Gotovo i ne pamtimo kada je ijedna partnerica našeg nogometnog reprezentativca izazvala toliki interes javnosti kao Izabel Kovačić, supruga nogometaša Matea Kova-čića, koja veliku popularnost uživa ne samo u Hrvatskoj nego i izvan granica Lijepe Naše. Osim što redovito krasi liste najljepših svjetskih wagsica, Izabel obožavaju i zbog njezina modnog stila, ali i karizme kojom nedvojbeno zrači. Na Instagramu je prati gotovo pola milijuna ljudi, a fotografije s njihova vjenčanja održanog u ljeto prošle godine objavili su i brojni inozemni mediji. No na njihovu veliku žalost, 24-godišnjakinja iz Sesveta izrazito je samozatajna kada je riječ o njezinoj intimi, a detalje njihove svakodnevice iz Madrida, gdje su živjeli dok je Mateo igrao za Real Madrid, i danas Londona, gdje nogometaš igra za klub Chelsea, možemo naslutiti tek u objavama na Instagramu. I to je, sve dosad, bila granica koju je povlačila u komunikaciji s javnosti. No budući da je prije tri godine sa starijom sestrom Ivanom pokrenula brend Lunilou, Izabel je odlučila napraviti iznimku i prvi put progovoriti za jedan medij. Ta je čast pripala upravo Storyju koji, osim raskošne kampanje koju je Izabel snimila za trenutačno jedini dječji modni brend takve vrste u Hrvatskoj i regiji, donosi razgovor s diplomiranom ekonomisticom i poduzetnicom u kojem smo se, osim njezina profesionalnog života, dotaknuli i pomno čuvane privatne sfere, odnosno suživota s Mateom s kojim je u vezi od srednjoškolskih dana.

 Story: Veliki dio domaće javnosti još nije upoznat s tim da ste pokrenuli brend Lunilou. O kakvom je projektu riječ?

Lunilou je projekt koji je počeo još 2015. godine. Priču smo gradili korak po korak, želeći se što više približiti roditeljima koji traže nešto sigurno i kvalitetno za svoju djecu.

Story: Nedavno ste snimili i zanimljivu kampanju - tko je ekipa koja je radila na njoj i tko su modeli koje možemo vidjeti u videu?

Kampanja je zaista bila jako zanimljiva. Sva odjeća koju djeca nose je naša, a za video je bio zadužen Art Studio, odnosno za fotografije Sanja Jagatić, za dekoraciju tvrtka BallRoom Croatia, a za slastice slastičarnica Magnolia. Sudjelovali su prijatelji i njihova djeca.

Story: U kojem ste trenutku odlučili pokrenuti nešto svoje? Kako ste došli na ideju da to bude baš brend dječje eko odjeće i obuće? Jesu li vas na to potaknule nećakinje?

Sestra Ivana i ja od djetinjstva maštamo o zajedničkom biznisu. Ideja je nastala s rođenjem njezine starije kćeri, moje nećakinje Lucije, koja je imala jako osjetljivu kožu. Potraga za kvalitetnom odjećom od ekoloških materijala često je završavala neuspješno.

Story: Sudjelujete li u dizajniranju odjeće? Gdje pronalazite inspiraciju?

Dizajn je u potpunosti naš posao, to ne želimo prepustiti nikome drugome. To mi je i najveći užitak. Najveća inspiracija su nam Lucia i Nikol po kojima je brend i dobio ime. Trudimo se što više osluškivati želje djece jer zbog njih i razvijamo cijelu ovu priču. 

Story: Koji vam je trenutačno omiljeni komad iz kolekcije?

Najdraži muški proizvod su nam chino pants - hlače koje su jako udobne, a mogu se nositi i u elegantnim kombinacijama. Najdraži ženski proizvod nam je haljina s paisley (kašmirskim) dezenom. Prozračna je, može se kombinirati i uz suknjice i tajice, a djevojčicama pruža osjećaj posebnosti. 

Story: O kojim je sve materijalima riječ, gdje ih nabavljate?

Naše su mokasine izrađene od goveđe kože bez kroma, a odjeća od organskog pamuka s GOTS certifikatom (globalni standard organskih tkanina), lana i vlakana bambusa. Koža je iz Italije, a materijali za odjeću iz Portugala.

Story: Gdje se vaša odjeća može kupiti? Jeste li usmjereni isključivo na internetsku prodaju ili postoje i trgovine u kojima se može nabaviti?

Svi naši proizvodi dostupni su na webshopu www.lunilou.com, a sukladno širenju asortimana, vjerojatno ćemo se djelomično prebaciti i u prodavaonice.

Story: Odjeća je cjenovno prihvatljiva i domaćim kupcima. Kojoj je klijenteli namijenjena?

Roditeljima koji za svoju djecu žele najbolje, a uz to dijele s nama i ekološku osviještenost.

Story: Kao što ste i rekli, ovaj je projekt poslovno povezao vas i sestru. Kako ste podijelile posao i zaduženja?

Sestra je zadužena za dizajn, nabavu proizvoda i statistiku, a ja za kreativni dio povezan uz marketing, kao i za dizajn proizvoda. Slično raz-mišljamo, a iako nam polazna točka nije uvijek ista, zaključak je uvijek zajednički.

Story: Koliko vam činjenica da živite u različitim državama otežava suradnju? Znači li to da ste neprestano na mailu ili telefonu?

Čujemo se svaki dan i unatoč tome što smo sestre i što nam je svakodnevna komunikacija jako opuštena, poslove na kraju ipak rješavamo mailom.

Story: Koliko ste vi i sestra slične, a koliko različite - možete li se lako složiti oko boja, krojeva... Imate li isti ukus?

O svemu se uvijek dogovorimo. Pratimo želje i potrebe naših klijenata, a i neke modne novitete pa iz svega toga izvučemo ono što mislimo da najbolje odgovara brendu Lunilou.

Story: Koliko vam je diploma Ekonomskog fakulteta i sve ono što ste ondje naučili koristila u pokretanju ovog projekta?

Ekonomski fakultet mi je definitivno pomogao u poslovnom aspektu kreiranja Luniloua, no sama ideja i kreativnost ipak su produkt vlastite inspiracije.

Story: A Instagram i društvene mreže općenito? Koliko ih koristite u poslu i kako?

Kao što vidimo u svakodnevnom životu, Instagram je postao alat mnogim roditeljima u potrazi za određenim proizvodima koje bi željeli kupiti svojim mališanima. Od igračaka, odjeće, hrane i slično. Sve je na Instagramu pa smo tako i mi odlučili Lunilou predstaviti i na toj platformi. Svakim postom pokušavamo ljude educirati o kvaliteti naših proizvoda kako bi im odabir bio što lakši.

Story: Žene osobito hvale vaš stil. Namjeravate li pokrenuti liniju i za muškarce i žene, ne samo djecu?

Hvala vam. Lunilou je zamišljen kao brend za djecu i zasad će tako i ostati. Mnogo je toga što im još želimo pružiti i odgovoriti na potrebe njihova djetinjstva.

Story: Kako biste opisali svoj stil? Što najčešće nosite, u čemu se osjećate najugodnije?

Casual. Najdraža kombinacija su mi udobne traperice i pamučna majica uz, naravno, nekoliko detalja. Iako nemam osjetljivu kožu, osjetim veliku razliku između organskog pamuka i sintetičkih materijala.

Story: Budući da ste dugo živjeli u Španjolskoj, koliko su Španjolke modno utjecale na vas? Jeste li štogod ‘pokupili’ od njih?

Španjolke su prekrasne, no smatram da se od naših djevojaka može puno više naučiti o stilu i ljepoti.

Story: Često ste na listama najljepših supruga nogometaša. Što je za vas istinska ljepota?

Znam da je apsolutna floskula, ali stvarno mislim kako ljepota dolazi iznutra. Kada si sretan, nema te odjeće ili šminke koja to može nadmašiti.

Story: Ulažete li u svoj izgled ili ste jedna od onih žena koje se ne opterećuju vanjštinom?

Ne opterećujem se previše. Svaka prigoda iziskuje neke svoje rituale, ali nekako najviše volim jednostavnost. Čista kosa, čisto lice i možda malo ruža. Meni dosta.

Story: Odnedavno živite u Engleskoj. Kako ste se priviknuli na britansku hladnoću?

Rođena sam i odrasla u Švicarskoj pa su mi hladniji krajevi oduvijek poznati.

Story: Kako provodite vrijeme ondje, koje sve obaveze imate? S kim se družite?

Posljednjih nekoliko mjeseci bili smo prilično zauzeti traženjem stana u Londonu pa sada napokon možemo odahnuti i opustiti se u vlastitom domu. Inače često putujem zbog brenda Lunilou - nabava materijala, sastanci u Zagrebu i Švicarskoj... Nakupi se toga. Najviše se družimo s obitelji koja nam često dolazi u posjet, gdje god mi živjeli u tom trenutku.

Story: Što vam najviše nedostaje iz domovine?

Uvijek obitelj.

Story: Što vas danas čini uistinu sretnom?

Male stvari. 

Story: Sa suprugom ste pokrenuli Zakladu Mateo Kovačić. Kome pomaže, kako ste došli na tu ideju?

Zaklada je nastala vrlo spontano. Zapravo smo oduvijek znali da ćemo pokrenuti takvo nešto onda kada to budemo i mogli. Primarni korisnici ove zaklade, koja svojim donacijama pomaže raznim udrugama u njihovim aktivnostima, jesu djeca s poteškoćama u razvoju. Divimo se ljudima koji trudom i znanjem pomažu djeci i koji njihov život oplemenjuju na mnogo načina. Nadamo se da smo im našom zakladom barem malo olakšali taj posao.

Story: Kako ćete provesti nadolazeće božićne i novogodišnje praznike?

Još ne znamo, ali vjerojatno u krugu obitelji i najbližih prijatelja.