Ona je popularno televizijsko lice Nove TV, model, ambasadorica brojnih brendova, modna influencerica i, prije svega, vrhunska profesionalka odličnog stila. Mia izgleda odlično i u najjednostavnijim izdanjima zato što zna što pristaje njezinoj figuri, a već godinama gradi jedinstven te dopadljiv stil koji mnoge žene žele kopirati. O sezoni sniženja, šoping groznici zbog fenomena Black Friday, odnosu prema domaćem modnom dizajnu, kao i drugim temama razgovarali smo s nasmijanom voditeljicom ‘IN magazina’ Nove TV.
Story: Već ste godinama aktivna sudionica domaće modne scene, a moda i dobar stil dio su vaše karijere i imidža. Kako gradite stil? Na čemu inzistirate?
Kada kažem da doista ne razmišljam o tome, ne biste mi vjerovali. Ključni dio mog stila jest udobnost, a onda svojevrsna razigranost i eklekticizam. Ne smije biti dosadno i nikako ne smije biti prosječno. Svaki je komad dio neke priče i više sam kolekcionarka nego hiroviti kupac.
Story: Jeste li skloni trendovima kojih je doista mnogo u trgovinama popularnih brendova? Ili više preferirate klasiku?
Teško je odgovoriti na to pitanje jer se prepustim trenutku. Kada dođete u neke godine i niste podložni tuđim mišljenjima, zaista uživate u tome i ne pratite slijepo trendove, niti pravite razliku između klasike i trenda, nego se jednostavno igrate. Mislim da se svašta može odlično kombinirati, a važno je samo da ima vaš potpis. Jer to što odijevate i kako to odijevate - to ste vi.
Story: U ormaru zasigurno imate komade koje nosite godinama? Koji su to?
Imam stvari koje su starije od mene, a imam i neke bezvremenskog dizajna. Primjerice, takav vrhunski dizajn je onaj s potpisom Vivienne Westwood. Ne prestaje me fascinirati koliko je neobičan i uvijek inovativan. Mnogo je takvih komada i takvih umjetnika dizajnera koje jako volim i cijenim.
Story: Jeste li skloni kupnji u sezoni sniženja? Možete li se kontrolirati kada trgovine osvanu s natpisima ‘sale’?
Nikada ne idem planski u šoping, to se spontano dogodi. Volim rasprodaje jer je odličan osjećaj kada nešto sjajno kupiš, a nisi platio punu cijenu. U Americi, gdje često volim kupovati, i to gotovo za cijelu sezonu, znaju u pravom smislu riječi što je to rasprodaja. Ondje se odlični i brendirani komadi zaista isplate kupiti i doista su sniženi. U nas su sniženja do 30 posto, a tamo 70 posto, čak i više.
Story: Pripremate li seza Black Friday?
Volim kupovati u atmosferi koja uključuje isprobavanje odjeće, pakiranje i nošenje vrećica. Internetska kupnja nekako mi se čini suhoparnom bez cijelog tog užitka.
Story: S godinama mijenjamo stil i prilagođavamo ga raspoloženju, određenom trenutku. Kako biste opisali svoju stilsku tranziciju od početka karijere do danas?
To bi trebalo pitati znalce i modne kritičare. Možda sam u nekim stvarima hrabrija i zrelija, ali osjećaj da je moda igra i način izražavanja nije se promijenio. Tome u prilog idu i dugogodišnje suradnje. Brend Replay zaista odlično ocrtava moj karakter u svakodnevnim izdanjima, a eNVy room biram za ona glamurozna.
Story: Već ste godinama ambasadorica brenda eNVy room. Čime su vas osvojili Nikica i Vjeko? Oni su, naime, zaduženi za vaša red carpet izdanja.
Dečki su sjajni i odlično ocrtavaju modernu, jaku ženu koja je istodobno romantična i jaka. Oni imaju onaj wow efekt i njihove su kreacije uvijek zapažene. Prate liniju tijela i znaju kako izvući maksimum od žene.
Story: Koja vam je odjevna kombinacija za crveni tepih najdraža?
Omiljena mi je bila crno-bijela haljina za Storyjev party koja je evocirala zatvorsku uniformu. To je bila najprimjećenija haljina na nekom glamuroznom događaju. Poznati i nepoznati, domaći i strani, dizajneri i obični ljudi primijetili su taj styling eNVy rooma. Bilo je čak i simpatično što sam se na kraju večeri fotografirala s policajcem.
Story: Vaša televizijska karijera vodi vas u brojne domove Hrvata. Smatrate li se modnom influencericom?
Znam da društvene mreže sve više utječu i na privatni i na poslovni život, ali moram priznati da se njima ne bavim. Što reći na činjenicu da vjerojatno nikada nisam postavila neki hashtag. Meni su društvene mreže doista usputne i ne radim na njima. Ponekad se osjećam da su one dale preveliku moć ljudima ‘bez alata, bez zanata’ te da je njihova funkcija da upotpune nešto prerasla u larpurlartizam i zapravo se njima manipulira. Ne smatram da one prikazuju realnu situaciju, nego samo tko je uspješniji i posvećeniji manipulaciji i površnosti. Ako znamo da postoje i aplikacije za generiranje lajkova i pratitelja, onda naslućujemo koliko se razvija taj marketinški segment. Pomalo mi i nema smisla što naši influenceri reklamiraju apsolutno sve, nema ekskluzive, nema selekcije. Razumijem da to diktira tržište i da ljudi pokušavaju zaraditi, ali upravo mi se zbog toga slika ne čini realnom. A i sve govori kada s čovjekom sjedneš i razgovaraš. Ne kaže se uzalud - lažeš k’o Instagram. Treba imati realnu sliku edukacije i odgoja da bi se stvari realno postavile, no novo vrijeme donosi nove trendove i nove tehnologije. Voljela bih da se sve ono što nam je dostupno pametnije i plemenitije koristi.