Meghan Markle mogla bi postati jedna od najbolje plaćenih influencerica svijeta te zarađivati i do 200.000 funti za jednu reklamnu objavu, tvrde stručnjaci za digitalni marketing. Čak se spominje da bi supruga princa Harryja mogla postati zaštitno lice luksuzne modne kuće Dior. Da su ostali u kraljevskoj obitelji, to nikad ne bi mogla, kao što to sad ne može Kate Middleton

Spotify je ranije ovog tjedna zadao snažan udarac vojvotkinji od Sussexa kad je objavljeno da neće produžiti njezin podcast Archetypes nakon samo jedne emitirane sezone.

Zbog tog bi poteza Meghan i princ Harry mogli izgubiti 10 dolara milijuna. No, to još nije kraj kontroverzne vojvotkinje.
Insajderi tvrde da bi mogla 'vrijediti stotine milijuna dolara', ako prihvati neku od ponuda koje joj neprestano stižu.
Stručnjak za brendove i kulturu Nick Ede rekao je za MailOnline da bi 'Meghan mogla postati jedna od najutjecajnijih osoba na svijetu' i 'mogla bi zarađivati milijune' ako postane zaštitno lice Diora.

Daily Mail piše da bi vojvotkinja tako mogla postati najplaćenija influencerica na svijetu i nadmašiti imena poput Kim Kardashian i njezinih sestara. Kim Kardashian je navodno zaradila 47 milijuna dolara samo za to što je nosila haljinu Dolce & Gabanne na dan svog vjenčanja.

Meghan se navodno sprijateljila s marketinškom stručnjakinjom Victorijom Jackson, koja je stajala iza jednog od prvih TV 'infomercial' make-up carstava. Victoria je udana za Billa Guthyja, čija je marketinška tvrtka Guthy-Renker pomogla bivšem supermodelu Cindy Crawford pretvoriti njenu liniju kozmetike Meaningful Beauty u brend vrijedan 80 milijuna funti. Među brendovima koje zastupa je je JLo Beauty Jennifer Lopez.

'Meghan i Victoria su jako bliske. Ako itko može pomoći Meghan u razvoju brenda za njegu kože ili šminke, to su Victoria i Bill', rekao je izvor iz Montecita za Mail on Sunday.

Meghan Markle
Angela WEISS / AFP / Profimedia 

Pisalo se i da bi da bi Meghan uskoro mogla pokrenuti svoj wellness i lifestyle blog The Tig, u pokušaju da konkurira web stranici Goop u vlasništvu Gwyneth Paltrow, koja navodno vrijedi 200 milijuna funti.

Meghan je blog pokrenula 2014., ugasila 2017 nakon zaruka s Harryjem, a nedavno je obnovila zaštitni znak za blog i pokrenula glasine da ga namjerava oživjeti.

'Meghan bi mogla postati jedna od najutjecajnijih osoba na svijetu. Ona je već jedna od osoba o kojima se najviše govori i fotografira, tako da je maksimiziranje njezine dobiti i svrstavanje uz ove brendove vrlo unosan korak. Cijela obitelj Kardashian imala je komercijalni odnos s Dolceom i Gabbanom što je podiglo prodaju njihove odjeće, a obitelji donijelo ogromne honorare', ističe Ede.