EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
1. Farmaceutski laboratorij La Roche-Posay razvio je jedinstvenu ekspertizu o osjetljivoj koži. La
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
Roche-Posay je, obogaćen ovim znanjem o osjetljivoj koži, njenoj krhkosti i reaktivnosti, stvorio HYDREANE, hidratantnu njegu koja smanjuje osjetljivost kože. Ovo proljeće La Roche-Posay proširuje svoju ponudu te predstavlja hidratantnu njegu za osjetljivu kožu, koja svakodnevno
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
vlaži i smanjuje osjetljivost kože HYDREANE, koji je dostupan u dvije teksture koje osiguravaju ugodu uporabe i osjećaj svježine na koži: u bogatoj za suhu i vrlo suhu kožu i u laganoj za normalnu i mješovitu kožu. Koža je redovitom uporabom svaki dan u potpunosti navlažena i vraćaju joj se osjećaj ugode i mekoća. 2. Povodom lansiranja SHINY, SEXY i HAPPY REXONA mirisa etablirani hrvatski
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
modni dizajner Ivica Skoko održao je svoju modnu reviju u Muzeju Mimara. REXONA je ovog puta kombinirana sa privlačnim mirisima bogatih voćnih i cvjetnih nota. Tri različita REXONINA
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
mirisna lica: SHINY, SEXY i HAPPY osmislila je talentirana parfemska stručnjakinja Ann Gottileb koja je odgovorna za kreiranja toaletnih vodica vodećih modnih kuća kao što su Calvin Klein, Elizabeth Arden i Carolina Herrera.
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
3.    Faith Connection
kolekcija proljeće/ljeto 2009. ostaje vjeran vječnom duhu rock’n’roll-a, koji je obilježje branda, a istražuje tri glavne teme koje ciljaju na ispoljavanje trenutnog stila mode: Spartan, Hippy Rock i Desert. Svaka tematska kolekcija uključuje artikle od svakodnevne, večernje te vikend odjeće,  te dolazi sa vlastitim odgovarajućim asortimanom torbica, remena i kapa kako bi se postigao savršeni sklad unutar tematskog stila. Kao i uvijek, posebna pažnja je bila pridodana izboru najboljih materijala, kao što su kašmir, svila, koža. 4. Burberry muška i ženska linija ljetnih mirisa, Burberry Summer, već treću godinu zaredom dolazi u hrvatske parfumerije. Svježija, nježnija
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
inačica klasičnih Burberry mirisa, ova limited edition ponuda osvježenje je u parfumerijama od 2007-e godine, te u 2009-tu dolazi lagano promijenjena. Neki kažu da u sebi nosi esenciju savršene ljetne večeri. Bočice i kutija su „preodjeveni“ u boje ready-to-wear kolekcije za ljeto 09; tople ružičaste tonove za žene te plavkaste nijanse za muškarce. Burberry Summer for Women miris
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
promijenjen je i u sastojcima. Cvjetno voćni miris dodatno je osvježen. U top noti dominiraju voćne note poput crvenog ribiza, grožđa, ličija i mandarine, kroz sredinu provlače se frezija, jasmin, ruža i ciklama, te je sve zaokruženo bazom sa mošusnim notama, cedrovinom i
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
sandalovinom. Burberry Summer for Men je citrusno drvenast miris s izraženom „vodenastom“ notom, pojačan laganim aromatičnim notama majčine dušice. Naznake voća primjećuju se kroz limetu, yuzu, granny smith jabuku te metvicu, a mirisu daju upravo spominjanu svježinu vode. Bijeli mošus i amrys drvo u bazi, ovaj miris zaokružuju na vašoj koži. 5. Mavala predstavlja revolucionaran proizvod interesantan svima podjednako: i ženama i muškarcima i dje
EUROPSKA KOMISIJA: Planira uložiti 160 milijardi eura u kljucnu tehnologiju
Foto: Story
ci,  koji omogućuje odvikavanje od neugodne navike griženja noktiju. Griženje noktiju je ružna  navika odraslih i djece,  koja se vrlo brzo ne može više kontrolirati.Proizvod ima gorak, neškodljiv okus, a na noktima izgleda poput prozirnog laka. Pomaže za odvikavanje od griženja noktiju i sisanja palca.  Može se korisititi za djecu  iznad 3 godine i odrasle, a djeluje  kao jaki detergent. MAVALA STOP  je kao proziran premaz i ne ostavlja mrlje na noktima. Bianca Šehović