Humanitarni karakter novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u kojem su glavni akteri svjetski priznati sportaši i umjetnici, do posebnog izražaja dolazi u ovo predblagdansko vrijeme. Naime, kako su zvijezde spota pristale sudjelovati u snimanju bez financijske naknade, pokazavši tako ne samo veliku ljubav prema svojoj zemlji već i veliko srce, Hrvatska turistička zajednica osigurala je iznos od 500.000,00 kuna za humanitarne svrhe. Tako svaki od sudionika spota ima priliku u svoje ime donirati iznos od 50.000,00 kuna, a istinski ambasadori naše zemlje, koji su to već učinili su Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Dario Šarić i Maksim Mrvica.
Luka Modrić podržao je rad Udruge za autizam Zadar, Mario Mandžukić donirao je Udruzi osoba s intelektualnim teškoćama „Regoč“ iz Slavonskog Broda, Dejan Lovren Društvu za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece „Mali zmaj“ iz Zagreba, Maksim Mrvica donaciju je usmjerio Centru za odgoj i obrazovanje „Šubićevac“ iz Šibenika. Dario Šarić odlučio je iznos od 50.000,00 kuna podijeliti na nekoliko ustanova, odnosno Udruzi slijepih Šibensko-kninske županije, Udruzi za pomoć djeci s poteškoćama u učenju „Izvor ljubavi“, Udruzi za pomoć osobama s invaliditetom „Aurora“, Udruzi za osobe s intelektualnim teškoćama „Kamenčići“, Centru za rehabilitaciju „Roman obitelj“ te Dječjem domu Zagreb u Nazorovoj ulici.
Cjelokupni projekt novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice prepoznao je i Hrvatski olimpijski odbor, koji je u sklopu održane svečane dodjele nagrada „Veliki dan hrvatskog sporta“, posebnu nagradu za najuspješnije promicatelje Hrvatske u svijetu dodijelio vrhunskim sportašima iz spota, poznatim i priznatim osobama izvan granica Hrvatske - nogometašima Luki Modriću, Ivanu Rakitiću, Mariju Mandžukiću, Mateu Kovačiću, Dejanu Lovrenu, te košarkašu Dariju Šariću i tenisaču Marinu Čiliću. „Hvala još jednom svim akterima spota koji su se spremno bez naknade odazvali pozivu Hrvatske turističke zajednice i snimili do sada najgledaniji promotivni hrvatski turistički spot“, rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić naglasivši kako je izuzetno ponosan na zajedništvo cijelog tima koji je omogućio da ovaj projekt istovremeno bude vrlo uspješan, ali što je najvažnije da ima i humanitarni karakter.
Podsjećamo, novi promotivni spot HTZ-a sniman je na različitim prepoznatljivim hrvatskim lokacijama s ciljem dodatnog pozicioniranja Hrvatske na međunarodnom tržištu, ali i s ciljem promocije posebnih oblika turističke ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.
Do sada je novi promotivni spot, samo na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice, pogledalo preko 7 milijuna ljudi!
Foto: PRMO