36-godišnja pjevačica Žanamari Perčić, osim po svojim pjesmama, javnosti je poznata po provokativnim fotografijama na svom Instagram profilu zbog čega se nekoliko puta već našla na meti ljudi iz medijskog života.

Nakon što je nedavno Žanamari otkrila kako Nevena Rendeli Vejzović i Jelena Veljača pričaju o njoj, pjevačica je njihov razgovor objavila na svojim društvenim mrežama, te je nastavila s objavama u kojima ponosno pokazuje svoje isklesano tijelo. Tako se ni sada, uz najavu svog novog spota koji izlazi sutra u 19 sati, nije ustručavala napisati komentar 'Već vidim da će ljubomorne duše izaći iz podzemlja i napadati'. Kako bi saznali o čemu se točno radi, kontaktirali smo Žanamari i upitali je za komentar na objavu.

'Ma ljeti kada objavim fotku u badiću, uvijek se jave dežurne kritičarke s komentarima. Kao kakva to majka nosi badić?! Meni je to neshvatljivo iskreno. Zar se moraš početi stidjeti svog tijela i skrivati ako si majka? Ili ako si u tridesetima? Nekada su nas diskriminirali muškarci, a danas mi se čini da to sve više rade žene! Umjesto da podržavamo jedna drugu' rekla je i nastavila, 'Osobno nisam zavidna nikome i užasno mi je drago kada vidim lijepe žene da su i uspješne, bile mlađe ili starije od mene, nema razlike. Danas je ionako teško primijetiti razliku jer su žene toliko počele držati do sebe da se godine ni ne kuže. Nedavno sam vidjela fotku Nede Ukraden u badiću na primjer i žena je WOW!'

Bez obzira na javne kritike koje dobiva, pjevačici one ne znače toliko utječu na njeno srce i psihu. 'Najvažnije mi je da me moja obitelj i bliski prijatelji podržavaju. Uvijek govorim nije bitno što pričaju, nego TKO priča. Kritike isfrustriranih osoba su mi kompliment i njihove tračeve čak cijenim jer mi svojom pažnjom i hejtom daju do znanja da žele biti kao ja. Hejteri su u suštini najveći štovatelji samo to sebi ne žele priznati' otkrila je Žanamari za Story.hr.

Budući da uskoro dolazi i red na promociju spota atraktivne pjevačice, vjerujemo da ni komentara neće nedostajati, ali 36-godišnjakinja se jako veseli da ugleda svijetlo dana. 'Ovo mi je do sada najdraži spot u karijeri u svakom pogledu! Imamo najbolju ekipu, odlične lokacije, ljeto i seksepil pršti iz svakog kadra, ali smo to sve lijepo složili. Zaista je senzualan ali ukusan' ispričala je.