Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Celebrity

'Ne razumijem slobodno vrijeme i dosadu'

Autor Marko Banjavčić
Autor Marko Banjavčić

Loreta Gudelj dizajnerica je čiji brend Loré posljednjih nekoliko sezona proživljava pravu stilsku renesansu, a sada, ekskluzivno na stranicama Storyja, predstavlja najnoviju kampanju za kolekciju ‘Cien años de soledad’

S čak dvije revije i najnovijom kampanjom, koja prati aktualnu kolekciju, u posljednjih nekoliko mjeseci Loreta Gudelj definitivno je u punoj snazi. Njezin modni brend Loré, koji je samo jedan od njezinih projekata, prava je oaza kvalitetne retro mode koja besprijekorno funkcionira i u suvremenoj svakodnevici žena koje se ne žele utopiti u moru sličnih ili istih odjevnih kombinacija. Razgovarali smo s Loretom o 2018. te svim lijepim stvarima koje priprema za godinu koja samo što nije počela.

Izvor: Doris Fatur

Ova se godina bliži kraju. Kako biste ocijenili 2018.? Što ćete najviše pamtiti? 
Jedna čekam sljedeću godinu i nove lijepe stvari koje ona donosi. Godina 2018. bila je poslovno vrlo uspješna. S Loré editorijalom snimljenim u suradnji sa slovenskim kreativnim timom Matijom Tomcem i Špelom Jambrek predstavili smo se u sklopu rubrike Voguea ‘Best of Vogue’, a objavljen je u nekoliko izdanja tog časopisa. Razvila sam i projekt Arte u suradnji s dizajnericama Mihaelom Marković, Snežanom Veljković i Priyankom Desai koji je nominiran za Big See Design Awards. Usto, brendu Loré dodali smo resort kolekciju, što sam oduvijek željela. Zaista se veselim sljedećoj godini i novim projektima koje donosi.

Nedavno ste predstavili novu kolekciju na čak dvije lokacije, najprije u Ljubljani, a nekoliko dana poslije i u Zagrebu u sklopu Zagreb Fashion Destinationa. Kako ste se odlučili na taj prilično zahtjevni pothvat? 
U Ljubljani se predstavljam posljednje tri sezone. Iznimno sam zadovoljna produkcijom Ljubljana Fashion Weeka i trudom Nine Jagodić, kao i cijelog produkcijskog tima. Kada realiziram zahtjevnu kolekciju, jako mi je važno da bude i predstavljena na visokoj razini kako bi dojam bio zaokružen. Ljubljana mi je sada baza, prodajem kolekcije u Pentlja Concept Storeu i drago mi je što sam prisutna na još jednom tržištu. Zagreb Fashion Destination novi je projekt koji smo podržali kao gosti prvog izdanja kako bi se razvio u zanimljivu novu manifestaciju. 

Izvor: Doris Fatur

Koji biste komad iz nove kolekcije izdvojili kao omiljen? 
Obožavam haljinu sa ždralovima koja ujedno nosi i jedan od vizualnih simbola Márquezova romana. Idealna je jer ima tipične vintage elemente poput dugog niza kopčanja, a kroj je suvremen i jako nosiv. 

Upravo ekskluzivno na stranicama Storyja predstavljate nove vizuale koji prate tu istu kolekciju. Koji je koncept kampanje? Kako ste je zamislili? Tko je ideju proveo u djelo?
Kolekcija je inspirirana romanom ‘Sto godina samoće’ Gabriela Garcíje Márqueza. U  povodu pedesete obljetnice objavljivanja romana nedavno je objavljeno posebno izdanje u suradnji s ilustratoricom Luisom Riverom, a meni je to jedna od najljepših knjiga. ‘Sto godina samoće’ kapitalni je roman magičnog realizma, stoga je lokacija snimanja morala biti nešto između stvarnosti i sna. Kampanju smo snimali u Sloveniji, u prekrasnom dvorcu Gutenbuchel u Šoštanju koji odiše duhom minulih vremena. Zahvaljujemo ovim putem svima koji su sudjelovali u organizaciji, a posebno Mateji Kumer koja nam je omogućila da zaokružimo cijelu priču. Vizuale potpisuje Doris Fatur, make up Petra Sever, a frizure Matej Tonković, odličan tim s kojim često surađujem u kampanjama. Ove sezone u kampanji su sudjelovali modeli Manuela Mlinar i Martina Heged iz Relatum Model Managementa, djevojke koje grade inozemnu karijeru. Cipele korištene u kampanji su Les Autres, a kod nas su dostupne u trgovinama Mass.

Izvor: Doris Fatur

Tko sačinjava vaš uski krug ljudi? Tko vas nadahnjuje? Tko vam je najveća potpora? 
U mojem užem krugu su obitelj i prijatelji, a njihova mi je podrška jako važna. Moja je mama dizajnerica pa je suvišno reći da bez njezine podrške i znanja brend Loré ne bi izgledao ovako kako danas izgleda. Možda mi ne bi ni palo na pamet baviti se dizajnom da u tome nisam odrasla i da mi to nije prirodno okruženje. Nadahnuće ipak ne nalazim u ljudima nego u proučavanju i čitanju o temi koja je inspiracija trenutačne kolekcije. 

Znamo da vam je raspored poprilično ispunjen. Škola jezika, prijevodi, znanstveni rad, vlastiti modni brend... Otkud toliko snage i energije? Što vas pokreće? 
Ne volim slobodno vrijeme i vjerujem da će nekome to biti čudno kada pročita ovaj tekst, ali odmalena se ne snalazim najbolje u konceptu neispunjenog vremena. Uvijek moram imati nešto novo, svake godine moram naučiti nove vještine i znanja te ih primijeniti koliko mogu u okolini u kojoj živim. Ne razumijem baš dosadu, uvijek me zanima previše toga da bih pasivno promatrala život.

Izvor: Doris Fatur

Kada biste morali izdvojiti određenu vrlinu, snagu ili talent koji imate kako biste opisali svoj život, što bi to bilo? 
Vjerojatno kreativnost u svemu što radim jer ona život čini ljepšim. Uvijek vjerujem da nije važno ono što radiš nego kako to radiš.

Izvor: Doris Fatur

Izvor: Doris Fatur

Tagovi

Najčitanije

Najnovije

loader