Najpoznatiji hrvatski modni koncept, FASHION.HR, ujedinio je snage sa vodećim svjetskim beauty brandom DOVE koji od ove sezone predstavlja generalnog pokrovitelja modnog događanja DOVE FASHION.HR. Rezultati uspješne suradnje DOVE-a i FASHION.HR-a na međunarodno priznatom projektu „Kampanja za stvarnu ljepotu“ već gotovo dvije godine oduševljavaju hrvatsku javnost kao i brojne predstavnike medija. DOVE FASHION.HR će također ponosno predstaviti svoju novu koncepciju koja tematski odjeljuje različite modne diskurse te na taj način vrši promišljeno filtriranje publike i dodatno brandiranje originalnog modnog potpisa. U tri tematske večeri, neslužbenog naziva GLAMOUR, CHIC i AVANGARD svoje vizije prezentirati će najkvalitetnija dizajnerska imena u zemlji: Ivica Skoko, eNVy room, Zoran Mrvoš, Nataša Kos, Robert Sever, Igor Galaš, Ivica Klarić, Stjepan Čuka, Branka Donassy, I-GLE, Ivana Barač, Ivona Martinko i XD Xenia Design. Na originalnoj i avangardnoj lokaciji Stare tvornice Zagrepčanka velikim imenima pridružiti će se dva mlada dizajnera u sklopu programa FASHION.HR+ koji će služiti isključivo kao potpora neafirmiranim modnim talentima. Jedna u nizu novih promjena je svakako pomno promišljanje publike koju će u većem dijelu uglavnom pozivati dizajneri osobno dok će FASHION.HR koncept koordinirati medije, sponzore i VIP goste. „Promjena je riječ koja je fenomenološki obilježila globalno društvo u ovoj godini stoga mi u FASHION.HR konceptu također biramo promjenu kao svoju nit vodilju za budućnost. Godinama smo odlučno i suvereno radili na decentralizaciji hrvatske mode zahvaljujući gradovima kao što su Varaždin i Zadar ali sada je vrijeme za direktan i snažan fokus na same dizajnere. Tematski smo podijelili večeri koje se razlikuju po profilima publike, dizajnerske pozivnice činiti će više od 70% svih uzvanika dok će poznate osobe također pozivati dizajneri osobno“ komentirao je Vinko Filipić nove kreativne i logističke odluke DOVE FASHION.HR-a. „Smatramo da moramo krenuti u novom smjeru i sve reflektore usmjeriti prema dizajnerima koji će uglavnom pozivati vlastite kupce. Raditi golemu predstavu od revije više ne predstavlja logičnu i uspješnu koncepciju jer teška vremena zahtijevaju ozbiljna promišljanja o modi. Odjeća nije samo igra već životni put svih dizajnera koje predstavljamo, analogno tome svoje nove ciljeve shvaćamo vrlo ozbiljno, a u tome nas sa punom potporom prate brojni sponzori“ zaključuje Vinko Filipić. Svjetski nagrađivani Igor Galaš, prestižni modni trendsetteri Robert Sever i Ivica Klarić, kultne I-GLE i avangardne doajenke modne scene ovih prostora Branka Donasy i Ksenija Vrbanić za XD Xenia Design samo su neka od imena koja će ispuniti Staru tvornicu Zagrepčanka svojim inventivnim prijedlozima. Nakon Roberta Severa i Anamarije Brkić za A'MARIE, DOVE kolekciju povodom „Kampanje za stvarnu ljepotu“ u hrvatskoj će metropoli predstaviti talentirani Križevčanin Igor Galaš koji je u proteklih godinu dana svojim hrabrim idejama te originalnim načinom rada oduševio modne stručnjake u Berlinu i Pekingu. Mladi Galaš u Kini je osvojio čak tri međunarodna priznanje koja dodjeljuju profesori modnih škola diljem svijeta kao što je japanski Bunka koledž koji je pohađao veliki Yohji Yamamoto. Da će rujan biti u znaku mode poručuju brojna događanja koja će se odvijati neposredno prije i za vrijeme samih revija. Zasigurno najjači dizajnerski postav u zemlji uskoro će se družiti sa odabranim urednicima i novinarima na ekskluzivnom Press Brunchu gdje će se u punom sjaju predstaviti image kampanja koju potpisuje nagrađivani dvojac Decker & Kutić te video kampanja etabliranog redatelja Vanje Vascarca.