S čak dvije revije i najnovijom kampanjom, koja prati aktualnu kolekciju, u posljednjih nekoliko mjeseci Loreta Gudelj definitivno je u punoj snazi. Njezin modni brend Loré, koji je samo jedan od njezinih projekata, prava je oaza kvalitetne retro mode koja besprijekorno funkcionira i u suvremenoj svakodnevici žena koje se ne žele utopiti u moru sličnih ili istih odjevnih kombinacija. Razgovarali smo s Loretom o 2018. te svim lijepim stvarima koje priprema za godinu koja samo što nije počela.

Ova se godina bliži kraju. Kako biste ocijenili 2018.? Što ćete najviše pamtiti? 
Jedna čekam sljedeću godinu i nove lijepe stvari koje ona donosi. Godina 2018. bila je poslovno vrlo uspješna. S Loré editorijalom snimljenim u suradnji sa slovenskim kreativnim timom Matijom Tomcem i Špelom Jambrek predstavili smo se u sklopu rubrike Voguea ‘Best of Vogue’, a objavljen je u nekoliko izdanja tog časopisa. Razvila sam i projekt Arte u suradnji s dizajnericama Mihaelom Marković, Snežanom Veljković i Priyankom Desai koji je nominiran za Big See Design Awards. Usto, brendu Loré dodali smo resort kolekciju, što sam oduvijek željela. Zaista se veselim sljedećoj godini i novim projektima koje donosi.

Nedavno ste predstavili novu kolekciju na čak dvije lokacije, najprije u Ljubljani, a nekoliko dana poslije i u Zagrebu u sklopu Zagreb Fashion Destinationa. Kako ste se odlučili na taj prilično zahtjevni pothvat? 
U Ljubljani se predstavljam posljednje tri sezone. Iznimno sam zadovoljna produkcijom Ljubljana Fashion Weeka i trudom Nine Jagodić, kao i cijelog produkcijskog tima. Kada realiziram zahtjevnu kolekciju, jako mi je važno da bude i predstavljena na visokoj razini kako bi dojam bio zaokružen. Ljubljana mi je sada baza, prodajem kolekcije u Pentlja Concept Storeu i drago mi je što sam prisutna na još jednom tržištu. Zagreb Fashion Destination novi je projekt koji smo podržali kao gosti prvog izdanja kako bi se razvio u zanimljivu novu manifestaciju. 



Koji biste komad iz nove kolekcije izdvojili kao omiljen? 
Obožavam haljinu sa ždralovima koja ujedno nosi i jedan od vizualnih simbola Márquezova romana. Idealna je jer ima tipične vintage elemente poput dugog niza kopčanja, a kroj je suvremen i jako nosiv. 

Upravo ekskluzivno na stranicama Storyja predstavljate nove vizuale koji prate tu istu kolekciju. Koji je koncept kampanje? Kako ste je zamislili? Tko je ideju proveo u djelo?
Kolekcija je inspirirana romanom ‘Sto godina samoće’ Gabriela Garcíje Márqueza. U  povodu pedesete obljetnice objavljivanja romana nedavno je objavljeno posebno izdanje u suradnji s ilustratoricom Luisom Riverom, a meni je to jedna od najljepših knjiga. ‘Sto godina samoće’ kapitalni je roman magičnog realizma, stoga je lokacija snimanja morala biti nešto između stvarnosti i sna. Kampanju smo snimali u Sloveniji, u prekrasnom dvorcu Gutenbuchel u Šoštanju koji odiše duhom minulih vremena. Zahvaljujemo ovim putem svima koji su sudjelovali u organizaciji, a posebno Mateji Kumer koja nam je omogućila da zaokružimo cijelu priču. Vizuale potpisuje Doris Fatur, make up Petra Sever, a frizure Matej Tonković, odličan tim s kojim često surađujem u kampanjama. Ove sezone u kampanji su sudjelovali modeli Manuela Mlinar i Martina Heged iz Relatum Model Managementa, djevojke koje grade inozemnu karijeru. Cipele korištene u kampanji su Les Autres, a kod nas su dostupne u trgovinama Mass.



Tko sačinjava vaš uski krug ljudi? Tko vas nadahnjuje? Tko vam je najveća potpora? 
U mojem užem krugu su obitelj i prijatelji, a njihova mi je podrška jako važna. Moja je mama dizajnerica pa je suvišno reći da bez njezine podrške i znanja brend Loré ne bi izgledao ovako kako danas izgleda. Možda mi ne bi ni palo na pamet baviti se dizajnom da u tome nisam odrasla i da mi to nije prirodno okruženje. Nadahnuće ipak ne nalazim u ljudima nego u proučavanju i čitanju o temi koja je inspiracija trenutačne kolekcije. 

Znamo da vam je raspored poprilično ispunjen. Škola jezika, prijevodi, znanstveni rad, vlastiti modni brend... Otkud toliko snage i energije? Što vas pokreće? 
Ne volim slobodno vrijeme i vjerujem da će nekome to biti čudno kada pročita ovaj tekst, ali odmalena se ne snalazim najbolje u konceptu neispunjenog vremena. Uvijek moram imati nešto novo, svake godine moram naučiti nove vještine i znanja te ih primijeniti koliko mogu u okolini u kojoj živim. Ne razumijem baš dosadu, uvijek me zanima previše toga da bih pasivno promatrala život.



Kada biste morali izdvojiti određenu vrlinu, snagu ili talent koji imate kako biste opisali svoj život, što bi to bilo? 
Vjerojatno kreativnost u svemu što radim jer ona život čini ljepšim. Uvijek vjerujem da nije važno ono što radiš nego kako to radiš.