Pijanist Zvjezdan Ružić ne samo da nikad ne miruje, već ponovno plovi! Nakon koncertnog spektakla na pontonu na Drugom jezeru u Maksimiru, njegovi su se instrumenti našli na pontonu posred uvale Sakarun, Kariba u srcu Jadrana. Kadrovi spota oduzimaju dah, a jedna od najljepših plaža na svijetu je odlično upotpunila čaroliju koju je Zvjezdan htio prikazati. Ova prekrasna priča ostvarena je u suradnji s Ivanom Čarić, odnosno Turističkom zajednicom Dugog otoka. S obzirom na to da sviranje nasred mora nije česta pojava, morali smo kontaktirati Zvjezdana koji nam je opisao cijelo iskustvo, ali i otkrio o čemu mašta za budućnost. 

Kakav je osjećaj bio svirati nasred mora?

Bilo je čarobno, ali istovremeno i maksimalno stresno s obzirom na to da su šanse da klavir i ja završimo u moru bilo jako velike! Naravno da me taj rizik nije omeo u ostvarenju moje vizije. A onda taj trenutak, kada sam se našao na 80 metara udaljenosti od najdraže mi plaže, zbog koje je ova skladba i nastala - to je bilo nešto najčarobnije na svijetu! A onaj osjećaj sviranja klavira nasred mora - to vam ja ne mogu riječima opisati... Ne, nema tih riječi.

Što Vas je toliko oduševilo kod Sakaruna?

Neke stvari u životu teško je objasniti, pa tako i moju zaljubljenost u Sakarun. Zaljubljen sam u njega od prvog dolaska na plažu prije četiri godine, dok sam hodao onim šumskim putićem, gdje približavanjem plaži odjednom čujete zbor zrikavaca, a onda odjednom ugledate onaj pijesak, onu ljepotu, one boje mora u svim nekim najljepšim nijansama... Da, to je Sakarun. A onda još upoznaš i ostatak otoka i shvatiš da si pronašao svoj otok, upoznao divne ljude tamo i sada imam toliko lijepih razloga da čim prije ponovno odem tamo na ljetovanje. Od tog prvog ljeta, tamo sam svake godine - minimalno 2-3 tjedna.

Neke stvari u životu teško je objasniti, pa tako i moju zaljubljenost u Sakarun

Postoji li nakon ovog sviranja na moru, još neki izazov na koji biste hrabro pristali?

Izazova će uvijek biti. Ali ja nisam sportaš u srcu, ne bavim se preskakanjem prepreka. Ja sam romantik koji negdje dođe, nešto osjeti, dobije viziju - a onda me baš briga za sve prepreke ovog svijeta; u mojoj glavi se sve to već dogodilo. Zato možda i uspiju moje avanture, jer ne idem u njih da bih nekome nešto dokazao, već da bih ostvario svoje vizije, one želje moje duše koja iznutra uvijek jednako zapleše kada radim ono što je ispravno. I dok god bude tog osjećaja iznutra, to ću raditi.

Domaći glazbenik: 'Dokle god moja duša pleše, radit ću što danas radim'
promo 

Gdje biste to još voljeli svirati, postoji li još neko posebno mjesto?

Uff, mjesta na kojima bih ja volio nastupiti, kao i mojih ideja, ima jako puno. Moja glava nikad ne spava, uvijek nešto maštam, mantram... Neke od tih slika izblijede i budu samo jedna od ideja, a neke me krenu proganjati iz dana u dan, biti sve stvarnije, sve dok ne postane toliko stvarno u jednom trenutku da Svemir jednostavno sve posloži tako da se te moje slike materijaliziraju u nešto opipljivo, kao na primjer ovaj video spot sa Sakaruna. Zamislite tri godine ljetovanja i mantranja tog klavira na pontonu usred uvale Sakarun, a onda se niotkud na plaži pojavi ponton, čitavo ljeto nasukan! Kasnije saznam da taj isti ponton nikad prije nije ušao u more i onda još taj ponton doživi vatreno krštenje upravo na snimanju mog spota! Eto, to vam je samo jedna od mojih čudnovatih priča, a imam ih jako puno... Zato vjerujem da ništa, ama baš ništa na ovom svijetu, u našim životima, nije slučajno.

Domaći glazbenik: 'Dokle god moja duša pleše, radit ću što danas radim'
promo 

Otkud crpite inspiraciju?

Inspiriraju me ljudi, situacije, život; ponekad to bude neka riječ, ponekad dodir, nekad je to moja zaljubljenost, moja žudnja... Svašta me inspirira. Primjerice, u doba karantene bio sam kod svojih roditelja na Matuljima. Tako sam jednog dana vježbao klavir s otvorenim prozorima. U jednom trenutku došla je mama, koja je mela po dvorištu, nagnula se na prozor i pitala me: „Sine, je l' ti to sviraš nešto za mene?“ Ja sam se samo nasmijao i rekao da ne, vježbao sam nešto deseto. U tom trenutku to njezino pitanje bilo je toliko moćno, probudilo je nešto u meni. Upalio sam snimač na mobitelu i krenuo stvarati tonove za mamu. Ona je po dvorištu mela, a ja sam polako stvarao melodiju. U jednom trenutku prestala je mesti, nagnula se na prozor i kroz suze mi rekla: "Što je ovo? Toliko me ove note diraju u srce...“ Na to sam joj odgovorio: „ E, ovo je tvoja pjesma, mama!“ I tako, to su vam moje priče. Nikad ne komponiram samo da bih nešto snimio; mora imati priču, mora imati mene. Tek onda to ima smisla - jer svaka moja skladba nosi neke stare emocije, još tada ovjekovječene u notama...