Legendarna glumica koja je u filmskoj antologiji ostala upamćena pod pseudonimom Joan Crawford (pravo ime joj je bilo Lucille Fay LeSueur, a ovo umjetničko, navodno, nikada nije voljela), kao i prema osvojenom Oscaru te kultnom remek-djelu sedme umjetnosti ‘What Ever Happened to Baby Jane’, u modnom i kozmetičkom svijetu najviše je traga ostavila naglašenim obrvama te pomalo iskarikiranim usnama na granici groteske.
I dok usne iscrtane preko ruba, koje su u jednom razdoblju kozmetičke povijesti uspjele naći svoje mjesto u tom uvijek nepredvidivom kozmosu (osobito ako se sjetimo ‘80-ih, kada su se čak nosile varijante: tamna olovka za usne - svijetli ruž ili, još gore, usne samo obrubljene olovkom), danas predstavljaju jednu od kardinalnih šminkerskih ili početničkih pogrešaka, naglašene se obrve, koje su tek djelomično korigirane pincetom (ili su posve prirodne), vraćaju na kozmetičku scenu u velikom stilu.
Uz Joan Crawford, kojoj je make up lekcija sa snažnim filmskim prizvukom i posvećena, sinonim za debele obrve dugo je bila Brooke Shields, kao i Frida Kahlo i prezimenjakinja Cindy Crawford, a danas su im se vratile gotovo sve - od supermodela Adriane Lime i Natalije Vodnianove pa do novog Balenciagina lica, glumice Jennifer Connelly, i supruge francuskog milijardera François-Henrija Pinaulta, Salme Hayek, (koja je, kao i Barbara Kolar, zaštitno lice Avona), koje su možda čak i presudile da baš ona dobije naslovnu ulogu u filmu o već spomenutoj meksičkoj slikarici Kahlo.
Glumica Tamara Garbajs Šintić uvjerljivo je odigrala ulogu u ovom, kako je rekla, zanimljivom make up izletu koji ju je u potpunosti preobrazio, osobito ako se uzme u obzir da se gotovo uopće ne šminka. “Najviše volim prirodan izgled i važnija mi je preparativa od dekorative, a kad se šminkam, to uvijek izgleda isto - crna razmazana linija oko očiju.” Kad je o odabiru branda riječ, kod nje nema dileme jer je vjerna Chanelu, koji ju je oduševio kremastim sjenilima iz posljednje kolekcije zato što se lagano rastope među prstima i utapkaju na kapke, a rezultat je jednak profesionalnom. A kako bi šminka na licu izgledala besprijekorno, redovito odlazi u Chanelovu kabinu u Martimex na tretmane Sublimageom i Hydramaxom nakon čega koža izgleda uistinu svježe.
Napisala Mirta Bašić Broz
Snimio Marko Grubišić
Styling Robert Sever, asistent Esad Halimović
Šminka Ana Rajić
Kosa Ante Pažanin za salon Glamour
Odjeća Robert Sever i Escada; Nakit Illegale