Bilo da ste jedan od onih koje je u 2020. 'zaludjela' nova aplikacija TikTok, čiji se videi nerijetko sheraju i po ostalim društvenim mrežama, ili ste pak samo u pregledavanju novosti na Instagramu naletjeli na djevojku i mladića koji zabavnim kratkim video uradcima na duhovit način prikazuju svakodnevicu mladog para u doba pandemije, imena Cindy Šoštarić i Sandi Hadžić poznatiji kao Pego, sigurno vam nisu strana. Ovaj je zagrebački par u proteklih nekoliko mjeseci skupio mnoštvo pratitelja snimajući svakodnevne zgodne i nezgode iz karantene, a čime se bave kad ne stvaraju sadržaj za društvene mreže, kako izgleda život Influencera u doba pandemije, tko prvi popušta u svađama te kako teku pripreme za vjenčanje kojemu su prošle godine prethodile zaruke na slonovima na Tajlandu, u razgovoru za Story.hr otkrili su Cindy i Sandi.

U posljednjih nekoliko mjeseci, naročito otkako su TikTok videi zavladali društvenim mrežama, sve se češće može naletjeti upravo na vaše profile. Pa za početak, možete li nam reći nešto više o sebi, tko su Cindy i Sandi?

Cindy i Sandi, dvoje mladih ljudi koji zapravo žive život kao i svi ljudi naših godina, osim što nas sada prepoznaje i na ulici - Cindy i Sandi s TikToka. Cindy je apsolventica Filozofskog fakulteta u Zagrebu, voli yogu, obožava kuhanje, hranu i nekad se profesionalno bavila plivanjem. Rođena je u Italiji i tek je prije nekoliko godina došla u Hrvatsku kako bi ovdje završila studij. Sandi je dečko koji je odrastao cijeli život u Zagrebu i on se ne bavi toliko sportom, ali se trudi nekako pratiti Cindy u tom dijelu. Kreativan je i vlasnik je marketinške agencije rinzol koja je ujedno i jedan od većih razloga zašto se počeo baviti TikTokom. Osim marketinške agencije partner je još u nekoliko firmi koje su dobro poznate našim Zagrepčanima. Reklo bi se da je ovisan o poslovnim procesima.


Tematika vaših objava na društvenim mrežama nerijetko su veze i odnosi među parovima. Kako je započela vaša ljubavna priča?

Upoznali smo se u jednoj od firmi u kojoj sam ja poslovni partner gdje je Cindy došla raditi. Zanimljiva činjenica je da je radila skoro tri godine, a nikad nismo imali zajednički razgovor duži od dvije minute. Ja sam u to vrijeme bio zauzet, a ona je lagano proučavala situaciju gdje se nakon nekog vremena desio prekid s moje strane, a zatim i jedna poslovna suradnja gdje sam trebao osobu koja dobro poznaje talijanski jezik kako bi komunikacija s klijentom bila lakša. Sastanak je u posljednji trenutak odgođen, ali ne i naša zajednička kava na kojoj sam saznao nešto više o Cindy. Sve ostalo je povijest!

Cindy, je li ljubav sa Sandijem bila na prvi pogled?

Pa moglo bi se reći i da je, ali nikako nisam mogla privući njegovu pažnju, danas se izvlači govoreći da ne gleda druge žene dok je u vezi, tako da mi to odgovara. Mislim - zgodan, naočit, mlad, uspješan i zabavan, a zna i plesati - što ćeš više. Bio je nekako drugačiji i imao je priču. Onda je došao taj sastanak gdje smo dobili priliku upoznati se malo bolje...

Sandi, čime vas je Cindy osvojila?

Definitivno neiskvarenošću. Lijepa, zgodna, pametna, a nimalo zloće u njoj. A nema je ni dan danas. To je bilo ono što me privuklo k njoj, a u isto vrijeme veliki upitnik iznad glave, je li moguće da netko takav postoji! Ta njena nježnost i pogled na svijet koji je stvarno bio drugačiji od svih ostalih, možda zato što je Talijanka, tko će ga znati (smijeh).

Ja sam u to vrijeme bio zauzet, a ona je lagano proučavala situaciju

Često se savjetuje da nije dobro miješati privatno i poslovno, kako vama uspijeva balansirati te dvije strane? Što kada dođe do nesuglasica, tko prvi popušta?

Balans. To je jedini uspjeh. I poštovanje prije svega. Ima situacija kada se i dogode neke nesuglasice ili se možda razilazimo u nekim razmišljanjima. Ali onda zapravo dolazimo do trenutka kada jedno od nas mora popustiti. U većini slučajeva je to Cindy, iako i ja znam nekada podviti rep, ali je ona ta zapravo koja odradi dobar balans. To me zapravo i privuklo kod nje, ta njena mirnoća i pogled na svijet koji nije iskvaren što i mene dovodi do toga da se puno više kontroliram i pronalazim balans u svemu.

Prije godinu dana ste se i zaručili, i to na Tajlandu. Cindy, jeste li očekivali da će Sandi kleknuti?

Iskreno, nisam. Put je bio planiran puno ranije i Sandi je to nekako uspio vješto sakriti. Sad kad malo bolje razmislim, s obzirom na to da smo imali i snimatelja koji je išao s nama na put, bilo je situacija kada su se znali malo odmaknut sa strane, kao neko muško šaputanje i kad bi ja pitala što se događa, odgovor je bio - ništa, ništa. I onda kad smo krenuli na taj izlet sa slonovima, isprva uopće nisam primijetila što se događa dok on nije krenuo sa svojim govorom. I onda se dogodilo ono što zapravo svaka žena u nekom trenutku očekuje od muškarca s kojim bi provela cijeli život. Taj pogled i ta trema, ali opet sreća u njegovim očima kad je izgovarao to pitanje je stvarno bilo neopisivo lijepo. I kako ga onda odbiti. Naravno da sam rekla 'da' i mogu vam reći da mi je to bio najljepši dan u mom životu.

Pretpostavljam da je i vama pandemija poremetila planove oko vjenčanja. Kada bi se trebao dogoditi taj veliki dan?

Mi smo kaparili mjesto i datum prije same pandemije pa se nekako vodimo time da će sve doći na svoje do tada. Datum ćemo do daljnjeg ostaviti u tajnosti, samo možemo dati mali sneak peak da nas vjenčanje čeka krajem ovog ljeta.

Jeste li već isplanirali sve detalje oko vjenčanja? Sandi, koliko ste vi imali pravo glasa u planiranju?

Kao i većina muškaraca taj dio sam prepustio svojoj dragoj. Svaka žena taj dio već ima isplaniran od malena, tako da se ja tu zapravo ne pitam. Moj dio je bila glazba i neke sitnice koje smo već zakaparili, a sve ostalo ostaje na Cindy. Planer je kupljen, vidim da je ispunjen, a moje je samo da kažem 'da'.

Naravno da sam rekla 'da' i mogu vam reći da mi je to bio najljepši dan u mom životu

Kad ne stvarate sadržaj za društvene mreže, kako najradije provodite zajedničko vrijeme?

S obzirom na cjelokupnu situaciju u kojoj se nalazimo već skoro godinu dana, zapravo i poslovna i privatna strana nam je svedena na zajedničko druženje. Cindy obožava kuhati, što se i vidi na meni, i odlično joj ide, a ja preko dana odrađujem poslovni dio, a onda kao pravo tipično muško, u večernjim satima, igram igrice ili gledamo serije i filmove koje obožavamo, iako je i to rjeđe s obzirom na to da ne izlaze novi naslovi toliko brzo koliko ih mi pogledamo (smijeh). Bilo je dana kad smo znali i zamijeniti uloge. Ja kuham (čitaj, taj dan je bila dostava na redu), Cindy igra igrice. Krajem godine smo kupili i psa – Rio, koji je zapravo jako brzo postao dijelom naše obitelji. Tako da šetnja, film i uživanje u prirodi su svakako dio svakodnevice kada ne obavljamo svoj poslovni dio dana.

Prethodna godina poslovno za sve je bila izazovna. Koliko se ista odrazila na vaš posao?

Bilo je teško. I još uvijek je. Ali kad voliš ono što radiš nekako je sve puno lakše. Borimo se kao i svi ostali. Učimo svaki dan, tražimo novitete, snimamo nove video klipove i pokušavamo zadržati svoj kredibilitet od prvog dana na razini kojoj je bio i na početku, pa čak i možda malo više. Pandemija je donijela svoje, ali nekako smo razmišljanja da će klijenti ipak i dalje prepoznavati društvene mreže kao jedan od najbržih kanala prodaje ka ciljanom targetu. S obzirom na to da sam ovisan o poslovnom procesu tu su uvijek nove ideje koje stvaraju rezultate. Obožavam disperziju tako da posla nikad ne nedostaje.

Nerijetko se na influencere i općenito na posao koji se odvija na društvenim mrežama gleda kao na laku zaradu pa mnogi tako pokušavaju ostaviti traga u ovoj industriji, no rijetkima isto i uspije. Koji je vaš recept za uspjeh? Kako postati uspješan influencer u Hrvatskoj?

Osobno sam TikTok kao novu društvenu mrežu počeo pratiti krajem 2018. godine s profesionalne strane, kao jedan od novih kanala na kojem bi se mogli oglašavati i naši klijenti u agenciji rinzol. No kako je postojala velika skeptičnost oko plasiranja proizvoda na kojem su, kako to kod nas još uvijek vole reći - 'klinci', htio sam zapravo na vlastitom profilu vidjeti koje sve mogućnosti daje ta nova mreža. I tako je i krenulo, video po video, objava po objava i evo nas danas na skoro pola milijuna pratitelja. Ono što zapravo target traži je da budeš drugačiji i da budeš u skladu s trendovima. Da pratiš novitete i da im daješ zapravo ono što oni žele. Osluškuješ ga i stvaraš content koji je zanimljiv i publika to zapravo cijeni i vraća ti na identičan način. Content je vrlo bitan, mislim da smo pogodili sadržaj kojeg možete dati i vlastitom djetetu da ga prati, bez da pomislite da će nešto čuti kao i starijoj populaciji kojoj svakodnevno ostavimo osmjeh na licu, što je i cilj, biti pozitivan.

Za kraj, da morate izabrati jednu društvenu mrežu na kojoj čete nastaviti kreirati sadržaj, a ostale ugasiti – koja bi to mreža bila? Zašto?

Naravno, TikTok, to je mreža u koju je uložen veliki trud i odricanje, nije lako snimati četiri videa dnevno više od godinu dana bez jednog dana pauze. Zašto? Zato što definitivno možemo utjecati kako na mlade, tako i na starije, u moru sadržaja u kojem 'kreatori' ne razmišljaju kakav content objavljuju i hoće li to na nekoga krivo utjecati. Kad je pitanje TikToka, mlađa populacija koja je pod kontrolom roditelja upoznaje nas s njima i daje im povjerenje da njihova djeca mogu gledati naš sadržaj, jer često kroz liveove i priče pokušavamo educirati mlade i upoznati ih s greškama na koje sam ja nailazio, a na kraju i 'starija' populacija nas upoznaje i postaje pomalo ovisna o nama jer im nekako uvijek stavimo osmjeh na lice u, kako oni kažu, njima loše dane.