Prije dvadesetak dana jedan tweet Kylie Jenner srušio je vrijednost dionica Snapchata za 6,1 posto, odnosno 1,3 milijarde dolara, a sada se dogodila slična situacija, iako puno ozbiljnija i neugodnija. Ovaj put je vrijednost dionica tvrtke za četiri posto srušila Rihanna nakon što je platformu napala zbog neprimjerene reklame. Time im je prouzročila gubitak od gotovo milijardu dolara i vrlo je izgledno kako se poznata društvena platforma od ovoga neće oporaviti. 

Naime, na Snapchatu se, pojavila reklama za igru 'Would You Rather' ('Biste li radije'), a ponuđene opcije su bile: ošamarili Rihannu ili udarili Chrisa Browna. Iako je reklama vrlo brzo uklonjena, podigla je toliku prašinu pa su se reakcije zgrožene javnosti počele munjevito širiti društvenim mrežama. U konačnici, za cijelu je stvar saznala i glazbenica koja je u objavi na Instagram profilu poručila kako se trebaju sramiti jer prave sprdnju od obiteljskog nasilja i svih žrtava koje su ga iskusile.

Cijela ova situaciju za ljepoticu s Barbados bila je posebno stresna i osjetljiva. Naime, Rihanna je 2009. godine, dok je s njim bila u vezi, bila žrtva brutalnog fizičkog napada Chrisa Browna. Poznati glazbenik Rihannu je mučenički tukao šakama i grizao ju po tijelu. Chris je zbog toga bio osuđen na šest mjeseci društveno korisnog rada, dobio je pet godina uvjetne kazne i zabranu prilaska Rihanni na manje od 50 metara.