Pojmove koje najčešće vežemo uz aristokraciju, mondena okupljališta i društvenu kremu (poput kavijara, bisera, koktela, zlata i dijamanata) danas sve češće možemo pronaći i na deklaracijama kozmetičkih proizvoda, bilo da je riječ o preparativi ili dekorativi. Nakon švicarskog La Prairiea, ovih je dana na naše tržište pristigla nova ‘kavijarska’ linija proizvoda s potpisom francuske kozmetologinje Ingrid Millet, koja je još 1959. proučavala utjecaj biljnih ekstrakata i riblje ikre na pomlađivanje kože. Pritom je došla do zaključka da oni postižu fantastične rezultate u prevenciji i borbi protiv starenja. Nivea je prašinu i dijamantne čestice integrirala u svoje kremasto ulje za tuširanje i kupku, kao i u sprej za završni sjaj kose, isto kao i Agent Provocateur u miris Signature Diamond Dust. Smrvljeni biserni prah sastavni je dio mnogih sedefastih lakova za nokte, kao i zapečenih sjenila koja zbog posebne tehnike pripremanja imaju iznimno dug rok trajanja. Max Mara u svojim luksuznim parfemskim pripravcima rado upotrebljava ekskluzivne sastojke kao što su kašmir i pašmina (Kashmina Touch), svila (Silk Touch), pa čak i led (Le Parfum Zeste & Musc). Isto tako, Donna Karan je toplu senzualnost zlata uspjela pretočiti u parfem jednostavnog imena Gold, čija je senzacija dodatno pojačana dodavanjem zlatnog praha. Kultni Nuxeov proizvod Huile Prodigieuse, koji je s vremenom postao simbol te kuće i čija se bočica proda svakih 16 sekundi, često se naziva i tekućim zlatom, a sadrži reflektirajuće biserne dijelove (a nova je varijanta obogaćena i zlatnim česticama).
Napisala Mirta Bašić Broz Snimio Šime Eškinja Šminka Ana Rajić Styling Marko Grubnić Kosa salon Diva Stil Studio Odjeća i nakit Max Mara, Escada, M Silver

