Neobične svijeće, čini se, postale su apsolutni hit u američkom celebrity svijetu. Nakon što je početkom godine 47-godišnja glumica Gwyneth Paltrow izazvala brojne reakcije vlastitom svijećom s mirisom, ni manje ni više nego njezine vagine, njezinim je stopama sada krenuo i popularni voditelj i novinar, 60-godišnji Jeremy Clarkson, koji je 'izbacio' svoj kontroverzni proizvod, piše The Sun.

Naime, po cijeni od deset funti on prodaje personalizirane svijeće za koje garantira da mirišu po - njegovim testisima. Ipak, miris njegovih testisa jeftiniji je od mirisa vagine popularne glumice, koja svoje svijeće prodaje po cijeni od 72 funte, odnosno nešto više od šest stotina kuna. Za nešto više od 500 kuna, pak, može se nabaviti svijeća s mirisom glumičinog orgazma, koja u sebi sadrži ružičasti grejp, neroliju i zrele bobica kasije.

Međutim, dok se za glumičinu svijeću navodi kako u sebi sadrži 'note' pelargonije, citrusa i ruže, voditelj tvrdi kako njegova svijeća ima nešto autentičniji miris, što god to značilo. 'Trenutno ih prodaje samo u trgovinama, ali planira pokrenuti veći biznis kako bi se svijeće mogle naručiti online kao božićni poklon. Mnogo su jeftinije od Gwynethinih i zapravo je naporno radio kako bi kreirao miris', otkrio je izvod blizak voditelju.