Glumac Sergej Trifunović je opet došao u javnog žižu interesa zbog neugodnih scena iz Splita, a iako je sve rezultiralo zabranom ulaska u Hrvatsku na godinu dana, veza Trigunovića i Hrvatske ipak se neće tako lako raskinuti.
Sve je počelo kad je glumac otišao na splitsku plažu Kaštelet sa psom.
'Brate, otišao sam da se kupam sa psom, plivali smo u moru, neka luđakinja je to prijavila, pošto se valjda plaši psa. Još mi je rekla da zašto pas nije na povodcu, pa kako će biti kad je plivao sa mnom u moru, jeb.. ga ja! I tako mnogo gluposti. Ne mogu sad da govorim više, živci su mi...', rekao je za Slobodnu Dalmaciju.
Po dolasku policajaca Trifunović ih je počeo vrijeđati i omalovažavati što je iziskivalo policijsku intervenciju te je na kraju doveden u postaju. Prijavljen je zbog dva djela, držanja životinje bez nadzora i vrijeđanja policijskih službenika zbog čega je priveden na splitski Prekršajni sud gdje je dao iskaz.
'Znak na plaži je oblijepljen s 28 naljepnica i na njemu se ne vidi apsolutno ništa. Odlazimo na sud i ja sam u jednom trenutku pitao: 'Vi baš želite mene je*ati?'. To je opisano kao uvreda', rekao je Trifunović za Dnevnik Nove TV.
Platio je 1600 eura kazne, ali tu njegovim problemima nije bio kraj. Nakon ponoći je šetao psa i dobio kaznu jer ga je vodio bez povodca. Glumac je to demantirao.
'Pas je na povodcu. Policajac me zove u stranu i kaže: 'Dajte mi vašu osobnu'. Pitao sam ga u čemu je sad problem, a on je rekao sljedeću rečenicu: 'Čuo sam što vam se danas dogodilo, a ja ću vam sad napraviti isto'. Pitao sam ga što, kaže: 'Optužni nalog', govori glumac. Policajac ga je kaznio zbog psa, a kada je Sergej rekao policajcu da je pas na povodcu, on mu je odgovorio da 'nije bio'. Zabranjen mu je ulazak u Hrvatsku na godinu dana.
Trifunovića mnogi pamte kao dečka hrvatske manekenke Kristine Sajko (41). Prvi put su bili u vezi 2006., kada je srpski glumac glumio u seriji 'Sleeper Cell', a potom u filmu 'Next'.
Iako su mnogi govorili kako je riječ o strastvenom odnosu između glumca i manekenke, iste godine su se zbog poslovnih obveza razišli nakon nekoliko mjeseci. Ostali su u dobrim odnosima i onda kasnije ponovno neko vrijeme bili skupa.
Njegov brat Branislav pak oženio je hrvatsku glumicu Tihanu Lazović. Njihovi nježni dodiri na premijeri filma 'Ajvar' u siječnju 2020. otkrili su da se između zadarske glumice i njenog 13-godina starijeg beogradskog kolege rodila ljubav. Iako nijedno na društvenim mrežama nije skrivalo ljubav, u početku o njoj za medije nisu htjeli govoriti.
Vjenčali su se 20. kolovoza u Novom Sadu gdje su se okupili njihovi najbliži prijatelji, obitelj i kolege na jednom salašu.
'Bane je moje zdravlje. Osvojio me humorom i samo humorom', rekla je simpatična glumica za Story i priznala da je bila uvjerena da nikada neće završiti u ljubavnoj romansi s kolegom glumcem.
Više fotografija Tihane i Branislava pogledajte u galeriji:
Branislav je mlađi brat Trifunović, a iako se slažu oko niza životnih stavova, karakterno su potpuno različiti. Njihov otac Tomislav je poznati kazališni i filmski glumac, pa je očito da se njegov talent prenio na obojicu sinova.
Bane je diplomirao na Fakultetu dramskih umjetnosti i krenuo graditi zapaženu karijeru, a 2019. godine izazvao je skandal kada je pred kraj predstave 'Pad' navodno poderao srpsku zastavu i izazvao negodovanje dijela publike u Leskovcu.
'U ime te zastave i pod tom zastavom ljudi ubijaju, kradu, lažu, varaju – dok se kunu u tu zastavu. A moja zastava je čista i neisprljana. A njihova je lopovska. Oni su ubojice, što se mene tiče! E, to je ta zastava. Mi deremo tu zastavu. Jer se sve to radi pod zastavom Srbije i oni su kao patrioti. Svatko od tih ljudi može sa mnom da izađe na crtu i nikada neće voljeti više ovu zemlju nego ja. A ovo što ste vidjeli je čisti patriotski čin i uvijek će biti, jer oni prljaju tu zastavu, a ne ja. Ja ne ubijam, ne kradem i ne lažem, i ne koristim tu zastavu da bih radio nešto slično. I sve ovo što ste vidjeli je upravo u obranu te zastave', rekao je Trifunović nakon svega.
Dodao je da je priča o srpskim radnicima koji se na neosiguranim gradilištima u teškim uvjetima i nerijetko radom na crno bore za golu egzistenciju svojih obitelji, po tekstu i u režiji Kokana Mladenovića, samo fikcija te da joj je cilj da se ljudi kad izađu iz dvorane zapitaju što je to što su vidjeli i kako da to promijene.