U sklopu tradicionalnog obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke danas je održan STORY PINK FEST pod geslom 'Sačuvajmo zdrave dojke'!
Manifestacija koju su zajedničkim snagama organizirali udruga P.I.N.K. - Life i brend Story zavili su središte grada Zagreba u ružičastu boju. Zabavno edukativni program koji prati donatorska nota započeo je na Zrinjevcu, odakle je povorka podrške oboljelima, predvođena bajkerima udruge Pleter Chapter Croatia, krenula prema Cvjetnom trgu.
Nakon dolaska povorke na Cvjetni trg održana je modna revija žena članica udruge koje prate osobe iz javnog života. Modni dizajneri koji su bili dio ovog projekta i dizajnirali za sve žene na reviji su Lei Lou by Aleksandra Dojčinović, Anamarija Ricov, Robert Sever, Duchess, Etna Mar, Anovi by Ivona Glavaš, Delight, Ivana Jurić Design, Miss Strawberry te Katarina Mamić.
Na reviji se predstavilo deset žena iz Udruge koje su pistom hodale u pratnji osoba iz javnog života koje su podržale akciju 'Sačuvajmo zdrave dojke', a među kojima su bile i naše lice s naslovnice i ambasadorica Leonarda Lončar, doktorica Zrinka Rendić, glumica Ana-Marija Bokor Vrdoljak, operna diva Antonella Malis, dizajnerica Ivona Glavaš, bivša Miss Universe i PR Ivana Delač te Lucija Kožarić.
'Ako se žene bore s ovom ogromnom pošasti, želim im puno sreće i da ne odustanu. Da se hrane zdravo i puno budu na svježem zraku i dovoljno spavaju. A sve one koje misle da se mogu izvući kao ja cijelo ovo vrijeme, želim im da češće rade preglede. Imamo slučaj u mojoj obitelji gdje moja majka mora često kontrolirati kvržicu i svaki put kad ide na pregled, oči su mi pune suza od straha i neizvjesnosti hoće li sve biti kako treba, a ne mora biti', iskreno nam je rekla Ivana Delač.
'Prevencija je glavna. Imam blisku prijateljicu koja se trenutno bori s rakom dojke i suosjećam strašno, empatija je van svih granica. Treba voditi brigu o sebi', poručila nam je Leonarda Lončar.
'Po statistikama o odlascima na preventivne preglede i nismo tako loši, no uvijek može bolje. Prošla godina je bila jedina u kojoj sam preskočila pregled, ali što se tiče nekog kontinuiteta, tu stvarno pazim. Prošla godina nas je smela i to treba što prije nadoknaditi i mislim da ovakve akcije i što više pričanja o tome definitivno su bitne. Lijepa je priča i energija i sretna sam da mogu biti dio nje. Svima koji imamo tako velike paltforme, ako možemo promijeniti samo jedan život... Ako mogu napraviti samo mali pomak svojim angažmanom, to je već velika stvar', poručila nam je pjevačica Lana Jurčević.
'Ne volim dolaziti u centar grada, ali s velikim sam se veseljem spremala danas, bila sam jako sretna', zaključila je pjevačica.
Nakon održane revije okupljeni su se nastavili zabavljati uz glazbeno-edukativan program. Voditeljica Emina Pršić vodila je program, a za glazbenu podlogu bio je zadužen Dado Botić, umjetničkog imena DJ Dadoo. Potporu projektu dali su i dječji zborovi Zagrepčanke i dečki koji su otvorili festival te zbor Kikići i Genijalci. Brojnu publiku potom je zabavljala popularna mlada glazbenica Nela Đinđić, poznato glazbeno lice s HRT-ove A strane, te Vjeko Ključarić i njegova zaručnica Eni Jurišić, koja je svoju podršku projektu iskazala i na prethodnom Pink Festu.
Na štandu dm-a organizirane su promotivne aktivnosti i degustacija dmBio proizvoda pa su posjetitelji uživali u zdravim smoothiejima koje je radila chefica Nastasja Chiara Petrić. Na samom eventu posjetitelji su mogli, a sve u skladu s mjerama koje propisuje HZJZ i Nacionalni stožer, vidjeti, informirati se te uzeti uzorke proizvoda koji sudjeluju u spomenutom projektu.
Građani su se ujedno mogli i uključiti u ovu inicijativu i donatorski aspekt projekta te direktno donirati rad Udruge.
Osim na Story Pink Festu, tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske mogu se pronaći posebno označeni proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm donira jednu kunu za spomenuti cilj. dm u akciji sudjeluje u suradnji s partnerima i brendovima Biobaza, Bionsen, Melem, Nacomi, Lavera, L’Angelica, La PIEL, CL i Borboleta. Ujedno, jedna kuna bit će donirana i od kupnje označenih proizvoda dm-ovih vlastitih brendova Balea i Alverde.
S obzirom na povećanje dnevno registriranih slučajeva oboljelih od raka dojke, podizanje svijesti javnosti o bolesti, samopregledu i prevenciji od iznimne je važnosti pa, uz prikupljanje sredstava, naglasak se stavlja i na edukativan aspekt akcije. Osvješćujući karakter ovog eventa, kao i sve popratne aktivnosti više su nego dovoljne da ovu hvalevrijednu inicijativu imamo na umu tijekom cijele godine, a ne samo u listopadu, kad se službeno obilježava mjesec borbe protiv raka dojke.
Dodatnu pogodnost u povodu ovog posebnog dana za posjetitelje i građane pripremio je PBZ CARD, vodeća kartična tvrtka u Hrvatskoj, izdavatelj Premium Visa kartica. Story shopping kuponi upravo su danas svim korisnicima ove kartice omogućili ukupno 40 posto popusta na odabrane artikle za više od pedeset različitih brendova.
Fotografije uzvanika pogledajte u galeriji.