Show Nove TV 'Tvoje lice zvuči poznato' već neko vrijeme svake nedjelje zabavlja gledatelje. U posljednjoj epizodi pobjedu je po drugi put odnijela stand up komičarka Marina Orsag, koja se u potpunosti uživjela u ulozi Tones and I, s pjesmom Dance Monkey. Ovaj hit je izvela prerušena u starca, po uzoru na spot. S obzirom na to da je spomenuta emisija naišla na kritike gledatelja, razgovarali smo s Marinom, koja je za Story.hr otkrila kako se ona nosi s kritikama, ali i kako se osjećala tijekom posljednjeg, pobjedničkog nastupa.

Kakav je osjećaj kada čujete izgovoreno svoje ime kao pobjednice emisije?

Ma super, ali realno još bolje je bilo čuti da ću uopće biti u showu, a tko pobjeđuje nama to nije bitno i sve je to igra.

Zahvaljujući pobjedi 10 tisuća kuna prema vašem izboru Nova TV je donirala udruzi za terapijsko jahanje Nada. Na temelju čega odabirete kome će vaša donacija otići?

Pa u prvoj pobjedi sam odlučila da donacija ide udruzi Palčić jer je moj nećak rođen kao palčić, a udruzi Nada jer sam radila s njima.

Što vam je bilo najteže tijekom ove transformacije?

Pa najteže je bilo držati taj glas jer je prevruće u onom odijelu, a i na probama si već izmoriš glasnice. Ali najviše od odijela za cijelo tijelo, dolčevite, veste, silikona oko vrata, baš nisam mislila da ću izdržati do kraja pjevati.

Nakon toliko transformacija, postoji li izvođač kojeg se pribojavate ili kojeg baš nikada ne biste htjeli utjeloviti?

Hahaha, ma ne. Mislim nije lako kad dobiješ nekoga koga ne možeš baš skinuti, jer se svi želimo pokazati u najboljem mogućem izdanju, ali sad smo već svi u raspoloženju: 'ma, može gljivo'.

Koja vam je transformacija do sada bila najteža i zašto?

Pa rekla bih da je meni svaka po nečemu 'bila teža'. ABBA jer je bila prva, Cher jer je to Cher, Taki Taki jer je prva s jezikom koji ne pričam i još repa brzo, Dubioza jer sam trebala skakati i pjevati, Johnny Logan jer je to The Eurovision song, Lana i E. T. jer je ono Lana tu pored mene i gleda, Brega jer je bila Ciao Bella a sad je to hit, Barry i Lisa jer je dupla transformacija, Boris i Seve jer smo trebali ostati ozbiljni i u tom senzualnom raspoloženju i sad ovo zbog tog glasa i prve koreografije. I Barry i ovo zbog odijela cijelog tijela.

Ovogodišnja se emisija u nekoliko navrata našla na meti kritičara...Kako to komentirate? Smetaju li vam kritike?

Pa sve što je na televiziji nađe se na meti kritičara, kvalificiranih i nekvalificiranih. Nisu uvijek nužno te kritike loše. Evo osobno moram priznati da su u ovom slučaju većinom pozitivne. Međutim apsolutno mi ne smetaju kritike kakve god da bile. Nakon 15 godina i toliko nastupa i kao nekakvog javnog života, navikla sam na sve i drage su mi negativne kada su konstruktivne, a kada nisu onda u većini slučajeva i nije do mene.

Kako komentirate mišljenja nekih da je sve namješteno?

Mislim da će uvijek biti ljudi koji će pomisliti takve stvari, a ima onih koji će uživati u showu jer je zabavan i humanitaran. I što se tu točno ima za namještati u konačnici? Sav novac ide u humanitarne svrhe tko god da pobjedi. Dodijeli se preko 150 tisuća kuna raznim udrugama koje to trebaju, mi svi dobijemo honorar, uživamo i zabavljamo se u svojim izvedbama i druženju koliko god su teške pripreme, gledatelji se doma zabavljaju pred malim ekranima i to je to.