Iako je ulogom vrckaste Gabrielle Solis u seriji 'Kućanice', osvojila simpatije brojne publike, 45-godišnja američka glumica Eva Longoria, posljednjih nekoliko godina uživa u onoj najdražoj životnoj ulozi - majčinstvu. Otkako je u lipnju 2018. godine njoj i suprugu, 52-godišnjem poduzetniku Joséu Bastónu, na svijet stigao sinčić Santiago, Eva ne skriva koliko joj se cijeli svijet promijenio, a tom svjedoče i brojne fotografije malog miljenika na njezinom Instagram profilu. Međutim, upravo je ona posljednja zbunila obožavatelje i izazvala raspravu među istima.

On izgleda kao djevojčica

Na prvi pogled uobičajen prizor dvoipolgodišnjaka koji s osmjehom na licu uživa u omiljenom mu keksiću, ubrzo je u komentarima izazvao pravu raspravu kada je jedna od pratiteljica Evinog sinčića nazvala djevojčicom. 'Kakva prekrasna djevojčica! Jako nalikuje svojoj mami', napisala je dotična ispod fotografije malog Santiaga, a iako su brojni bili zbunjeni njezinim zaključkom, javili su se i oni koji su komentirali kako glumica sina namjerno pretvara u djevojčicu.

'On izgleda kao djevojčica. Celebrityji to vole raditi sa svojom djecom pa pretpostavljam da želi da se Santiago osjeća kao djevojčica', odgovorila je na prethodni komentar druga pratiteljica koja je došla do zaključka kako, s obzirom na to da maleni ima dugu kosu, glumica ga nastoji odgajati kao djevojčicu.

No, unatoč nekolicini zbunjenih, brojni su pratitelji ispod fotografije dječaka ostavili i komplimente upućene malenom. 'Kakav frajer', 'presladak je', 'divnog dječaka imaš Eva', 'toliko ga je lijepo vidjeti', samo su neki od mnogih. Inače, glumica se do sada nekoliko puta našla na udaru kritika upravo zbog odgoja sina pa je tako u jednom od posljednjih intervjua iskreno priznala i zašto ne želi odgovarati na pitanja o odgoju. 'Ne želim javno govoriti na koji način odgajam Santiaga jer sam svjesna da to drugim majkama može stvoriti određene komplekse. Kad kažem da uživam u majčinstvu, dobijem povratne reakcije kako sam odlična majka i ujedno mi žene šalju kako se one zbog toga osjećaju kao manje majke', rekla je tada 45-godišnjakinja.