Legendarna glumica koja je u filmskoj antologiji ostala upamćena pod pseudonimom Joan Crawford (pravo ime joj je bilo Lucille Fay LeSueur, a ovo umjetničko, navodno, nikada nije voljela), kao i prema osvojenom Oscaru te kult­nom remek-djelu sedme umjetnosti ‘What Ever Happened to Baby Jane’, u modnom i kozme­tičkom svijetu najviše je traga ostavila naglašenim obrvama te pomalo iskari­kiranim usnama na granici groteske. I dok us­ne iscrtane preko ruba, koje su u jednom razdoblju ko­zmetičke povijesti uspjele naći svoje mjesto u tom uvijek nepredvidivom kozmosu (osobito ako se sjetimo ‘80-ih, kada su se čak no­sile varijante: tamna olovka za usne - svijetli ruž ili, još gore, usne samo obrubljene olovkom), danas predstavljaju jednu od kardinalnih šminkerskih ili početničkih pogrešaka, naglašene se obrve, koje su tek djelomično korigirane pincetom (ili su posve prirodne), vraćaju na kozmetičku scenu u veli­kom stilu.

Uz Joan Crawford, kojoj je ma­ke up lekcija sa snažnim filmskim prizvukom i posvećena, sinonim za debele obrve dugo je bila Brooke Shields, kao i Frida Kah­lo i prezimenjakinja Cindy Crawford, a danas su im se vratile goto­vo sve - od supermodela Ad­riane Lime i Nata­lije Vodnianove pa do novog Ba­lenciagina lica, glumice Jennifer Con­nelly, i supruge francuskog milijardera Fran­çois-Hen­rija Pinaulta, Salme Hayek, (koja je, kao i Bar­ba­ra Kolar, zaštitno lice Avona), koje su možda čak i presudile da baš ona dobije nas­lovnu ulogu u filmu o već spomenutoj meksi­čkoj slikarici Kahlo.
Glumica Tamara Gar­bajs Šin­tić uvjerljivo je odigrala ulogu u ovom, kako je rekla, zanim­ljivom make up izletu koji ju je u potpunosti preobra­zio, osobito ako se uzme u obzir da se gotovo uopće ne šminka. “Najviše volim prirodan iz­gled i važnija mi je preparativa od de­korative, a kad se šminkam, to uvijek izgleda isto - crna razmazana linija oko očiju.” Kad je o odabiru branda riječ, kod nje nema dileme jer je vjerna Chanelu, koji ju je oduševio kremastim sje­nilima iz posljednje kolekcije zato što se lagano rastope među prstima i uta­pkaju na kapke, a rezultat je jednak profesionalnom. A kako bi šminka na licu izgledala besprijekorno, redovito odlazi u Chanelovu kabinu u Marti­mex na tretmane Sublimageom i Hydra­ma­xom nakon čega koža izgleda uistinu svježe.

Napisala Mirta Bašić Broz Snimio Marko Grubišić Styling Robert Sever, asistent Esad Halimović Šminka Ana Rajić Kosa Ante Pažanin za salon Glamour Odjeća Robert  Sever i Escada; Nakit Illegale