Treće izdanje Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, održat će se od 16. do 19. travnja 2015. u hotelu Lone u Rovinju. Tijekom tri festivalska dana 15-ak predavača svjetskoga glasa ponudit će uvid u nove trendove i prikazati najbolja svjetska ostvarenja u online i offline oglašavanju za prošlu godinu. Na Dane komunikacija dolazi i Rade Šerbedžija koji će 16. travnja održati intrigantno predavanje na temu "Jesmo li prodali kreativnost?" Organizatori su osim predavanja osmislili i odličan zabavni program, tako je prva večer rezervirana za Vinske radosti i ispijanje najfinijih vina u Zimskom vrtu, drugu večer nastupa devetreročlana elektro-swing senzacija Sweet Life Society koji su svojim miksom electro swinga, drum&bassa, hip-hopa i reggea pokorili najveće engleske glazbene festivale, ali i SAD i Kanadu. Na finale ovogodišnjih Dana komunikacija u Rovinj stiže naš najpoznatiji hip-hop tandem Bolesna Braća koji će izvesti hitove kao što su Looka i Borna, Čiča-miča i Utjeha kod Đurđe. Story vam daruje dvije kotizacije za Dane komunikacija. PRAVILA NATJEČAJA Najkreativniji odgovor na pitanje: Zašto baš ja trebam dobiti gratis kotizaciju za Dane komunikacija? pošaljite na mail story@story.hr najkasnije do 8. travnja 2015. Jedan autor najkreativnijeg odgovora na dar će dobiti gratis kotizaciju koja uključuje mogućnost sudjelovanja na svim predavanjima, popratnom i zabavnom programu tijekom sva tri dana festivala. Kotizacija ne uključuje prijevoz i smještaj. Imena dobitnika objavit ćemo na story.hr 9. travnja 2015. Kotizacije se podižu u hotelu Lone u Rovinju u akreditacijskom centru, i to najranije od 16.4. poslijepodne.
Story vas vodi na treće Dane komunikacija
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju