Storyu Green dan i ove godine okupio je brojne partnere i tvrtke koje u Hrvatskoj predvode zelenu revoluciju u brizi za očuvanje okoliša  i u radu koriste ekološka ili biodinamična načela poslovanja. Tako su se posjetitelji ove manifestacije mogli upoznati s projektom Grada Zagreba pod nazivom 'Žbicanj', kojime su najavili aktivnosti koje će provoditi u svibnju, inače posvećenom vožnji bicikla po Zagrebu. Da je grad Zagreb bike friendly grad govori i sve više biciklista koje svakodnevno viđamo na ulicama jer time sudjeluju u smanjivanju emisije CO2.

Posjetitelji su na Malom placu mogli degustirati i kupiti zdrave proizvode OPG-ovaca koji su iz svog uzgoja izbacili pesticide i ostale štetne tvari. Jelena Mikin, jedna od pokretačica uspješnog projekta mobilne tržnice Mali plac, izjavila je kako joj je ekološki pristup bitan u radu vrlo važan. 'Bitno je da proizvođači koji i nisu u ekološkoj proizvodnji polako krenu u tom smjeru i da se sretnu s posjetiteljima i kupcima te im pokažu kako proizvode hranu. Primijetila sam kako je interes ljudi za ekološkim proizvodima u blagom porastu i to me vrlo raduje', kazala je.  

Zanimljivo je bilo i u lounge zoni JYSK-a, vodećeg skandinavskog proizvođača namještaja, gdje se moglo upoznati s njihovim posebnim asortimanom proizvoda koji ne štete okolišu. JYSK-u je društveno odgovorno poslovanje dobro poznato. Svoj zeleni otisak shvaćaju doslovno te su prošloga tjedna posadili 10 tisuća sadnica stabala na Sljemenu kako bi pošumili njegov uništeni dio. 'Mi pokušavamo i želimo živjeti zeleno svaki dan kroz male stvari, primjerice da uklonimo plastične čaše iz ureda, korištenjem recikliranog papira za printanje uz što manje printanja, sakupljanjem boca plastičnih za reciklažu i podizanjem svijesti naših zaposlenika o važnosti čuvanja okoliša', izjavila je Zvjezdana Novak, marketing menadžer u JYSKU.

Mnogi proizvodi za čišćenje doma na tržištu sadrže brojne kemikalije i zato je hrvatski brend Biobaza, koji prati sve svjetske beauty trendove, predstavio najnoviju liniju proizvoda za sigurnije čišćenje doma s prirodnim sastojcima. Predsjednik uprave Biobaze, Marko Gross, otkrio je kako u svom poslovanju nastoje kroz sitnice podići ljestvicu ekološkog ponašanja. 'Svaki zaposlenik ima dva koša za smeće u koje odvaja papirnati i drugi otpad. Kako proizvodimo prirodnu kozmetiku s neotrovnim sastojcima, koja ima visoki udio prirodnih sastojaka, poput ulja, esencijalnih ulja, ekstrakata, nastojimo ih kupovati od domaćih proizvođača i ekološkog uzgoja', rekao je i naglasio kako podržavaju ovakva događanja i kako se nada da će ovo postati trend koji će ljudi slijediti čitavu godinu, a ne samo na Dan planeta Zemlje. 

Za sve rekreativce i sportaše ekipa iz Tough Muddera, poznate svjetske utrke s preprekama, pripremila je zabavni poligon na kojem su mogli isprobavati fizičku spretnost i izdržljivost.

Pridružila se i pivovara Carlsberg, koja je samo za one starije od 18 godina predstavila svoje novo pivo Blanc, koje u sezoni boravka u prirodi savršeno ide uz roštiljanje.

Pored Kids zone za igranje i druženje koju vodi tim sportsko edukativnog centra Sporti.hr, posjetitelji su mogli naći i preslatki štand web shopa za najmlađe Annika baby, koji nudi proizvode sigurne za djecu jer su od organskog pamuka ili od materijala koji nisu štetni za djecu.

Već tradicionalni partner Story green dana, zagrebačka Čistoća, predstavila svoj program reciklaže, dok je cvjetne sadnice koje su u Storyevom korneru mogli na poklon dobiti svi koji donesu neki komad ambalaže koja se može reciklirati, osigurao je Floraart, međunarodni cvjetni sajam, koji ove godine ima temu Održivi razvoj.