Odrastao sam na granici Kalifornije i Nevade, blizu mjesta zvanog Boomtown koji je imao animatroniku. Ljudi bi odlazili kockati, a djecu su ostavljali u Boomtownu da ih čuvaju. To me inspiriralo da napišem scenarij o tipu koji mora počistiti to mjesto, ali sva ga ta čudovišta napadaju. Razmišljao sam o ekranizaciji scenarija, ali nisam imao dovoljno novca pa sam mislio snimiti niskobudžetni film. Zamislio sam glavnog lika koji cijelo vrijeme šuti. Kada sam scenarij dao casting direktorici Venus Kanani da ga pročita, rekla mi je da ima potencijala. Ona je pokucala na vrata Nicolasa Cagea i dala mu scenarij. To je bio petak navečer, a ja sam sljedećih 48 sati buljio u zid dok se Nicolas nije povratno javio. U ponedjeljak ujutro primio sam poziv i rečeno mi je: “Da, Nicolas Cage želi snimiti ovaj film” - opisao je G. O. Parsons, scenarist filma ‘Zabavni park noćnih mora’. Cage u filmu glumi domara koji je prisiljen na borbu s čudovištima i animatroničkim lutkama koje su nekoć bile glavna atrakcija za djecu, a svoju mračnu tajnu čuvale su sve vrijeme u napuštenom zabavnom parku Willy’s Wonderland. S nadnaravnim bićima obračunava se bez ijedne izgovorene riječi. Film je dobio različite kritike publike i struke, ali osvrnemo li se na Cageovu prošlost, nije ni čudno što je pristao glumiti u ovakvom filmu.

NE SMETAJU MU LOŠE KRITIKE Cage pete zaruke 'obavio' preko videopoziva
Profimedia

'Znam da radim kako treba onda kada film dobije različite kritike. Želim isprobavati nešto neobično. Osjećam se dobro zbog loših kritika jer imam osjećaj da sam utjecao na njih na nekoj razini. Možda ne znaju što sam pokušavao postići, ali nešto su osjetili i to je najvažnije. Zato želim snimati sve vrste filmova, od velikih i zabavnih do onih koji potiču na razmišljanje i utječu na svijest ', otkrio je Cage. Glumac koji u privatnom životu voli ekstravaganciju, a intrigira ga sve što nije uobičajeno, jedno je vrijeme kao kućne ljubimce imao kobre.

'Istina je, imao sam dvije kraljevske kobre i nisu bile sretne. Pokušale bi me hipnotizirati okrećući mi leđa, a onda bi nasrnule na mene. Susjedi nisu bili oduševljeni što ih imam pa sam ih dao zoološkom vrtu. Imam i mačku. Prijatelj mi je jednom dao vreću gljiva koju sam spremio u hladnjak. Mačak je ušao u hladnjak i uzeo samo nju. Kao da je znao što je unutra. Smatram da su životinje idealne za dobivanje inspiracije,  ispričao je.
Oskarovac o sebi kaže kako je razvio sliku pomalo neobičnog, drukčijeg i divljeg.

'Hollywood nije znao jesam li glumac ili luđak ili ovaj ludi lik kojega glumim - rekao je jednom zgodom Cage, dodavši kako dobar glumac u sebi mora imati mješavinu ‘dobra i zla’.
- Dobar glumac mora imati i dozu kriminalca u sebi. Morate biti spremni prekršiti pravila da biste težili nečem novom' izjavio je.
Gotovo 40 godina prošlo je od njegove prve uloge u filmu ‘Zlatno doba u Ridgemontu’. U isto vrijeme upoznao je Johnnyja Deppa, tada potpuno nepoznatu personu u Hollywoodu. Zajedno su igrali Monopoly, a upravo je Cage prepoznao njegov glumački talent.

Story

'On je tada prodavao olovke u jednoj trgovini i postali smo prijatelji. Jednom, dok smo igrali Monopoly, promatrao sam ga i pitao zašto ne pokuša glumiti. U to je vrijeme on htio biti glazbenik i odbio je tu mogućnost, ali ja sam ga nastavio uvjeravati i dogovorio mu sastanak s mojim agentom. Poslao ga je na audiciju i dobio je svoju prvu ulogu. Čuda se ne događaju preko noći, ali s njim su se dogodila - ispričao je ambiciozan 57-godišnjak koji je tijekom karijere glumio u više od 90 filmova. Želja mu je, rekao je, doseći čarobnu brojku 150.

'Odrastao sam sedamdesetih godina gledajući Rocka Hudsona u ‘McMillan & Wife’, Dennisa Weavera u seriji ‘McCloud’ i Petera Falka u ‘Columbu’. Razvio sam odnos s tim likovima i glumcima. Što sam ih više gledao, postajao sam sve nezasitniji. Počeo sam razmišljati kako će ljudi, ako snimim puno filmova, moći reći: “Koji je sljedeći film koji je Nick snimio?” Imali bi velik izbor. Stoga me ne brine prevelika ponuda i nedovoljna potražnja. Samo se pokušavam vratiti osjećaju u kojem sam uživao kao tinejdžer gledajući u svoj mali Zenith televizor sedamdesetih godina', objasnio je Cage.

Story

Gluma je ono što ga i dalje vodi i ispunjava, bez obzira na četiri desetljeća rada u filmskoj industriji. Do zasićenja nije došlo.'Bolji sam čovjek kad radim. Imam kamo otići. Ne želim sjediti kod kuće i piti Mai Tai ili Dom Pérignon i griješiti u privatnom životu. Želim snimati. Želim nastupati. Nisam od onih koji izlažu svoj život na društvenim mrežama. Nemam profil na Facebooku, Instagramu ni Twitteru. Zaista sam privatna osoba koja želi svoj život sačuvati za sebe. Oduvijek sam stremio imati onu zagonetnu auru kakvu su imale stare zvijezde - objasnio je jednom. Ipak, ljubavni život nije uspio sakriti. Ženio se pet puta, posljednji put u veljači ove godine, i to sa 30 godina mlađom djevojkom Riko Shibata. Upoznali su se u Japanu nedugo nakon što se razveo od svoje četvrte supruge, vizažistice Erike Koike, nakon četiri godine braka. S djevojkom Christinom Fulton 1990. godine dobio je sina Westona, ali glumica Patricia Arquette bila je njegova prva velika ljubav. Vjenčali su se 1995., brak je potrajao samo devet mjeseci, ali Cage je papire za razvod predao tek 2000. godine. Dvije godine poslije oženio se Lisom Marie Presley, kćeri slavnog Elvisa Presleyja, a brak je potrajao točno 107 dana. Godine 2004. oženio se Alice Kim, 20 godina mlađom glumicom koja mu je rodila sina Kal-Ela, nazvanog po Supermanovu pravom imenu. Brak je potrajao 12 godina. Ipak, Cage se nada da će ga publika pamtiti po njegovim ulogama, a ne brakovima.

'Mislim da je vrijeme prijatelj. Mnogi moji filmovi kojima su se izrugivali sada du doživjeli renesansu. Nadam se da će vrijeme biti na mojoj strani', poručio je oskarovac koji je svoj zlatni kipić osvojio prije 25 godina za ulogu u filmu ‘Napuštajući Las Vegas’.