Jedan je Robbie Williams. Top-zabav­ljač. Top-momak. Klasa klaun. Taj je čovjek utjecajan do te mjere da ima sposobnost publiku držati na dlanu i drugom rukom upravljati njima. Sto­ga, nije ni čudo da je u Velikoj Britaniji na glasu kao jedna od najdarovitijih glazbenih zvijezda. Razmetni sin boy benda Take That puno je riskirao kad je odlučio izgraditi samostalnu karijeru. No, ruku na srce, uvijek se izdvajao od ostalih članova benda. Osim što je fizički bio najzgodniji i neizmjerno seksi, njegov se bahati i divlji karakter nikako nije uklapao u štrebersku postavu tinejdžerskog idola. Ipak, rizik se isplatio pa je Robbie postao čovjek s najviše prodanih albuma na svijetu - osim Elvisa Presleya. Robert Peter Maximillian Williams, nadimka The Robster, rođen je 13. veljače 1974. u engleskom gradu Stroke on Trentu. Jedno su vrijeme njegovi roditelji, Peter Conway i Janet Williams vodili pub Red Lion u Burslemu, a poslije je Robbiejev otac dobio licenciju za vođenje restora­na nogometnog kluba Port Vale F. C. Otad je mladi Williams razvio velike afinitete prema nogometu i tom klubu.

Iako ga djetinjstvo nije mazilo, Robbie je ostao vezan za taj dio svojeg života. Posebice za majku koja mu je bila središte svijeta. Svoju ljubav prema njoj uvijek je iskazivao u pjesmama, a posvetio joj je jedan od svojih velikih hitova, ‘One of God’s Better People’. Njegov otac Peter bio je popularan komičar u Velikoj Britaniji. Godine 1977. napustio je Robbieja, njegovu majku i stariju sestru Sally. Iako je otišao kada je Williams imao samo tri godine, pjevač mu to nije zamjerio. Uvijek su ostali u prijateljskim odnosima, a Conway, kako mu je bilo umjetničko ime, svojem se sinu pridružio i na nekoliko turneja. Veliki utjecaj na Robbiejev život imali su baka i djed, Betty Williams i Jack Farrell. Dok je u djedu vidio najveći autoritet, baka je bila njegova miljenica. Jako ju je poštovao i volio. Poslije je baki posvetio jednu od prvih autorskih pjesama ‘Nan’s Song’ te tetovažu blizu desnog uha, a u čast djedu istetovirao je ime ‘Farrell’. U školi je Robbie imao sve odlike mladog delinkventa. Njegova nestašna narav i epitet lakrdijaša bili su jači od završetka srednje škole. Tada mu je najbolji prijatelj bio susjed Jonathan Wil­kes, koji se poslije bavio glumom i glazbom, te s Williamsom surađivao na nekoliko glazbenih projekata. Sa 16 godina napustio je školu i zaposlio se kao prodavač. U tom je trenutku sudbina zakucala na njegova vrata. Majka Jan u lokalnim je novinama vidjela oglas za audiciju za boy bend. Budući da je Robbie u to vrijeme pokazao sklonosti spram pjevanja i glume, majka ga je prijavila na jednu od brojnih audicija koje su se održavale u Manchesteru. Čini se da su naposlje­tku njegova buntovna narav i odustajanje od škole bili veliki plus koji je pridonio početku glazbene karijere. Williams je na audiciji briljirao. Godine 1990. menadžer Nigel Martin-Smith oformio je boy bend Take That. Tada 16-godišnji Robbie bio je posljednji i najmađi član benda koji se pridružio Garyju Barlowu, Marku Owenu, Jasonu Orangeu i Howardu Donaldu. Prvih pet godina Take That je doživio veliki uspjeh. Dečki su stalno bili na vrhovima top-ljestvica te održavali koncerte na stadionima diljem zemlje. Tijekom najveće popularnosti benda, Williams je glasio za kontroverznog i dežurnog klauna. Iako je većinu tekstova i glazbe u bendu pisao Gary Barlow, Williams je bio vodeći vokal na svim većim hitovima poput ‘Could It Be Magic’, ‘I Found Heaven’ i ‘Everything Changes’. No ono što je narušavalo imidž i njegov neosporan talent, bila su pravila benda koje je Willams redovito kršio. Upravo zbog svojeg ponašanja, bio je u neprestanom konfliktu s menadžerom i osnivačem benda, Martin-Smithom. Williams je počeo sve više piti te otkrio svijet kokaina.
U srpnju 1995. Williamsova ovisnost o kokai­nu toliko je eskalirala da se umalo predozirao, i to baš noć prije nego što je s dečkima trebao nastupiti na dodjeli MTV Europe Music Awards. U dokumentarcu o bendu ‘For the Record’, Robbie je komentirao to razdoblje života. Naveo je kako je tada bio nesretan jer njegove ideje nisu prihvaćali drugi članovi benda. Naime, Williams je imao želju eksperimentirati s rapom i hip-hopom, no ta se vrsta glazbe nikako nije uklapala u balade koje je bend izvodio. S druge strane, Barlow je u jednom intervjuu rekao kako je Robbie izgubio kreativnost koju je posjedovao pa je samo mehanički počeo izvršavati zadatke benda. Njegove izjave potvrdio je još jedan član benda, Jason Orange, rekavši da je Robbie izgubio zanimanje za bend. Da stvar bude gora, Williams je počeo izbjegavati probe. Ljutiti Orange i Barlow uputili su menadžera u sve unutarnje probleme s Robbiejem jer su se bojali da ih ne bi napustio usred turne­je ili se jednostavno ne pojavio na koncertu. Ipak, na jednoj od posljednjih proba prije američke turneje, člano­vi benda požalili su se na Robbiejevo ponašanje i zatražili da turneju odrade bez njega. Robbie je prihvatio njihovu želju da bi trebao napustiti bend. To je bio pos­ljednji trenutak u idućih 12 godina da su dečki iz Take Thata bili na okupu. Unatoč Robbiejevu odlasku, bend je održao turneju ‘Nobody Else’ kao četveročlani bend. Poslije, 13. veljače 1996., na Williamsov 22. rođendan, grupa se raspala. Take That uvijek je pratio imidž tipičnog boy benda. Članovi su bili prikazani kao mladići koji vode pristojan život bez poroka, baš onako kako bi se trebali ponašati i tinejdžeri koji su bili njihova publika. No čim je Williams napustio bend, imidž je bio narušen. Počeli su puniti me­dijske stupce negativnim ko­mentarima. Dok bendu takav imidž nije nikako pristajao, Robbie je jedva dočekao da se riješi statusa tinejdžerske zvijezde. Ubrzo nakon napuštanja grupe, Robbie je snimljen na tulumu s tada ‘zločestim’ dečkima iz Oasisa na Glastonbury Festivalu. Svojim je ponašanjem Robbie odašiljao jasnu poruku da pet godina provedenih u Take Thatu zapravo nije bio - onaj pravi. Ubrzo se medijima proširila informacija kako Williams želi početi solo karijeru, pa su ga novinari počeli pratiti u stopu. Poslije je snimljen u Francuskoj kako tulumari s Georgeom Michaelom. U to vrijeme, počeo je pregovarati s izdavačkom kućom Chrysalis Records i stvarati planove za solo karijeru. No javio se menadžer Take Tha­ta Martin Smith, koji se pozvao na klauzulu da Williams ne smije stvarati nikakvu glazbu sve dok bend još postoji. Tada ga je tužio i od njega potraživao 200.000 dolara. Ipak, nakon nekoliko sudskih tužbi oko dobivanja prava na solo karije­ru, Williams je dobio bitku te 27. lipnja 1996. potpisao ugovor s Chrysalis Recordsom. Godine 1996. izdao je prvi solo singl - obradu hita Georgea Michaela, ‘Freedom’. Brzinom munje lansirao se na drugo mjesto britanske ljestvice singlova, što je za njega bio vjetar u leđa. U ožujku 1996. Robbie je upoznao producenta Guyja Chambersa i počeo raditi na samostalnom albumu. Njihovo je poznanstvo s vremenom preraslo u dugogodišnju uspješnu suradnju. U rujnu 1997. Williams je izdao album ‘Life Thru A Lens’ te izbacio singl ‘Old Before I Die’. I baš kad je trebao biti najjači, Robbie je ponov­no pokleknuo. Njegova sposobnost da ostane trijezan bila je sve manja te je sve dublje padao u ponor droge i alkohola. Takvo ga je uništavanje dovelo do klinike za odvikavanje, gdje se morao prijaviti prije nego što je album bio završen. Unatoč osrednjim kritikama, Robbiejev album nije uspio doživjeti uspjeh. Tjednima je umirao na glazbenim ljestvicama i sve se više činilo da je Robbiejeva, tek započeta karijera, krenula silaz­nom putanjom. Čak je i treći singl ‘South of the Border’ tonuo ispod top-deset singlova na ljestvicama. Kritičari su se sve više počeli pitati hoće li Robbie biti sposoban podnijeti teret solo karijere i je li pogriješio što je napustio Take That. No čevrtim singlom ‘Angels’, Robbie je svim kritičarima uzvratio udarac. Zahvaljujući srcedra­pateljnim stihovima i vokalu u stilu Eltona Johna, pjesma se polako ali sigurno probijala ljestvicama diljem zemlje. U vrlo kratkom roku postala je himna vjenčanja i sprovoda. Lansiranjem hita ‘An­gels’ na vrh britanske top-ljestvice zasjala je Robbie­jeva solo karijera. Poslije su kritičari komentirali kako je izdavanje singla ‘Angels’ bila najbolja moguća stvar koju je Wil­liams u tom trenutku mogao učiniti. Osim toga, neki od njih i danas smatraju da postoji mogućnost kako je to najbolja pjesma koju je Robbie napisao. ‘Angels’ je postao najveći singl u Velikoj Bri­taniji s čak dvije platinaste verzije, što je rezultiralo prodajom albuma ‘Life True A Lens’ u dva milijuna kopija diljem svijeta. Iako je njegov status solo pjevača ovime bio zajamčen, Williams je imao još puno posla na međunarodnom tržištu. U to vrijeme, početkom 1996. upoznao je englesku glumicu, Jacqueline Hamilton-Smith. Osim što je bila sedam godina starija od njega i iskusnija, Jacqueline ga je osvojila ljepotom. Nji­hova je ljubav potrajala godinu dana, nakon čega je Robbie pao na još jednu Britanku, članicu tada popularne grupe Spice Girls, Mel C., pravim imenom Melanie Jayne Chisholm. No njihov je odnos bio samo prolazan flert. Početkom 1998. Williams i njegov menadžer Chambers počeli su pisati pjesme za drugi album, i to s Jamajke! Za prvi singl s albuma ‘Millen­nium’ posudili su glazbu Nancy Sinatre iz naslov­ne pjesme za jedan od filmskih hitova o Jamesu Bondu, ‘You Only Live Twice’. Čim su ga objavi­li, ‘Millennuim’ je brzinom munje zasjeo na prva mjesta glazbenih ljestvica i pokorio veliki hit grupe All Saints ‘Under The Bridge’. Ironiji te priče pridonosi to što je Robbie baš u to vrijeme bio zaručen za jednu od članica benda, Nicole Appelton. Naime, nakon kratke afere s Mela­nie C., Williamsu se dogodila prva prava ljubav. Zgodnu plavušu Nicole, Williams je upoznao 1997. na snimanju BBC-jeve emisije ‘Top of the Pops’. U kratko vrijeme buntovni se dečko preko ušiju zaljubio i zaprosio je. Nji­hovoj je vezi posvetio pjesmu ‘Grace’. Nakon tri godine, velika je ljubav pukla. Premda se nitko nije izjasnio o njihovu prekidu, čini se da je Nicole ta koja je ostala povrijeđena. Naime, 2002. sa svojom sestrom Natalie izdala je knjigu ‘Together’ u kojoj su sestre iznijele razloge raspada benda All Saints, kao i svoje tajne. Tako je Nicole iznijela prljavo rublje iz veze s Robbiejem te otkrila kako je bila prisiljena abortirati njihovo dijete. Nakon turbulente veze s Williamsom, Nicole se zaljubila u frontmena benda Oasis, Liama Gallaghera s kojim danas ima sina Gena. Drugi Robbiejev album, ‘I’ve Been Expecting You’, izašao je u listopadu 1998. i odmah dospio na vrh britanske ljestvice. U rekordnom roku postao je najprodavaniji album te godine. Po­učen neuspjehom prvog albuma, Rob­bie je izbacio hit ‘No Regrets’, koji je naišao na odobravanje obožavatelja izvan Velike Britanije. Idući korak za Williamsa bio je pokoriti američko tržište. Tako je potpisao ugovor s produkcijskom kućom Capitol Records, sestrinskom tvrtkom velike kuće EMI, te počeo pregovore o promotivnoj turneji po Americi. No njegov debi album u to vrijeme nije dobro kotirao na Billboardovoj Hot 100 ljestvici. Nisko 72. mjesto nikako mu nije bilo od koristi, no unatoč tomu, dobio je ugovor prema kojem se njegovih deset spotova mjesečno vrtjelo na MTV-ju. Taj mu je potez donio nominaciju za najbolji muški video. Iako nagradu nije osvojio, nominacija je bila veliki plus za njegovu afirmaciju na američko tržište. Premda je bio zaokupljen turnejom i svjetskom promocijom, Robbie je 1999. pronašao vremena za treći studijski album, ‘Sing When You’re Winning’. Najavni singl s tog albuma ‘Rock DJ’ izazvao je brojne kontroverzije. Ne zbog same pjesme, teksta ili glazbe, nego spota. No to nije utjecalo na uspjeh same pjesme koja je postala najveći hit diljem kugle zemaljske. Tako se okrunila nagradama: najbolja pjesma 2000. te nagrada MTV Europe za najprodavaniji singl godine na dodjeli Brit Awards. U kolovozu 2000. ‘Sing When You’re Win­ning’, bio je svjetski uspjeh i ušao kao broj jedan na UK Top Chart. Za tada već planetarno popularnog Williamsa čula je i Kylie Minogue, koja mu je ponudila da napiše nekoliko pjesama za njezin album ‘Light Years’. Umjesto toga, Kylie i Robbie snimili su duet ‘Kids’ i odradili dva mjeseca zajedničke turneje koja je bila rasprodana. Kako u svakoj priči u kojoj je jedan od aktera Williams postoji neka anegdota, tako postoji i za snimanje spota za pjesmu ‘Kids’. Naime, Robbie je kao dječak, dok je Kylie glumila u televizijskoj seriji ‘Neighbours’, bio zaljubljen u nju. Trideset godina poslije, kada je s pjevačicom australskog podrijetla trebao snimati golišavi spot, Robbie se uplašio. Kako bi razbio tremu, popio je nekoliko čašica previše alkoholnog pića pa se počeo smija­ti kad se Kylie skinula. Situacija je bila i više nego neugodna. - Počeo sam se smijati, što se, naravno, nije svidjelo Kylie. Vjerojatno sam je uvrijedio. Mislim da je bilo kakva mogućnost našeg budućeg odnosa nestala kada sam joj se počeo smijati. Možda voli biti gola, ali vjerojatno ne voli kad joj se pritom netko smije - napisao je pjevač u svojoj biografiji ‘You Know Me’. Tijekom suradnje s australskom zvijezdom, Robbie se zbližio s još jed­nom članicom benda Spice Girls, Ge­ri Halliwell. Premda su mediji često nagađali o njihovoj aferi, prava se istina nikad nije doznala. No, jedno je sigurno, Geri i Robbie bili su i ostali veliki prijatelji. Tome svjedoče brojni hvalospjevi o Robbieju koje je Geri pričala u medijima. Tako mu je javno zahvalila što ju je spasio iz pakla bulimije. - Neprestano sam se brinula da ću se udebljati. Robbie je znao da bolujem od bulimije i rekao mi je da moram potražiti stručnu pomoć, što mi je vjerojatno spasilo život. Zbog toga ću mu uvijek biti zahvalna. Uvijek - izjavila je u showu Piersa Morgana tada 37-godišnja Geri. Nakon uspješnog trećeg albuma, Williams je odlučio krenuti potpuno drukčijim glazbenim putem. Nakon turneje s Kylie, uzeo si je dva tjedna odmora kako bi mogao dobro razmisliti o tome kako će zvučati njegov četvrti album. Rob­bie je tada odlučio ostvariti svoj veliki san i snimiti album s orkestrom. Prvo je izbacio singl ‘Have You Met Miss Jones?’ za film ‘Dnevnik Bridget Jones’, i to prema uzoru na svoju najveću glazbenu ljubav Franka Sinatru., da bi 2001. njegov četvrti studijski album ‘Swing When You’re Winning’ ugledao svjetlost dana. Album je bio još jedna velika svjetska uspješnica. Prvi singl bio je duet s glumicom Nicole Kidman ‘Something Stupid’, a obrada hita Franka Sinatre ‘It Was A Very Good Year’, postao je Williamsov peti ulazak na prvo mjesto britanske top-ljestvice. Time je taj uradak proglašen 49. najbolje prodanim albumom u povijesti britanske glazbe. Te je godine Robbie ostvario još jedan veliki san - održao je koncert u londonskom Royal Albert Hallu te svojom izvedbom svevremenskih hitova Franka Sinatre ganuo publiku do suza. Dok je surađivao s Nicole Kidman, kuloarima su kružile priče kako ni ova ljepotica nije odoljela njegovu šarmu i izvanrednom smislu za humor. Kako bilo, iz njihova se poslovnog odnosa nije razvila ljubav, navodno je sve ostalo samo na platonskoj vezi. Robbie 2002. potpisuje 80 milijuna funti težak ugovor sa svjetskim produkcijskim mogulom, kućom EMI. To je najveći ugovor ikad potpisan u povijesti britanske glazbe, što potvrđuje činjenicu da je školski delinkvent iz grada Stroke prava i velika glazbena zvijezda. Nakon godinu dana odmora i uživanja u bla­godatima slave, Williams počinje raditi na svojem petom albumu ‘Escapology’. Prekida suradnju s dugogodišnjim menadžerom Guyjom Chambersom i otvara novo poglavlje u svijetu glazbe. Prvi put piše pjesme bez nadzora i savjeta Chambersa te potkraj godine izdaje album. ‘Escapology’ zasjeda na prvo mjesto u Britaniji, no u Americi se ne penje iznad 43. mjesta. U ljeto 2003. Robbie nastupa pred 375.000 obožavatelja u engleskom mjestašcu Kneb­worthu, gdje snima prvi live album ‘Live at knebworth’, kojim prestiže prodaju albuma Oasisa. Osim neumorne slave koja ga je pratila zahvaljujući njegovim glazbenim uspješnicama, Robbieja 2003. pogađa Amorova strelica. Srce zločestog dečka tada osvaja ljepotica s Novog Zelanda, menekenka Rachel Hunter. Robbie i Rachel uživaju provodeći vrijeme zajedno i vodeći život na visokoj nozi. Razuzdani tulumi, putovanja i trošenje velikih svota postaju sastavni dio njihove veze. No takav jet-set život ubrzo im je dosadio pa su se odlučili razići nakon devet mjeseci veze. - Trenutačno sam slobodan, pop zvijezda, heteroseksualan, tražim suprugu, buduću gospođu Williams. Vjenčanje Amerikankom moglo bi biti kraj potrage - izjavio je Robbie za Daily Mail i razočarao obožavateljice u Velikoj Britaniji. Godinu dana poslije, Williams kreće u potragu za svježim perspektivnim ljudima koji će udah­nuti dašak novoga u njegovu karijeru. Tada upoznaje britanskog tekstopisca Stephena Duffyja, bivšeg člana benda Duran Duran, s kojim počinje suradnju. Godine 2005. izdaje šesti studijski album ‘Intensive Care’, koji je u samo šest tjedana prodan u čak dva milijuna kopija. Od 1996., kada je napustio Take That, njegova je slava enormno rasla. Nitko mu nije mogao osporiti talent, upornost i rad te ikada više spomenuti napuštanje benda kao moguću pogrešku. Ipak, deset godina poslije, dečki iz benda pomislili su da je Robbie prešao preko konflikata i netrpeljivosti, posebice Garyja Barlowa. Tako su se bivši članovi odazvali na ponovno okupljanje u Londonu zbog snimanja dokumentarca o Take Thatu, koji se trebao prikazati na televiziji ITV1. Dakako, došli su svi osim Robbieja. Iako su se dečki nadali da će se njihov razmetni prijatelj ipak pojaviti, Williams to nije učinio razočaravši svoje obožavatelje. Unatoč Robbiejevu odbijanju, dečki iz benda 2006. izdaju povratnički album ‘Beautiful World’. U isto vrijeme izlazi i Williamsov sedmi album ‘Rudebox’, koji kritika nije sjajno prihvatila. Naime, njegov novi dance-electro-pop izričaj nije izborio pozitivne reakcije struke i obožavatelja, što je rezultiralo slabijom prodajom od prodaje novog albuma ‘Take Thata’. Bio je to za Robbieja veliki udarac, ali ipak se uspio vrlo brzo oporaviti. Kada je te iste go­dine objavljena njegova turneja, Williams se upisuje u Guinnes­sovu knjigu rekorda po prodanom broju ulaznica. Naime, u samo jednom danu planulo je njih čak 1,6 milijuna! U to vrijeme Robbie se seli u Los Angeles, čime staje na žulj svojim brojnim obožavateljima u Britaniji. Premda svjestan činjenice da selidba u Ameriku narušava njegov britanski imidž, Williams u medijima iskreno progovara o tome. U nekoliko navrata tako izjavljuje kako preferira život u Los Angelesu zato što ondje može uživati više slobode i privatnosti nego u Velikoj Britaniji. To za sobom povlači i ovisnost o alkoholu i kokainu, koja je tada počela naveliko upravljati njegovim privatnim životom. Osim očitog problema s ovisnošću, u dokumentarcu Stephena Fryja, Robbie javno priznaje kako pati od depresije i bipolarnog poremećaja, čiji su glavni simptomi nagle i česte promjene raspoloženja. - Moja prva droga bilo je maštarenje o tome kako ću postati glumac, pjevač ili se lansirati na Mjesec. Ne znam je li to bio samo moj bijeg od depresije. Kokain mi je dao vjetar u leđa, a alkohol me učinio bolesnim. Stoga, doista sam se morao riješiti svih svojih poroka - izjavio je tada Robbie Williams. Na svoj 33. rođendan, 12. veljače 2007., Williams se prijavljuje u kliniku za odvikavanje Meadows u Arizoni, nakon niza medijskih spekuliranja da velikan britanskog popa ima problema. Tu je vijest za medije potvrdila i njegova glasnogovornica Bryony Watts rekavši kako je stvar ozbiljna te da je Robbie u jako lošem stanju, na antidepresivima. No to nije prvi put da se ovaj veliki talent bori sa svojim demonima. Nakon napuštanja Take Thata, Robbie je jedno vrijeme proveo u rehabilitacijskoj klinici, a jednom je prilikom izjavio kako ga je njegov prijatelj Elton John 2004. pokušao poslati na odvikavanje. Mjesec dana poslije, Robbie napušta kliniku, a osim menadžera koji mu pomaže u oporavku, iz Los Angelesa u pomoć pristiže i njegova majka. Osim slike ovisnika i depresivnog momka, Robbie je u javnosti stvorio i reputaciju nekoga tko nije sposoban imati ljubavnu vezu. Od velike ljubavi ‘90-ih godina, Ni­cole Appleton, pjevač je ulazio u kratke veze ili jednonoćne flertove. U to je vrijeme često u medi­jima davao izjave koje su upućivale na sumnju da je možda homoseksualne orijentacije. - Već je krajnje vrijeme da se skrasim s nekom djevojkom, naravno ako nisam homoseksualac - govorio je tada Robbie i tako pokrenuo lavinu tračeva o svojoj seksualnosti. Cijela je stvar završila na sudu. Naime, pjevač je tužio čak tri časopisa za klevetu i naposljetku dobio spor i iznos od 200.000 fun­ti. Ta farsa nije bila dobra za njegov imidž i obožavatelje homoseksualnog opredjeljenja koje je tada izgubio. - Neke stvari koje se pišu o Robbieju naprosto me izluđuju, primjerice, glasine da je homoseksualac. To jednostavno nije istina! Nikada nisam upoznao nekoga tko je manje gay od njega! - izjavio je tada Robbiejev prijatelj i kolega glazbenik Max Beesley. Nakon gotovo deset mjeseci izbivanja, 4. listo­pada 2007. Robbie se vraća na scenu kao gost na koncertu Marka Ronsona u Los Angelesu te izvodi pjesmu ‘The Only One I Know’. Godina 2008. bila je ispunjena šutnjom u glazbenom smislu. Ta je odluka odmah pokrenula šuškanja da je Robbie na tankom ledu s EMI-jem. - Nemamo nikakvih razmirica s Robbiejem Williamsom. Dogodilo se to da je njegov mena­džer dao izjave i obećanja o novom albumu, a Robbie nije. On je proveo dugi niz godina mukotrpno radeći i poželio se odmarati. Nemamo nikakve potrebe gurati Robbieja da snimi album - opovrgnuo je ta naklapanja Guy Hands, direktor EMI-ja. Tada je Robbie upoznao buduću suprugu, glumicu turskih korijena Aydu Field. Kako su njihov susret pomno isplanirali njihovi prijatelji, nije bio nimalo romantičan. Ayda je bila pozvana na tulum u pjevačevu kuću u Los Angelesu. - Čim je kročila u moju kuću, pomislio sam - trudna je! Onda je popila nekoliko čaša vina i bio sam gotovo siguran da su sve žene iz Los Angelesa loše. Mislio sam da je luda čim tako trudna pije alkohol. Poslije smo sjeli jedno pokraj drugog na kauč i dogodila se ljubav - opisuje Robbie svoj susret s budućom ženom. Njihova je ljubav rasla baš ondje gdje se i dogo­dila, u Robbiejevu stanu u Los Angelesu. Iako su uživali jedno u drugom, lijepoj je Aydi nakon nekog vremena počelo ići na živce što stalno sjede kod kuće. Naime, pet godina mlađa ljepotica bila je željna noćnog života Los Angelesa i nastojala je graditi svoju glumačku karijeru. Robbie je vrijeme uglavnom provodio jedući junk food i gledajući DVD-e, što je nju prilično živciralo. Tada su počele kružiti glasine kako se par razišao nakon samo godinu dana veze. Te su se glasine pokazale neistinitima, a Robbie i Ayda ubrzo su riješili postojeće nesuglasice. U studenome 2009. Robbie je svoju dragu zaprosio na jednom australskom radiju, gdje su oboje gostovali. Tim je potezom šokirao svoje obožavatelje, no naposljetku je ipak otkrio kako je to samo bila šala te pojasnio kako on i Ayda nisu zaručeni. Ipak, Robbiejeva majka Jen otkrila je medijima kako je cijeli život priželjkivala snahu i napokon je dobila u prekrasnoj Aydi. Početkom 2010. glumica je napokon pokazala blještavi zaručnički prsten, i to na nogometnom stadionu u Los Angelesu, gdje je njezin dragi igrao nogomet. Kako su uvijek svoju privatnost pokušavali sačuvati za sebe, Robbie i Ayda odlučili su izmijeniti zavjete bez previše medijske pompe. Vjenčali su se u kolovozu 2010. na skrom­noj ceremoniji pred 60-ak gostiju. A kako sve što Robbie radi mora biti neobično, tako je i njihovo vjenčanje bilo pravo iznenađenje za rodbinu i prijatelje. Pozivnice za Rob­biejevu proslavu 20 godina karijere uzvanici su dobili dva tjedna prije, a kad su stigli na Wil­liamsovo imanje na Beverly Hillsu, čekalo ih je vjenčanje. Prvotna lokacija svadbe bila je otok Santa Catalina uz obalu Kalifornije, no s obzirom na to da su mediji doznali za to, obred je održan u pjevačevoj vili. Robbie je tada izjavio kako se osjeća kao najsretniji čovjek na svijetu jer istinski obožava Aydu i zahvalan joj je što ga je učinila boljim čovjekom i pomogla mu da uspješno dobije bitku protiv demona iz prošlosti. Zbog nje se tog dana ostavio i velike ovisnosti o cigaretama koje je pušio u enormnim količinama, čak 60 komada na dan. No važnije od cigareta bila je činjenica da je Robbie već tri godine čist. Otkako je izašao iz klinike za odvikavanje 2007., Robbie je počeo novi život. U njegovoj borbi s demonima pomogla mu je supruga Ayda, a on je 2009. progovorio o ovisnosti i kobnoj 2007. - Te sam noći uzeo 20 vicodina. Dijelila su me 24 sata od smrti. Nakon toga uzeo sam adderall što je kao speed. U tom sam trenutku mislio da ću doživjeti infarkt! Lijeva mi je ruka otkazivala, a u prsima me stezalo. To je znak da odlaziš, zar ne? Da se tada nisam prijavio u kliniku, vjerojatno bih umro. U to vrijeme događalo mi se puno ružnih stvari, imao sam osjećaj da se ponovno nalazim u onom stanju u kakvom sam bio sa 17 godina. Trudiš se dati sve od sebe, ali naposljetku ipak ne uspiješ sam. Zaglibio sam u američku ovisnost - onu o tabletama. Pogledajte kolike je živote oduzela ta ovisnost: Anna Nicole Smith, Michael Jacskon, Heath Ledger... Mogu se usporediti sa svima njima - ispričao je tada Robbie za časopis GQ. No, srećom, Robbie se riješio svih svojih demona i brzo se vratio u osvajanje vrhova glazbenih ljestvica. Što i ne čudi s obzirom na golemi talent koji posjeduje. Godine 2010. izdaje drugi kompilacijski album, ‘In and Out of Consciousness: The Greatest Hits 1990-2010’, kojim obilježava 20 godina karijere. Na tom albumu izlazi i singl ‘Shame’, koji je Robbie napisao sa svojim bivšim prijateljem iz Take Thata, Garyjem Barlowom. Iz­davanje tog hita pokrenulo je glasine da se Ta­ke That ponovno okuplja. U srpnju stiže i službena potvrda da Robbie Williams ponovno surađuje da svojim starim bendom pa je potvrdio da će s njima snimiti album. - Glasine su istinite. Originalna postava Take Thata napisala je i snimila novi album pod imenom ‘Progress’, koji bi trebao izaći potkraj 2010. - stajalo je u službenoj objavi za medije. U studenome te godine ‘Progress’ je ugledao svjetlost dana te postao drugi najbrže rasprodan album u povijesti britanske glazbe. Istom je brzinom Take That rasprodao i povratničku turneju ‘Progress Live 2011.’. Nakon samo nekoliko odrađenih koncerata, Robbie je dobio crijevnu virozu zbog koje su dečki bili prisiljeni otkazati svoj prvi koncert u životu, onaj u Kopenhagenu. Iako je donekle odrastao i privatan život doveo u red, Robbie je ostao onaj stari. To je potvrdio ekscentričnim ponašanjem na jednom od koncerata povratničke turneje Take Thata. Zločesti je dečko tada pred publikom u kojoj se nalazila gomila djece brutalno psovao: - Ne mogu vjerovati da ste je*eno ovdje. Samo da se predstavim, ja sam Robbie je*eni Williams - pjevač je vikao iz svega glasa, a potom gurnuo ruku u hlače i nastavio: - Taksi za Robbieja. Volio bih dobiti malo lažne boje na rukama i dodirnuti nekoliko dojki. Želim vas sve napaliti i natjerati da prokrvarite. Taj je ispad šokirao obožavatelje, ali i članove benda koji više nisu bili sigurni žele li surađivati s velikom zvijezdom. Trenutačno menadžment benda odlučuje o tome hoće li Williamsu produljiti ugovor za daljnju suradnju. No vjerni obožavatelji tog prgavog britanskog talenta ne moraju strahovati da ga je slava umorila. Iako trenutačno na svojem računu broji 90 milijuna funti, njegova glad za pozornošću i zabavom nikad ga neće udaljiti od mikrofona. Napisala Neža Bogojević Fotografije Getty, Camerapress / Guliver; Profimedia; Rex; X17 / JLP; arhiv Storyja