Princ Harry i Meghan Markle planiraju izgraditi vlastiti svijet u novom virtualnom svemiru u nastojanju da dopru do više milijuna obožavatelja. Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa pregovaraju s nagrađivanom tehnološkom tvrtkom koja pokreće prvu javnu 'prodaju zemljišta' u svijetu u metaverzumu – sljedećoj evoluciji interneta.

Oni će krenuti stopama slavnih poput pjevača Justina Biebera, repera Snoop Dogga i Paris Hilton u pridruživanju virtualnom svemiru. Posjetitelji nose slušalice kako bi uronili u virtualni svijet oponašajući aspekte fizičkog svijeta koristeći tehnologiju poput virtualne i proširene stvarnosti.

Princ Harry i Meghan Markle planiraju izgraditi vlastiti svijet u novom virtualnom svemiru
Profimedia 

Roba, usluge i zemlja na kojoj možete izgraditi vlastiti svijet moraju se kupiti digitalnom valutom kao što je Bitcoin. Novi ugovor mogao bi imati mnoge oblike, uključujući igre, online zajednice i poslovne sastanke na kojima bi se Meghan i Harry mogli pojaviti kao digitalni 'avatari' samih sebe.

'I Meghan i Harry vjeruju da će imati još veću sposobnost širenja svoje poruke ako budu prisutni u virtualnom svijetu, kao i u fizičkom svijetu. Razgovarali su s raznim stručnjacima i mišljenje je da je ovo sljedeća faza u kojoj će njihov brend postati istinski globalan', rekao je izvor blizak paru za Mirror.

Princ Harry i Meghan Markle su najnevoljeniji kraljevski par u Velikoj Britaniji
Profimedia 

Nakon što su prestali s kraljevskim dužnostima, pokojna kraljica zabranila je paru da koristi svoje kraljevske titule za komercijalnu dobit.

Godine 2020. Harry i Meghan pokrenuli su svoju dobrotvornu zakladu Archewell s ciljem da oslobode snagu suosjećanja za poticanje sustavne kulturne promjene. Potpisali su ugovore vrijedne više od 100 milijuna funti s divovima streaminga Netflixom i Spotifyjem, što Meghanin podcast Archetypes čini globalnim brojem jedan.

Meghan Markle i princ Harry čine sve da bi bili popularniji
Profimedia 

Mirror otkriva da su u naprednim pregovorima s Pax.worldom o pokretanju sljedeće faze njihovog poslovanja s markom – nazvane 'Meg-averse' jer se za Meghan kaže da je pokretačka snaga.