Premda su već više od pola godine svaka s druge strane Atlantika, vojvotkinje Kate Middleton i Meghan Markle i dalje nisu prestale biti konkurentice, tvrdi magazin New Idea. Pokazala je to nedavna kraljevska turneja Engleskom princa Williama i Kate na koju su pošli kraljevskim vlakom i obilazili gradove te se susretali s 'običnim' ljudima. Kao i uvijek, Kate je poslala jasnu modnu poruku outfitima koje je odlučila odjenuti na sebe, ali je vrlo očito htjela i nadmašiti Meghan svojom popularnošću i poslati joj poruku koja od njih dvije je veća zvijezda, tvrdi magazin. Naime, mnogima je zapelo za oko da je Kate nosila u ruci torbicu od zmijske kože brenda Strathberry, koji je omiljeni brend Meghan. Time je Harryjevu suprugu 'gurnula u sjenu' na njezinom vlastitom terenu, što pokazuje činjenica kako su žene diljem svijeta torbicu koju je Kate nosila razgrabile iz trgovina u roku nekoliko sati.
Glasnogovornik Strathberryja bio je oduševljen što je Kate odabrala njihovu toricu i zahvalio joj se na njenom utjecaju na kupce. Dok je Meghan još obavljala kraljevske dužnosti i pojavljivanja, također je kao Kate uspijevala iz svakog komada odjeće ili modnog dodatka koji bi imala na sebi napraviti hit koji bi žene potom pokupovale u trgovinama. Novine su to čak prozvale 'Meghan efektom'. No kako od ožujka više nije dio kraljevske obitelji, Meghan je tu moć u velikoj mjeri izgubila, a Kate svoju očito koristi do maksimuma kako bi šogorici 'trljala sol na ranu', tvrdi New Idea.
Podsjetimo, u kraljevskoj biografiji 'Finding Freedom' koja je nedavno izdana, otkriveno je kako Kate i Meghan nikada nisu imale veliku svađu niti se smatraju neprijateljicama. Kate se navodno jednostavno nije dovoljno potrudila upoznati Meghan i zbližiti se s njom dok je s Harryjem još živjela na dvoru. Pravi razdor postoji samo između Williama i Harryja, koji vuku probleme još iz djetinjstva, zaključeno je u knjizi.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.