Ako se pitate što je zajedničko Brit­ney Spears, Lucianu Pavarottiju i Miss Piggy, sigurno će vas iznenadi­ti odgovor - mirisni port­ret, odnos­no parfem. Trend lansiranja mirisa slavnih osoba nije nikakva novost u svijetu ko­­z­­­me­tike. Naime, još je Audrey Hep­burn kao vječ­na inspiracija dizajnera Huberta de Given­c­hyja davne 1957. dobila svoj parf­em L’inter­dit, koji je kreirao slavni parfemist Fran­cis Fa­b­ron. Međutim, 1991. istinsku maniju bran­di­ranja vlastitog imena putem parfemskih bočica pokrenula je Elizabeth Taylor svojim bes­t­selerom White Diamond, koji slovi za najprodavaniji celebrity parfem ikad. Lista onih koji su lansirali miris sa svojim imenom poprilično je dugačka, tako da se uz Saru Jes­sicu Parker, Céline Dion i Naomi Campbell javljaju i imena poput Michaela Jordana koji je, baš kao i ostali, i na ovaj način pokušao po­praviti kućni budžet. Iako je dobro poznata činjenica da ti parfemi nikada ne opstaju kao kozmetički klasici, čest je slučaj da se ubrajaju u najprodavanije. Teško da će jedan parfem poput onog s potpisom Enriquea Iglesiasa (vjerojatno uopće niste ni znali da postoji) postati kultni miris, iako je jednoj osobi i to us­p­jelo! Riječ je o Palomi Picasso, kćeri slavnog slikara Pabla koja je, osim svojim slavnim prezimenom i jakim umjetničkim pedigreom, uspjela postići i vrlo uspješnu karijeru dizajnerice nakita, koju je počela još 1968.

IDC: Pad isporuka AR i VR nosivih uredaja
Foto: Story

Neutralno Potpuno prirodan make up već je neko vrijeme apsolutni trend ljepote koji se temelji na savr­še­­­nom tenu, blago izvučenim konturama lica, znalački oblikovanim obrvama i nezaobilaz­nom sjajilu. Svoj je status potvrdila kreirajući za najpoznatiju draguljarnicu na svijetu Tiffany & Co., a sredinom osamdesetih godina prošlog stoljeća eksperimentira s mirisima, što je rezultiralo kreiranjem uspješnog parfema Pa­loma za kuću L’Oréal. Njezino zanimanje za svijet kozmetike i nije tako slučajno s obzirom na to da je njezina baka bila poznata parfemis­tica. Luksuzne reklamne kampanje koje su pratile njezine proizvode bile su karakteristične po glamuru i dvije boje, crvenoj i crnoj, koje, prema njezinu mišljenju, simboliziraju snagu. Upravo su nas aktualne stranice ljepote s Milanom Vlaović u naslovnoj ulozi u određenim segmentima podsjetile na fotografije slavne Palome. Poznata kantautorica i tekstopisac na pitanje o kreiranju svog parfema odgovo­ri­la je kako bi to bila zanimljiva ideja kada bi joj neka kozmetička kuća ponudila takvu suradnju te da bi on bio kombinacija njezinih omiljenih mirisa Soir de Lune kuće Sisley i For Her koji potpisuje Narciso Rodriguez.

IDC: Pad isporuka AR i VR nosivih uredaja
Foto: Story

Slavna picasso Paloma Picasso u reklam­nim kampanjama svojih kozmetičkih proizvoda uvijek je nosila glamurozan nakit koji je sama dizajnirala, a uglavnom je bila riječ o draguljima.

Napisala Mirta Bašić Broz Snimio Marko Grubišić Styling Petar Trbović Šminka Saša Joković Kosa Evelin Benković za frizerski salon Evelin Odjeća Wolford, nakit Hot Stuff