Brend KLISAB sinoć je u Hali Zagreb u prisustvu brojnih poklonika njihove modne estetike i medija predstavio svoju novu jesensku kolekciju NIKADA NEĆEMO IMATI PARIZ.
Kolekciju koju čini 35 vibrantnih total lookova za žene i muškarce došle su pogledati i brojne poznate osobe kao; Jelena Rozga, Nataša Janjić, Marijana Batinić, Nika Turković, Miach, Ivana Paradžiković, Ivana Roščič, Anita Dujić, Nikolina Pišek i brojni drugi.
Ženski dio kolekcije sačinjen je od 24 total looka koja su prožeta za ovaj brend neočekivanim kič elementima. Čipku, volane, šarene perlice i motiv srca dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić ove jeseni koriste da u kolekciju unesu sentimentalnost, nešto što do sada nikada nisu radili. Te klišeje sprovode tako da kreiraju za KLISAB i dalje prepoznatljivu estetiku kakvu sve šira publika voli, prema toj istoj sentimentalnosti određujući se subverzivno.
Kolekcija donosi sve komade koje žena treba u osobnoj garderobi. Naglasak je stavljen na odijela koja su ove sezone u donjem dijelu siluete opuštenog kroja, s hlačama spuštenog struka i širokih nogavica. Čipka je dekonstruirana tako da je rezana na trakice i aplicirana u referenci na pariške prugaste majice, a ističe se košulja sačinjena od kidane čipke kojoj je prethodno oduzeta ljupkost tretiranjem na visokoj temperaturi. Jesenska kolekcija donosi i dva nova modela kaputa u prepoznatljivoj KLISAB strogoj silueti, kontrapunktiranoj raskrojenim plohama u formi valova. Novost u ženskoj kolekciji je KLISAB pletenina, ručno rađena od merino vune, svaki model u unikatnoj kombinaciji deset boja. Uz kompletnu garderobu, kolekcija predstavlja nakit izrađen u suradnji s brendom mammii, kao i asesoar kožnih lakiranih KLISAB torbi, remenja i card holdera.
11 muških total lookova, među kojima također prevladavaju odijela, u novoj sezoni su nešto uže siluete. Naglasak je stavljen na različitim tehnikama prilikom izrade sakoa, a među njima su tie dye, patchwork restlova materijala od proizvodnje i upcycling kroz spajanje u jedan model četiri postojećih sakoa. Cijela muška i ženska kolekcija izrađena je od materijala iz fundusa koji su sada korišteni na nov način. Ovaj izbor rezultat je napora brenda da minimizira otpad pri vlastitim proizvodnim procesima, nešto što je prepoznao i podržao i automobilski brand Lexus koji i sam pruža vrhunsko iskustvo vožnje uz osviješten odnos prema utjecaju na okoliš.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju