Glumica i pjevačica Selena Gomez odlučila je napraviti veliki korak u svojoj karijeri. Uz glumu i pjevanje, čime se bavi od svojih tinejdžerskih dana, odlučila je okušati se kao poduzetnica. Naime, 27-godišnjakinja spremna je lansirati vlastitu beauty liniju, baš kao što je učinila i barbadoška pjevačica. Kako pišu strani mediji, radi se o asortimanu koji će uključivati parfeme, kozmetiku, proizvode za njegu kože, sapune i ostalo.
Njena produkcijska kuća 'July Moon' navodno je prije mjesec dana podnijela prijavu logo znaka za Seleninu novu liniju, što je objavio američki Ured za patentne zaštitne znakove. Ipak, ovo nije prvi Selenin korak u poslu koji ne uključuje glumu ili pjevanje, ali je prvi koji će biti isključivo samo njen. Nedavno je dizajnirala bikini za svoju najbolju prijateljicu, godine 2011. je napravila svoj prvi parfem, a surađivala je i s brendom 'Puma' i 'Coach' pri dizajniranju odjeće, torbi, modnih dodataka i obuće.
U svijetu svjetski poznatih dama očigledno je trend konstantno stvarati nešto novo. Prije Selene, na ovaj su se pothvat odlučile još neke djevojke, poput Rihanne, Lady Gage, Drew Barrymore i ostalih. Kao najuspješnijom pokazala se 22-godišnja Kylie Jenner koja je zahvaljujući svojoj tvrtki 'Kylie Cosmetics' postala najmlađa milijarderka na svijeta.