Premijera nove pjesme i spota 'Šljive su rodile', Zdravka Čolića, bila je danas u 12h, na službenom Čolićevom YouTube kanalu. Tekst i muziku pjesme potpisuje Zlatan Fazlić, aranžman Nikša Bratoš i Dejan Petrović, a režiju je, kao i u nekoliko prethodnih spotova, Čolić povjerio Aleksandru Kerekešu Kekiju. Najavljujući 15. album u karijeri, Zdravko Čolić s radošću predstavlja svoj novi singl 'Šljive su rodile'. U ovoj pjesmi prvi put surađuje s Dejanom Petrovićem koji se pojavljuje u dvije uloge: kao gost sa svojim Orkestrom i kao ko-aranžer pjesme. ''Producent Nikša je rekao dok smo radili demo kako bi pjesmi dobro legli trubači, što je meni bio signal za Dekija, najboljeg trubača na ovim prostorima, s njegovim svjetskim bendom. Prihvatio je poziv i smislio dionice koje su meni rokenrol. Refren je dvojka, za nekog vatrogasna, a za nekog naš rokenrol', izjavio je Čolić.

Reditelj  Keki, Zdravko i ekipa od preko 50 suradnika, nakon trodevnog snimanja, nisu krili oduševljenje predivnim ambijentom u kojem su boravili. Bez posebne dramaturgije, radnja spota je smještena na jednom vojvođanskom salasu na kom živi dvadesetak djevojaka. Drvo na kom rastu jabuke, kruške, dunje, procvjeta pa počne rađati 'bogatstvo' šljiva. Tada bukne sreća, sve oživi i djevojke se s radošću posvećuju domaćinskih poslovima. ''Ovo se ne može nazvati snimanjem, riječ je o čistom hedonizmu za sve nas... Užitak koji ćemo pamtiti veoma dugo. Želja je bila da starije generacije podsjetimo, a nove upoznamo sa slikama prohujalih vremena koje su obilježile naša djetinjstva. Da prikažemo romantiku života naših baka. Nismo se ograničavali geografskim podnebljem, željeli smo da sve izgleda internacionalno. Zato smo kostime potražili direktno sa minhenskog Oktoberfesta, rekvizitu iz muzeja, automobil iz Amerike. Samo su ljepotice ovdašnje', kaže redatelj Keki. Vjerujemo da će ovaj bajkoviti i emotivni povratak u prohujala vremena zadržati osmijeh na licima i pobuditi radoznalost do prosinca, kada se očekuje izlazak dugo očekivanog albuma Zdravka Čolića. Foto: Promo