Najfotogeničniji grad na Mediteranu, Rovinj, ponovno je bio domaćin Weekend Media Festivala koji okuplja vodeće predstavnike medijskog i poslovnog svijeta. U sklopu festivala kompanija Wireless Media Group (WMG), lider u području digitalnih transformacija i medija u Srbiji i regiji, organizirala je tradicionalno okupljanje u konobi Veli Jože.
Poslovni partneri, suradnici i prijatelji WMG-a uživali su u izvanrednoj atmosferi koju je dodatno obogatio Endi Špada - DJ Sword svojim glazbenim nastupom.
Večer su obilježile delikatese istarske kuhinje, a gosti su s oduševljenjem uživali u svakom zalogaju i gutljaju vina sve do kasnih sati. Ambijent konobe i ugodna atmosfera bili su idealno okruženje za razmjenu ideja i jačanje poslovnih veza.
'Naša tradicija okupljanja na Weekend Media Festivalu nastavlja se i ove godine. Ovo je prilika da zahvalimo našim partnerima i prijateljima na dugogodišnjoj suradnji, kao i da zajedno uživamo u iznimnoj atmosferi koju pruža Rovinj', izjavili su iz WMG-a.
Subota je bila rezervirana za jedan od najzanimljivijih dijelova programa 17. WMF-a. Kompanija WMG održala je panel o temi ‘The Third Wave of Digital Advertising: Launching Retail Media Networks in Adriatic Region’.
Panel se fokusirao na evoluciju Retail Media Networka (RMN) koji se smatra trećim valom digitalnog oglašavanja i otvara nove izvore prihoda za retailere. Pokrenute su važne diskusije kako RMN koncept prodaje i zakupa online oglašavanja može inicirati pozitivne promjene na regionalnom i lokalnim tržištima te kako povezati sudionike iz industrije s vodećim igračima u ovom polju. Moderator panela bio je Petar Jevremović, CDO i član Uprave WMG-a te CEO WMG Product & Servicesa, koji je razgovor počeo isticanjem važnosti RMN-a za regionalna tržišta.
'RMN je iznimno važan u vrijeme kada podaci temeljeni na third partyju polako gube značaj. Sve su manje vidljivi korisnici i potrošači u targetiranju oglasnih kampanja, a retailer medija donosi podatke iz prve ruke, podatke koji se nalaze na e-comercima, na retail sajtovima. To su podaci koji u pogledu oglašavanja, targetiranja, konteksta, prave razlike u odnosu na ono na što smo dosad naviknuli', istaknuo je Jevremović i dodao da će pokretanje lokalnih RMN-a zahtijevati dosta ovakvih panela i diskusija pa je pozvao sve stakeholdere na tržištu, u okviru oglašivačkog eko sustava, da se uključe.
Na panelu su uz Petra Jevremovića sudjelovali i Nenad Milić, Executive Director u IAB Serbia, te Bojan Radlović, Chief Digital Officer u Fortenova grupi, Vladimir Zarić, Chief Marketing Officer u Ananas E-commerceu, te Mario Ivić, CEO DeFractal/Telum/Midas.