Tek je nedavno navršila 19 godina, a već je uspješna poslovna žena sa zavidnom karijerom. Nika Pavičić je influencerica koja na društvenim mrežama ima više od pola milijuna pratitelja, glumica i pjevačica čiji je nedavno objavljeni singl ‘03:10’ tjednima bio na samom vrhu trendinga. Nakon pjesama ‘Sama’ i ‘Seen’, koje zajedno imaju gotovo četiri milijuna pregleda, ovo je već treći Nikin uspješan singl.
- Pjesma ‘Sama’ otvorila mi je mnoga vrata i postavila me na noge u glazbenoj industriji. U suradnji s mojim dragim JoomBoosom snimila sam jednu od najslušanijih pjesama na kanalu, što će me obilježiti do kraja života. O novoj pjesmi u svim intervjuima kažem isto, ona je oličenje onoga kako se želim prezentirati u glazbenom svijetu i smjer kojim želim ići. Što se tiče suradnje na pjesmama, prve dvije bile su u produkciji JoomBoosa, a nova je u mom aranžmanu. Nastala je kao mali eksperiment od nekoliko mojih ideja i želja. Beskrajno sam zahvalna što je moja publika to savršeno prihvatila, a to je i razlog zašto je i nakon deset dana na vrhu trendinga - objašnjava mlada Bjelovarčanka koja je već četiri godine iznimno aktivna na internetu i društvenim mrežama.
- Sve je počelo 2016. kada sam izgubila okladu s prijateljima i morala objaviti prvi video. Poslije sam se pronašla u tome i prepoznala potencijal za nešto veće. U Bjelovaru se tada održavala audicija za LYD kanal i bili su pozvani svi mladi iz grada i okolice da se pridruže u stvaranju zajedničkog sadržaja. Otišla sam, upala u ekipu i upoznala menadžera Darija Radičevića kojeg iz zafrkancije zovem ‘Internet Ćaća’, jer me praktički odgojio u ovom poslu i naučio kako ostati nepristran i profesionalan. Nakon LYD kanala put sam nastavila u JoomBoosu, gdje sam i danas - kaže.
Svatko tko je pokušao zna da nije tako jednostavno objaviti sadržaj i steći naklonost publike pa smo pitali Niku čime se ona izdvojila od ostalih koji žele popularnost na društvenim mrežama.
- Nastojanje da zadobiješ pozornost nosi dosta rizika. Izostajanje iz škole, kašnjenje s gradivom, gubljenje fokusa zbog nekih sporednih stvari... Teško je biti dijete u odraslom svijetu i to je razlog zašto mi ljudi nikada ne daju onoliko godina koliko stvarno imam. Ali ne bih ovo i sve što je dovelo do toga mijenjala ni za što na svijetu jer drukčije ne bih znala funkcionirati. Osamostalila sam se sa 16 godina, preselila sa 18, a suradnje s nekim od najvećih europskih brendova ostvarila sa 19 godina i na tome sam beskrajno zahvalna - govori Nika koja je, unatoč poslovnim obvezama, uspješno završila gimnaziju u Bjelovaru te prošle godine u Zagrebu upisala digitalni marketing na Algebri - područje u kojem itekako ima iskustva. A to ne bi bilo moguće da uz nju od prvog dana nisu i roditelji koji joj pružaju podršku u svemu što radi.
- Moja mama Zvone, kako je zovem od milja, i tata Dejo zaslužni su što sam izrasla u poštenu i normalno odgojenu osobu koja zna cijeniti prave vrijednosti i na tome im nikada neću moći biti dovoljno zahvalna. Od djetinjstva, kada su me vozili na treninge svih mogućih sportova, do ovog medijskog života u koji su me pustili da se odem pronaći i vratim sretnija - i ja težim jednog dana biti takav roditelj. Trenutak kad sam počela zarađivati dočekali su presretni i ponosni jer znaju koliko volim sve ovo, a nema većeg užitka nego kad živiš od onoga što voliš - ističe Nika koja se ne razlikuje mnogo od svojih vršnjaka - sluša predavanja na fakultetu te uživa u druženju s prijateljima.
Jedina je iznimka što joj jutra najčešće počinju snimanjima, a večeri završe radom na popratnom sadržaju koji se od nje očekuje (storyji, videa…). Ima vremena i za ljubavni život, ali identitet svog dečka ipak je odlučila zadržati za sebe.
- Što se tiče followera i zadiranja u intimu, to je stvar na koju se jednostavno od početka moraš priviknuti ako želiš biti netko. Meni je to znalo biti dosta teško jer sam odgajana da znam granice. Znam da svaka osoba treba svoj mir, ali s vremenom shvatiš da je to popratni dio i da ne možeš mnogo utjecati na to. Moj je ljubavni život trenutačno jako dobar i sretna sam u trenucima privatnosti koje sam uspjela izgraditi za sebe i njega. Nadam se da će još dugo biti tako, iako već postaje teško žonglirati između mog života koji je javan već godinama i njegova kojemu je to potpuno nepoznat svijet. Situacije kada se otvaraju profili na Instagramu koji ‘otkrivaju’ tko mi je dečko ili grupe u kojima se od mene zahtijeva da otkrijem nešto više, pa do medija koji me zovu i traže izjave ponekad su mu mi baš šokantne i pitam se do koje granice sve to može ići. Ali nekako uspijevam - otkriva Nika.
Na pitanje na što najradije troši zarađeni novac, bez razmišljanja odgovara: “Na tenisice, posebno volim jordanice.” I na njezine je prihode prošle godine, kako kaže, jako utjecala pandemija koronavirusa, ali čini se da se situacija polako popravlja.
- Situacija se poboljšala, svi smo se priviknuli na novo normalno, teško je razdoblje iza nas - objašnjava Nika koja se, priznaje, ovim poslom ne misli baviti vječno.
- Moja istinska strast i želja su glazba i gluma pa ću ovaj odgovor ostaviti otvorenim i prepustiti sve slučaju - zaključuje Nika.