S obzirom na da je Netflixova serija 'The Crown', za koju mnnogi smatraju da britansku kraljevsku obitelj prikazuje na iskrivljeni i ponižavajući način, ušla u četvrtu sezonu emitiranja, princ Harry se našao na meti kritika britanske javnosti. Zamjerili su mu što je potpisao 200 milijuna dolara težak ugovor s Netflixom koji, smatraju oni, 'debelo' zarađuje na sramoćenju kraljevske obitelji, pa su 36-godišnjeg princa prozvali da se prodao za novac. Međutim, Harry im je sada na tihi, ali snažan način, pokazao da ima nesebično srce i da pokazuje djelima, a ne riječima, da brine za one kojima je potrebna pomoć.
Nedavno je, naime, dobrotvorna organizacija Walker Family Events Foundation (WFW) objavila na svom Instagram profilu nekoliko fotografija princa Harryja u casual izdanju s
Vrlo je ponizan i ljubazan
maskom na licu, kako pomaže dobrovoljcima dostaviti hranu ratnim veteranima i njihovim obiteljima u sklopu akcije 'Operation Nourish'. 'Danas sam imao čast upoznati princa Harryja i raditi s njim', izjavio je glasnogovornik organizacije. 'Pridružio nam se u dobrovoljnom pakiranju i distribuciji hrane našim susjedima u Comptonu. Vrlo je ponizan i ljubazan'.
Fanovi mlađeg sina princeze Diane pohitali su ostaviti pohvalne komentare na društvenim mrežama. 'Princeza Diana ga je dobro naučila. Neka nađe sreću koju svakako zaslužuje', pisali su, 'hvala Harryju i svima ostalima što pomažu veteranima', 'princ bez granica čini ono što voli... podupire svoju vojnu obitelj'... Podsjetimo, Harry je nedavno bio napadnut u medijima, ali i na društvenim mrežama, i zbog toga što je u Los Angelesu na Dan sjećanja položio vijenac na grobove dvojice poginulih vojnika u 2. svjetskom ratu. Zli jezici prozvali su ga da je na taj način samo tražio pažnju medija.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.