bi joj neka kozmetička kuća ponudila takvu suradnju te da bi on bio kombinacija njezinih omiljenih mirisa Soir de Lune kuće Sisley i For Her koji potpisuje Narciso Rodriguez.
Slavna picasso Paloma Picasso u reklamnim kampanjama svojih kozmetičkih proizvoda uvijek je nosila glamurozan nakit koji je sama dizajnirala, a uglavnom je bila riječ o draguljima.
Napisala Mirta Bašić Broz Snimio Marko Grubišić Styling Petar Trbović Šminka Saša Joković Kosa Evelin Benković za frizerski salon Evelin Odjeća Wolford, nakit Hot Stuff

