Budućnost i prošlost spojene u jedno, tradicija i moderne tendencije, sukob crne na blagoj svijetloj površini, vječni kontrast svijetla i tame, rezultirali su beauty pričom čija je glavna protagonistica Ana Rucner. Lice kao savršena baza, amorfni detalji kao ravnoteža jakoj šminki te inovativne frizure, dali su jednu pomaknutu vi­ziju dalekog i uvijek in­spirativnog Japana i slo­bodnu interpretaciju njegova naslijeđa. Lajt­motiv je bio fokus na očima ili, pak, na usnama. Ovosezonski dark trendovi upravo su usredotočeni na gusto namazane kapke očiju ili pak intenzivno netretirane usne. Noviteti u obliku tankog crnog tuša ili flomastera za oči brandova Shiseido ili kuće Mac precizno će oblikovati prirodne konture vaših očiju i tako ostvariti teatralan izgled.

S još jednim zanimlji­vim proizvodom kuće Orif­lame; kreon olovkom za oči zanimljivog dizajna (nalazi se u kutijici predviđenoj za ruž); ostvarit ćete masan efekt na kapcima. Na nedavno održanoj re­viji Marca Jacobsa u sklopu njujorškog tjedna mode predstavljene su nove make up tendencije vođene jednim od najpoznatijih vizažista današnjice Francoisa Narsa, koji je očima modela podario dramatičan gothic look. ‘Tamna strana’ ovog proljeća bit će upravo klasični smookey eyes ili pak crno uokvireni stilizirani Kleo­patra look. S druge stane, trendovi za proljeće/ljeto 2010., kad je o usnama riječ, jest nude look, koji zahtijeva dobru transparentnu podlogu, eventualno sjajilo ili matirane usne neutralnih nijansi. Na revijama velikih dizajnerskih imena Gucci, Hus­sein Cha­la­yan ili Anne Sui preokupacija je minimalizam na usnama, koja će zacijelo zaživjeti među trendsetericama. Po­tenci­ranje izražajnih očiju te nalaženje najboljeg rje­še­nja, odnosno komplementiranje neutralnom prirodnom iz­gledu, bit će upravo ‘gole’ usnice.
Važno je nijansiranje te pronalaženje pravog tona na usna­ma, koje je bilo izazov mnogim autoritetima u svijetu vizažista, koji su svoje svježe ideje upravo predstavili na recentnim modnim tjednima. Prava podloga koja će las­kati vašem tipu lica, kao i nadopunjujući puder (bilo tekući ili onaj u kamenu), ostvarit će do­bar balans, a važno je pripaziti da se boja usana uklapa u mat look te akcentira nježnu teksturu i senzual­nost. Iako eksperimentiram sa stylingom kad je o scenskim na­stupima riječ, šokirala sam se kad mi je fotograf na snimanju rekao da se pripremim i poprskao me vodom kako bi ostvario mokri efekt”, otkrila je Ana anegdotu sa snimanja. High-tech gejša ko­ja je nadahnula naše stranice bit će primjerena za gla­murozne večernje izlaske, a blaža pro­zračna varijanta idealna za dan. Važna je i mirisna aura koju će upotpu­niti najno­viji proljetni parfemi koji će biti usko­ro na tržištu. Kenzo Ki, zasebna aromaterapeutska linija, vraća se tradicionalnim mirisnim notama, a Issey Miya­ke, A Scent by Issey Mi­yake Flora­le očekuje se na policama u travnju ove godine.
Predimenzionirani modni dodaci neobičnih oblika, uglavnom od metala ili plas­ti­ke, još uvijek se nalaze na vrhu ljestvice ‘it’ komada, a bit će idealni za finiširanje stylinga.

Napisala Bianca Šehović Snimio Šime Eškinja Styling Petar Trbović, asistent Esad Halimović Šminka Sanja Agić Kosa Mateja Lopac za Paul Mitchell Odjeća i nakit A’marie, Gundulićeva 19 u Zagrebu